Przetargi.pl
Budowa budynku administracyjno - biurowego w Jerzmanowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce nr ewid. 547/168.

Gmina Jerzmanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 67-222 Jerzmanowa, ul. Głogowska 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8382046 , fax. 076 8312119
  • Data zamieszczenia: 2012-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jerzmanowa
    ul. Głogowska 7 7
    67-222 Jerzmanowa, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8382046, fax. 076 8312119
    REGON: 39064734000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowa.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku administracyjno - biurowego w Jerzmanowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce nr ewid. 547/168.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.: Budowa budynku administracyjno - biurowego w Jerzmanowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce nr ewid. 547/168, polegających na budowie budynku administracyjno - biurowego wraz z przyłączami: wodociągowym, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej i energetycznym oraz zjazdem na ulicę Lipową. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opracowaną przez ABK - PROJEKT ul. Lisowskiego 2/4, 65-072 Zielona Góra dokumentacją projektową oraz pozwoleniem na budowę nr 317.2012 z dnia 31 maja 2012r. wydanym przez Starostę Głogowskiego. Kompletna dokumentacja projektowa stanowi załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Załącznik nr 11 Projekt Budowlany - Architektura Załącznik nr 12 Projekt Budowlany - Instalacje Elektryczne Załącznik nr 13 Projekt Budowlany - Instalacje Sanitarne Załącznik nr 14 Projekt Budowlany - Konstrukcja Załącznik nr 15 Projekt Budowlany - Projekt Zagospodarowania Terenu Załącznik nr 16 Projekt Wykonawczy - Architektura Załącznik nr 17 Projekt Wykonawczy - Instalacje Elektryczne Załącznik nr 18 Projekt Wykonawczy - Instalacje Sanitarne Załącznik nr 19 Projekt Wykonawczy - Konstrukcja Załącznik nr 20 Projekt Wykonawczy - Projekt Zagospodarowania Terenu Załącznik nr 21 Projekt Wykonawczy - Drogi Załącznik nr 22 Dokumentacja Geotechniczna i BIOZ Załącznik nr 23 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Załącznik nr 24 Przedmiary Robót Uwaga: W skład dokumentacji projektowej wchodzą projekty budowlane i projekty wykonawcze wszystkich branż, przedmiary robót, BIOZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót wszystkich branż oraz dokumentacja geotechniczna. 3. Zakres prac obejmuje: 3.1 Budowę budynku administracyjno - biurowego na terenie działki 547/168. Jest to budynek trzykondygnacyjny, podpiwniczony z poddaszem użytkowym. W piwnicy budynku zaprojektowano pomieszczenia techniczne oraz magazyny. Na parterze budynku zaprojektowano pomieszczenia biurowe, pomieszczenia WC dla interesantów oraz pracowników budynku, ponadto zaprojektowano salkę konferencyjną wraz z zapleczem. Na piętrze budynku zaprojektowano pomieszczenia biurowe w tym gabinet wójta z sekretariatem oraz sala narad, pomieszczenia WC dla interesantów oraz pracowników budynku, pomieszczenie WC przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na poddaszu zlokalizowano pomieszczenia archiwum oraz WC dla osób niepełnosprawnych. W środkowej części budynku na każdej kondygnacji znajduje się Hall z dostępem do klatki schodowej. W duszy schodów zaprojektowano dźwig osobowy dostosowany do przewożenia osób niepełnosprawnych w obudowie szklanej o konstrukcji stalowej samonośnej. 3.2 Zagospodarowanie terenu obejmuje ciągi pieszo - jezdne służące do wewnętrznej komunikacji na terenie działki. Wzdłuż ciągów pieszo - jezdnych zaprojektowano ławki parkowe, pojemniki na odpady drobne oraz drzewa iglaste - sosna karłowata. Przewidziano również miejsce gromadzenia odpadów stałych w postaci wiaty śmietnikowej. Zaprojektowano ogrodzenie oraz bramę przesuwną na terenie parkingu dla pracowników urzędu. Na terenie działki zaprojektowano ciągi piesze o szerokości 1,50m, plac przed wejściem do budynku wykonany z kostki betonowej grubości 6cm na podsypce piaskowej grubości 10cm zagęszczonej mechanicznie. Nawierzchnie ciągów pieszo - jezdnych zaprojektowano z kostki betonowej grubości 8cm na podsypce piaskowo - cementowej grubości 3cm oraz podbudowie zasadniczej z tłucznia kamiennego o grubości 15cm. 4. Parametry techniczne: 4.1 Długość budynku - 34,31m 4.2 Szerokość budynku - 13,741m 4.3 Liczba pomieszczeń - 81 4.4 Wysokość kondygnacji w świetle - 2,69 - 3,00m 4.5 Ilość klatek schodowych - 1 4.6 Liczba wind - 1 4.7 Powierzchnia użytkowa - 1438,23 m2 4.8 Powierzchnia zabudowy - 466,23m2 4.9 Kubatura - 4098,06m3 5. Założenia: 5.1 Zgodnie z zapisem w planie miejscowym działka, na które zlokalizowano inwestycję nie znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej ani w strefie ochrony archeologicznej, ale bezpośrednio z nią graniczy. Przedmiotowa działka leży na terenie układu ruralistycznego wsi Jerzmanowa, który jako teren o wartości historycznej i artystycznej ujęty został w wykazie zabytków. 5.2 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z projektami budowlanymi, przedmiarami robót, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, projektami wykonawczymi oraz Dokumentacją geotechniczną stanowiącymi załączniki do SIWZ. 5.3 Wskazania w dokumentacji projektowej z nazwy zastosowanych urządzeń, znaków towarowych, patentów, materiałów lub ich pochodzenia należy rozumieć jako spełnienie wymaganych parametrów technicznych, standardów jakościowych lub lepszych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie materiałów lub urządzeń. W takim przypadku wszelkie niezbędne uzgodnienia z autorem dokumentacji, potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń i materiałów w stosunku do wskazanych w projekcie, należą do obowiązków Wykonawcy. 5.4 Wskazane jest aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej placu budowy, zapoznał się z przedmiotem zamówienia oraz zawarł w cenie oferty wszystkie koszty za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. 5.5 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 5.6 Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 5.7 Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne. 5.8 Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 5.9 Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). 5.10 Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia zainstaluje liczniki zużycia wody i liczniki zużycia energii. Rozliczenie Wykonawcy z tytułu zużycia wody i energii nastąpi na podstawie wystawianych przez dostawcę faktur, zgodnie ze wskazaniami zainstalowanych liczników. 5.11 Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. 5.12 Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości przez okres 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. Termin gwarancji biegnie od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego odbioru robót. Okres rękojmi ustala się na 36 miesięcy. W wymienionych terminach Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad. 5.13 Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z kompletną dokumentacją projektową. 5.14 Podpisanie przez strony bez zastrzeżeń protokołu końcowego odbioru robót uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do protokołu końcowego odbioru robót i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały Protokół Odbioru Usunięcia Wad. 5.15 Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych. 6. Wykonawca deklarując w ofercie wolę wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, akceptuje je i oświadcza, że nie będzie żądał zapłaty za wykonane czynności wynikające z tych dokumentacji, a nieuwzględnione i niewycenione w kosztorysie ofertowym. Dołączony przez Wykonawcę do oferty kosztorys ofertowy stanowi informacje o sposobie obliczenia ceny. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w trakcie badania oferty rozbieżności pomiędzy kosztorysem ofertowym, a dokumentacją projektową stanowiącą załączniki do SIWZ, kosztorys nie podlega poprawieniu. 7. Omyłki w kosztorysie ofertowym nie będą rozpatrywane pod kątem braku spójności treści oferty w stosunku do SIWZ. 8. Rozliczenie za zadanie nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionych pięciu faktur oraz protokołów odbioru. W roku 2012 jedna faktura wraz z protokołem odbioru wykonywanych elementów robót, w roku 2013 trzy faktury - do każdej protokół odbioru wykonanych elementów robót oraz w roku 2014 jedna faktura wraz z protokołem odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium wnosi się przed upływem składania ofert, tj. do dnia 17.08.2012r. do godz. 8:30. 2. Wysokość wadium Zamawiający ustalił w kwocie 100 000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). 3. Wadium może być wnoszone w formie przewidzianej w art.45 ust.6 ustawy Pzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Jerzmanowa 48 8646 0008 0000 0600 1906 0006 Bank Spółdzielczy w Jerzmanowej. Wniesienie wadium w terminie oznacza uznanie kwoty na rachunku bankowym do dnia 17.08.2012r. do godz. 8:30. 5. W przypadku, gdy Wykonawca wybrał wadium, w formie innej niż pieniądz, do oferty należy dołączyć kopię dokumentu. Oryginał dokumentu Wykonawca dostarcza w kopercie w wyznaczonym terminie tj. do dnia 17.08.2012r. do godz. 8:30 do pokoju nr 7 w Urzędzie Gminy Jerzmanowa, ul. Głogowska 7, 67-222 Jerzmanowa. 6. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji, to z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 7.1 nazwa i adres Zamawiającego; 7.2 określenie przedmiotu zamówienia; 7.3 nazwę i adres Wykonawcy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do wnoszenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jerzmanowa.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach