Burmistrz Miasta i Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 27-300 Lipsko, ul. 1-go Maja 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 3780048 , fax. 048 3780048
- Data zamieszczenia: 2009-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy
ul. 1-go Maja 2 2
27-300 Lipsko, woj. mazowieckie
tel. 048 3780048, fax. 048 3780048
REGON: 00052767000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipsko.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Wola Solecka I. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z przeznaczeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Woli Soleckiej I. Minimalne parametry przedmiotu dostawy: 1. Używany średni samochód pożarniczy: - rok produkcji - nie późniejszy niż 1990 r. - silnik wysokoprężny (diesel) o mocy nie mniejszej niż 190 KM - wspomagany układ kierowniczy - skrzynia biegów manulana 5-cio biegowa - kolor czerwony - sprawny technicznie (aktualne badania techniczne) - bezwypadkowy - samochód wyposażony w sygnały świetlne i dźwiękowe wymagane dla pojazdów uprzywilejowanych w ruchu 2. kabina załogi - jednomodułowa, jednoczęściowa - czterodrzwiowa, do przewozu co najmniej 6-ciu osób 3. Zabudowa pożarnicza typowa 4. Instalacja wodna - zbiornik wodny min. 2000 litrów wyposażony w instalację napełniania z hydrantu, instalację przelewową i grawitacyjnego opróżniania - autopompa - minimum jedno szybkie natarcie zakończone prądownicą - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę wyszczególnione w SIWZ metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełni.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipsko.bip.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego przeznaczonego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Draminie (Gmina Baboszewo, pow. płoński)
Dodano: 2016-07-27 - Zakup ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Zbuczyn
Dodano: 2016-07-27 - Zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego wraz z wyposażeniem zamontowanym na stałe oraz specjalistycznego sprzętu dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Rycicach, zrzeszonej w Krajowym Systemie Ratowniczo-Gaśniczym
Dodano: 2016-07-27 - Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4 x 4 dla OSP Śladów
Dodano: 2016-07-27 - zakup nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4 x 4.
Dodano: 2016-07-27 - Zakup nowego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego ze sprzętem ratowniczo gaśniczym zamontowanym na stałe z napędem 4x4 z funkcja ograniczenia skażeń chemiczno - ekologicznych dla OSP Boża Wola
Dodano: 2016-07-27 - Zakup samochodu strażackiego dla OSP Stromiec
Dodano: 2016-07-27 - Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Dąbrówka-Ług
Dodano: 2016-07-26 - Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa fabrycznie nowego samochodu ratowniczo-gaśniczego
Dodano: 2016-07-21