Gmina Tuchomie ogłasza przetarg
- Adres: 77133 Tuchomie, ul. Jana III Sobieskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 598 215 040 , fax. 598 215 056
- Data zamieszczenia: 2016-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuchomie
ul. Jana III Sobieskiego 16
77133 Tuchomie, woj. pomorskie
tel. 598 215 040, fax. 598 215 056
REGON: 77097959400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa boiska w Kramarzynach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Budowa boiska do piłki nożnej ze sztuczną trawą, oświetleniem, ogrodzeniem, wyposażeniem i małą widownią przy Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Kramarzynach. Na przedmiot zamówienia składa się: - prace przygotowawcze - roboty ziemne. - boisko ze sztuczną trawą - urządzenia sportowe - nawierzchnia z kostki betonowej - piłkochwyty - mała architektura - zasilanie - oświetlenie zewnętrzne Szczegółowy zakres w/w robót jest opisany w projektach budowlanych (załącznik do SIWZ nr 6), Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik do SIWZ nr 7) oraz przedmiarach robót (załącznik do SIWZ nr 8), z tym, że zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w w/w dokumentacjach projektowych. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wszystkie zastosowane elementy mają być dopuszczone do obrotu w handlu i posiadać wszelkie atesty dopuszczenia do użytkowania. Dodatkowo zastosowane elementy powinny spełniać określone prawem normy bezpieczeństwa. Wymagania dot. zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: 1. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia zostały określone we wzorze umowy - załączniku nr 4 do niniejszej specyfikacji. 2. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) wykonania podbudów b) wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej c) wykonanie nawierzchni boiska 3. Wykonawca oświadczy Zamawiającemu, że zatrudni pracowników na podstawie umowy o pracę w zakresie czynności wskazanych przez Zamawiającego w pkt 2. W przypadku gdy dany zakres robót ma być wykonywany przez Podwykonawcę, oświadczenie, o którym mowa powyżej, obowiązany jest złożyć Podwykonawca. 4. Zamawiający ma prawo dokonać kontroli w zakresie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę do wykonania czynności wskazanych w pkt 2 W tym celu Zamawiający może zażądać od Wykonawcy do wglądu dokumenty na potwierdzenie tego warunku, w szczególności: zawarte umowy o pracę. Z takiej kontroli Zamawiający sporządzi protokół. 5. W przypadku stwierdzenia niespełnienia wymogu w zakresie zatrudnienia na umowę o pracę do wykonania czynności wskazanych w pkt 2, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną.
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10.000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Bytowie nr konta 68 9321 0001 0000 1821 2000 0050 z adnotacją: "wadium - Budowa boiska w Kramarzynach" 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ulicy Piaskowej w Czersku
Dodano: 2017-04-28 - Przebudowa drogi ppoż. nr 35 w leśnictwach Trzebielino i Wiatrołom
Dodano: 2017-04-28 - Prace konserwacyjne w budynkach nr 7 i nr 8 w kompleksie wojskowym m. Łeba oraz nr 14 i nr 3 w kompleksach wojskowych m. Lębork
Dodano: 2017-04-21 - Wyposażenie szkół w gminie Tuchomie w pomoce logopedyczne
Dodano: 2017-04-21 - Cześć I - Jednorazowa dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Działu Wsparcia Informatycznego Uniwersytetu Gdańskiego. Część II - Jednorazowa dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Katedry Ekologii Roślin Wydziału Biologii Uniwersytetu Gdańskiego. Część III - Jednorazowa dostawa drukarek laserowych, drukarki atramentowej i urządzeń wielofunkcyjnych dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego.
Dodano: 2017-04-20 - Zamiatanie na mokro ulic, chodników i placów na terenie miasta Bytowa.
Dodano: 2017-04-18 - Remont budynku usługowo – biurowego w Bytowie ul. Kardynała Josyfa Slipyja 1.
Dodano: 2017-04-10 - MODERNIZACJA ENERGETYCZNA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE LUZINO
Dodano: 2017-04-10 - Budowa układu drogowego łączącego drogę wojewódzką nr 221 z drogą krajową nr 20 w Kościerzynie” CZĘŚĆ I: budowa dróg wraz z infrastrukturą CZĘŚĆ II:oznakowanie pionowe i poziome wraz z urządzeniami bezpieczeństwa ruchu
Dodano: 2017-04-07 - ROBOTY REMONTOWE W KOMPLEKSACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ KOMENDĘ PORTU WOJENNEGO GDYNIA Z PODZIAŁEM NA TRZY CZĘŚCI: CZĘŚĆ I: REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU 1/4089 MIEJSCE: GDYNIA UL. PUŁASKIEGO 7 CZĘŚĆ II: KONSERWACJA POMIESZCZEŃ BUDYNKU NR 20/4039 MIEJSCE: GDYNIA UL. ORLĄT LWOWSKICH 1 CZĘŚĆ III: NAPRAWA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU NUMER 60/4001 MIEJSCE: GDYNIA UL. RONDO BITWY POD OLIWĄ 1
Dodano: 2017-03-30