Przetargi.pl
budowa ciagu pieszo-rowerowego o szerokości 2,5m ze zjazdami i odwodnieniem

Powiat Gostyniński ogłasza przetarg

  • Adres: 09-500 Gostynin, ul. Dmowskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2357981 , fax. 024 2357985
  • Data zamieszczenia: 2009-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gostyniński
    ul. Dmowskiego 13 13
    09-500 Gostynin, woj. mazowieckie
    tel. 024 2357981, fax. 024 2357985
    REGON: 61101531300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budowa ciagu pieszo-rowerowego o szerokości 2,5m ze zjazdami i odwodnieniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    budowę ciągu pieszo-rowerowego o szerokości 2,5 m ze zjazdami i odwodnieniem po lewej stronie ul. Czapskiego - droga powiatowa nr 1451W Gostynin-Korzeń strona lewa, odcinek od przejazdu kolejowego na dł 410m, powierzchnia chodnika ze zjazdami -1025m2, studzienki kanalizacji deszczowej z przykanalikami 10 szt. umocnienie dna rowu i scieków elementami prefabrykowanymi korytkowymi - 250m, umocnienie skarp płytami ażurowymi - 792 m2 + roboty wykończeniowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków : 6.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, to jest: 6.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 6.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 6.1.2.1. Zamawiający uznaje, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności był krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty odpowiadające swym rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia i roboty te zostały wykonane należycie. 6.1.2.2. Zamawiający uznaje, iż Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, jeżeli dysponuje sprzętem i urządzeniami wskazanymi w załączniku do SIWZ - zał. nr 4 6.1.2.3 Zamawiający uznaje, iż Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zadania jeżeli : 6.1.2.3.1. przeciętna liczba zatrudnionych przez Wykonawcę pracowników w ostatnich trzech latach a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wynosiła co najmniej 10 osób. 6.1.2.3.2. dysponuje osobą, która jako kierownik robót posiada uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej. 6.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 6.1.3.1. Zamawiający uznaje, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia jeżeli: 6.1.3.1.1 posiada na rachunku bankowym środki finansowe lub zdolność kredytową co najmniej 100.000 zł. lub 6.1.3.1.2 jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł. 6.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6.2. Zamawiający dokonuje oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie wskazanych w pkt. 7 SIWA, w sposób spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 7.1. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych należy złożyć oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenie musi być złożone w formie oryginału. 7.2. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności należy złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.3. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie należy złożyć wykaz wykonanych robót - co najmniej dwóch w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robót stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 7.4. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, należy złożyć wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Wymagane jest pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w załączniku nr 4 wykonawca wykazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował. 7.5. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć: 7.5.1. informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie. 7.5.2.Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej). 7.5.3. dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia określone w pkt. 6.1.2.3.2. siwz, to jest dokument potwierdzający posiadane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej , przynależność do izby samorządu zawodowego oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 7.6. W celu potwierdzenia, iż Wykonawcy znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć: 7.6.1. informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy , wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub 7.6.2.polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7.7.W celu potwierdzenia, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia należy /poza dokumentem określonym w pkt.7.2.SIWZ/ złożyć: 7.7.1. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.7.2. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.8. Dokumenty wskazane w pkt. od 7.2 do 7.7 SIWZ należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gostynimn.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach