Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego samochodu ratowniczo-gaśniczego

Gmina Sabnie ogłasza przetarg

  • Adres: 08-331 Sabnie, ul. Główna 73
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 787 41 90 , fax. 025 787 42 49
  • Data zamieszczenia: 2016-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sabnie
    ul. Główna 73 73
    08-331 Sabnie, woj. mazowieckie
    tel. 025 787 41 90, fax. 025 787 42 49
    REGON: 71158206100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sabnie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego samochodu ratowniczo-gaśniczego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu ratowniczo-gaśniczego. 2. Samochód ratowniczo-gaśniczy powinien posiadać świadectwo dopuszczenia na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143 poz. 1002), wprowadzonego rozporządzeniem zmieniającym z dnia 27 kwietnia 2010 r. (Dz. U. Nr 85 poz. 553) na samochód specjalny oraz powinien spełniać następujące wymagania: PODWOZIE Z KABINĄ: 1) Silnik wysokoprężny o mocy (KM): min. 245; Norma spalania: min. Euro5; 2) Skrzynia biegów: manualna; minimum 8 biegów do przodu; 3) Dopuszczalna masa całkowita: do 16 000 kg; 4) Zawieszenie osi przedniej i tylnej: resory i amortyzatory; 5) Napęd stały 4x4; opony pojedyncze terenowo-szosowe, prześwit min 385 mm, reduktor, blokada mostów 6) Rok produkcji: minimum 2015, fabrycznie nowy. Zamawiający dopuszcza pojazd fabrycznie nowy, zarejestrowany, nieużywany. 7) Układ przeciwblokujący z ABS; 8) Kabina zintegrowana, jednomodułowa, czterodrzwiowa; 9) Kabina 6-miejscowa w układzie miejsc: 1+1+4; 10) Kabina wykonana z materiałów odpornych na korozję; 11) Przedział osobowy wyposażony w fotele z trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa zintegrowane z systemem przewożenia 4 aparatów oddechowych i różnych typów butli; fotel kierowcy pneumatyczny; 12) Niezależne ogrzewanie postojowe silnika oraz kabiny kierowcy; 13) Schowek pod siedzeniem w tylnej części kabiny; 14) Kabina, zabudowa w kolorze czerwonym RAL 3000; 15) Maksymalna wysokość całkowita pojazdu: 3350 mm; 16) Zewnętrzne gniazdo do ładowania akumulatorów oraz pompowania powietrza. 17) Pojazd wyposażony w urządzenia sygnalizacyjno-ostrzegawcze (akustyczne i świetlne), pojazdu uprzywilejowanego. Urządzenie akustyczne umożliwiające podawanie komunikatów słownych w tym za pomocą radiotelefonu. 18) W kabinie kierowcy zamontowany: - radiotelefon samochodowy przewoźny (dostarcza zamawiający!), - radio z odtwarzaczem, - 2 latarki z ładowarkami samochodowymi (dostarcza zamawiający!), - 2 ładowarki samochodowe radiotelefonów przenośnych nasobnych (dostarcza zamawiający!), - Dodatkowa półka dł.150 cm na obuwie i hełmy, wieszak na ubrania za fotelem kierowcy i dowódcy, - klimatyzację automatyczną, - Instalacja pneumatyczna pojazdu zapewnia możliwość wyjazdu w ciągu 60 s od chwili uruchomienia silnika samochodu, 19) Pojazd wyposażony w zaczep do holowania z przodu pojazdu. 20) Pojazd wyposażony w zaczep holowniczy z tyłu pojazdu do holowania przyczep o masie do 3,5tony. 21) Pojazd wyposażony w sygnalizację świetlną i dźwiękową włączonego biegu wstecznego. 22) Kamerą cofania. ZABUDOWA POŻARNICZA: 1) Konstrukcja nośna zabudowy i poszycie z aluminium; 2) Dach w formie podestu roboczego w wykonaniu antypoślizgowym wyposażony w skrzynkę narzędziową i relingi. 3) Drabinka do wejścia na dach, składana, zamontowana na tylnej ścianie zabudowy. Szczeble drabinki antypoślizgowe. - zamontowanie uchwytów na drabinę nasadkową, lance gaśnicze i inny sprzęt (dostarcza zamawiający!) 4) Oświetlenie: - belka świetlna zamontowana na dachu kabiny; podświetlany biały panel z napisem STRAŻ, zabezpieczona przed uszkodzeniem metalową siatką; - lampy sygnalizacyjne niebieskie, dwie z tyłu pojazdu, dwie z przodu; dwie z prawej strony zabudowy, dwie z lewej strony zabudowy: - Z tyłu pojazdu fala świetlna - kolor pomarańczowy - maszt oświetleniowy wysuwany pneumatycznie z najaśnicami, obracany, 2 x 1000 W, halogen z czujnikiem wysunięcia; podłączony do agregatu prądotwórczego o mocy min. 2,0 kW ze stabilizacją napięcia. Sterowanie masztu z panelu sterowniczego i pilota. - szperacz pogorzeliskowy oraz 4 lampy halogen; - boczne światło LED doświetlające pole pracy włączane z kabiny i przedziału autopompy; - obrysówki, - podświetlanie schodów; - oświetlenie skrytek LED, - oświetlenie powierzchni dachu, -indywidualne oświetlenie nad siedzeniem dowódcy; 5) Zbiornik wody: - o pojemności min. 2500 l; wykonany z materiałów odpornych na korozję, - wyposażony w oprzyrządowanie umożliwiający jego bezpieczną eksploatację z układem zabezpieczającym przed wypływem wody w czasie jazdy; - posiada: właz rewizyjny, grodzie zabezpieczające/falochrony/, układ do napełniania geodezyjnego i hydrantowego, układ do napełniania, układ przelewowy, dwie nasady 75 z zaworem kulowym, automatyczny zawór napełniania hydrantowego zabezpieczającego przez przepełnieniem zbiornika wodnego z możliwością przełączenia na pracę ręczną; 6) Zbiornik środka pianotwórczego: - o pojemności min. 10% zbiornika na wodę; - wykonany z materiałów odpornych na korozję i działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów; - napełnianie zbiornika środkiem pianotwórczym możliwe z poziomu terenu i z dachu pojazdu. 7) Autopompa: - zlokalizowana z tyłu pojazdu; - dwuzakresowa o wydajności min. 2000 l/min. przy ciśnieniu min. 8 bar i wydajności min. 250 l/min. przy ciśnieniu min. 40 bar; - ogrzewanie przedziału pompy skutecznie zabezpieczające układ wodno-pianowy przed zamarzaniem w temp. do -25?C; - przedział autopompy izolowany podwójną blachą z warstwą ocieplającą min. 30 mm (podłoga); 8) Działko o wydajności min. 800-3200 l/min. zamontowana na dachu zabudowy. 9) W przedziale autopompy znajdują się co najmniej następujące urządzenia kontrolno-sterownicze pracy pompy: - manowakuometr - manometr niskiego ciśnienia, - manometr wysokiego ciśnienia - wskaźnik poziomu wody w zbiorniku samochodu - wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku - regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu - wyłącznik silnika pojazdu - kontrolka ciśnienia oleju i temperatury cieczy chłodzącej silnika - miernik prędkości obrotowej wału pompy - licznik motogodzin pracy autopompy - kontrolka włączenia autopompy - włącznik/wyłącznik oświetlenia zewnętrznego (pola pracy) - wyposażenie w system sterowania umożliwiający regulację ciśnienia pracy, automatyczne lub ręczne dozowanie środka pianotwórczego w całym zakresie pracy autopompy; - zamontowany głośnik z mikrofonem radiotelefonu. 10) Linia szybkiego natarcia umieszczona na zwijadle o długości węża min. 60 m z prądownicą wodno-pianową o regulowanej wydajności, umożliwiającą podawanie zwartego i rozproszonego strumienia wody oraz piany. Zwijadło wyposażone w napęd elektryczny i ręczny. 11) Skrytki na sprzęt i wyposażenie: - zamykane żaluzjami odpornych na korozję wodno i pyłoszczelnymi; - żaluzje wyposażone w zamki, jeden klucz pasuje do wszystkich zamków; - w kabinie sygnalizacja otwarcia skrytek i podestów, - oświetlenie LED skrytek włączane automatycznie po otwarciu drzwi skrytek, - konstrukcja zapewniająca odprowadzanie wody z ich wnętrza; - wentylowane skrytki; - półki sprzętowe z możliwością regulacji położenia (ustawienia) wysokości półek - w zależności od potrzeb użytkownika; - dwie półki na sprzęt z wysuwanymi tacami, - uchwyty i klamki tak skonstruowane, aby umożliwiały ich obsługę w rękawicach; - zamontowany sprzęt w skrytkach (sprzęt dostarcza zamawiający!) 12) Agregat prądotwórczy min. 2,0 kW 230V ze stabilizacją napięcia (dostarcza zamawiający); 13) Układ zraszaczy składający się z minimum 6 zraszaczy podwozia. 14) Z przodu pojazdu gotowa płyta do montażu wyciągarki elektrycznej o sile uciągu min. 8 ton, wciągarkę dostarcza zamawiający, montaż po stronie wykonawcy. POZOSTAŁE: 1) Dodatkowe wyposażenie: 1 klin; klucz do kół; gaśnica; apteczka; trójkąt ostrzegawczy; koło zapasowe luzem z zestawem narzędzi z podnośnikiem; 2) Oznakowanie pojazdu: wykonanie napisów na drzwiach kierowcy: OSP SABNIE + logo oraz oznakowania numerami operacyjnymi zgodnie z obowiązującymi wymogami (numer wskazuje zamawiający); 3) Samochód powinien posiadać oznakowanie odblaskowe konturowe. Oznakowanie powinno znajdować się możliwie najbliżej poziomych i pionowych krawędzi pojazdu; 4) Kolory samochodu: - elementy podwozia: czarne lub ciemno szare, - błotniki przednie, tylne i zderzaki: białe, - kabina, zabudowa: czerwony RAL 3000, - żaluzje skrytek: naturalny kolor aluminium. 5) Minimum 24-miesięczny okres gwarancji. 3. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony z pełną dokumentacją umożliwiającą jego zarejestrowanie i użytkowanie, a mianowicie należy przedłożyć: a. instrukcję obsługi i konserwacji pojazdu i sprzętu (wyposażenia) w języku polskim - po 2 szt., b. książkę gwarancyjną dla pojazdu (wyposażenia) w języku polskim, z zapisami zgodnymi z postanowieniami niniejszej umowy - 1 szt., c. świadectwo dopuszczenia zgodne z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143 poz. 1002), wprowadzonego rozporządzeniem zmieniającym z dnia 27 kwietnia 2010 r. (Dz. U. Nr 85 poz. 553) (Dz. U. Nr 143, poz.1002 z późń. zm.). - szt. 1 (ksero kopia poświadczona za zgodność z oryginałem) dla przedmiotu niniejszej umowy, d. dokumentację niezbędną do rejestracji pojazdu jako samochód specjalny, e. wykaz dostarczonego sprzętu (wyposażenia), stanowiącego wyposażenie pojazdu, f. wyciąg ze świadectwa homologacji dla pojazdu, g. gwarancję na sprzęt. 4. Wykonawca na własny koszt dokona prezentacji i przeszkolenia w zakresie obsługi dostarczonego przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 29-07-2016r. do godz. 09:40 wnieść wadium w wysokości: 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej a) Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na konto Urzędu Gminy Sabnie Powiatowy Bank Spółdzielczy w Sokołowie Podlaskim O/Sabnie Nr 61 9221 0000 0030 0113 2000 0050, z dopiskiem: Wadium: Dostawa fabrycznie nowego samochodu ratowniczo-gaśniczego. b) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli, w podanym w pkt 1 terminie, znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. c) Zaleca się załączenie do oferty kserokopii Bankowego dowodu wpłaty / przelewu wadium w formie pieniężnej, z zastrzeżeniem, że skuteczne wniesienie wadium oceniane jest zgodnie z pkt b). Zaleca się wniesienie wadium z odpowiednim wyprzedzeniem. 4. Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze a) Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze Wykonawca zamieszcza w odrębnej kopercie i składa w oryginale w Urzędzie Gminy, w miejscu wyznaczonym na składanie ofert, w godzinach od 7:45 do 15:45, do upływu terminu składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. b) Zaleca się załączenie do oferty kserokopii dokumentu wadialnego, z zastrzeżeniem, że skuteczne wniesienie wadium oceniane jest zgodnie z pkt a). 5. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. 6. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy). 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz (jeśli dotyczy) wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, tj. : a) gdy w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sabnie.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach