Przetargi.pl
Budowa boisk sportowych przy Szkole Podstawowej Nr 20 w ramach zadania inwestycyjnego Budowa kompleksów boisk wielofunkcyjnych w ramach ogólnopolskiego programu MOJE BOISKO- ORLIK 2012 - przy Szkole Podstawowej Nr 20 - przy Zespole Szkół Nr 1

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2956700 , fax. 032 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2011-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Graniczna 21 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 2956700, fax. 032 2625032, 2956700
    REGON: 00051575000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boisk sportowych przy Szkole Podstawowej Nr 20 w ramach zadania inwestycyjnego Budowa kompleksów boisk wielofunkcyjnych w ramach ogólnopolskiego programu MOJE BOISKO- ORLIK 2012 - przy Szkole Podstawowej Nr 20 - przy Zespole Szkół Nr 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759), zwanej dalej Ustawą, o wartości zamówienia poniżej 4.845.000,00 EUR. 2. Lokalizacja: Działka nr 3/91 karta mapy 100, ul. Adamieckiego 12 w Dąbrowie Górniczej. Działka w trwałym zarządzie S.P. 20. 3. Zakres przedmiotu zamówienia: 3.1. Budowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 m x 32,1 m. o powierzchni 613,11 m2 w skład którego wchodzi boisko do koszykówki z wpisanym polem do gry w siatkówkę, -podbudowa przepuszczalna z drenażem wgłębnym -nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego Poliuretan. Technologia typu NATRYSK - na podbudowie z kruszywa kamiennego instaluje się warstwę o grubości 30 mm. przepuszczalną dla wody typu ET. Następnie warstwę o grubości 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę nawierzchniową natryskową o grubości 2-3 mm. - obrzeża betonowe na ławie betonowej - beton B10. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i STWiOR (załącznik nr 7 do SIWZ). -wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz uchylna i siatka do obręczy - 2 zestawy. - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180 cm. - 2 szt. - stojak stalowy ocynkowany regulowany, montowany w tulejach, o wysięgu 160 cm. - 2 szt. -wyposażenie do piłki siatkowej - słupki stalowe montowane w tulejach z regulacją wysokości mocowania siatki i mechanizmem naciągowym, - 1 kpl. - siatka całosezonowa do siatkówki - 1 szt 3.2. Budowa boiska do piłki nożnej o wym. 30 x 62 m. o pow. całkowitej 1 860 m2 - podbudowa przepuszczalna z drenażem wgłebnym - nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa Wysokość włókna min 40 mm. i mniejsza niż 60 mm. na podkładzie z maty elastycznej jeżeli jest wymagana ( typ maty, jej grubość oraz wypełnienie trawy syntetycznej zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport lub ISA Sport lub Sports Labs Ltd.) 1.Typ włókna : monofil 2. Skład chemiczny włókna: polietylen 3.Ciężar włókna: min 11 000Dtex 4. Gęstość trawy: min 97 000 włókien/ m2 Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej ( załącznik nr 7 do SIWZ) i STWiOR (załącznik nr 7do SIWZ) - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i STWiOR (załącznik nr 7do SIWZ). - wyposażenie - bramki aluminiowe (5 x 2 m) mocowane w tulejach - 2 szt. - siatki do bramek - 2 szt. 3.3. Ciągi komunikacyjne z prostokątnej kostki betonowej grubości 6 cm z obrzeżami betonowymi i odwodnieniem powierzchniowym. 3.4. Oświetlenie boisk z naświetlaczami - 10 masztów oświetleniowych 3.5 Ogrodzenie wysokości 4 m po obwodach boisk z siatki stalowej powlekanej lub prętów zgrzewanych, powlekanych i 2 m. ogrodzenie terenu szkoły od strony wschodniej i południowej (wymiana). Piłkochwyty wysokości 6 m wzdłuż obu krótszych boków boiska piłkarskiego. 3.6 Ławki , kosze na śmieci . 3.7 Montaż trybuny stałej zewnętrznej 3.8 Budowa infrastruktury technicznej podziemnej (instalacja odwodnienia, instalacja elektryczna oświetlenia boisk, instalacja wod. - kan. zaplecza socjalnego). 3.9 Budowa modułowego systemowego zaplecza sanitarno - szatniowego w wersji STANDARD + w wariancie podłużnym ustawienia, pow. zabudowy 84,86 m2, dostosowanego dla osób niepełnosprawnych Uwaga: przy odbiorze końcowym zaplecza sanitarno - szatniowego zamawiający żądać będzie deklaracji zgodności. 3.10 Usuniecie i utylizacja nawierzchni asfaltowej z istniejących boisk. 3.11 Zieleń zgodnie z projektem zieleni. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ - Dokumentacja techniczna, w tym: - Dokumentacja projektowa - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Przedmiary robót. Uwagi do przedmiaru robót: Element 7 - poz. 7. 23. - nie wyceniać; poz. 7.12. - wycenić wklejenie wszystkich linii zgodnie z PT; Element 11- poz. 11.23. - należy wycenić koszty wykonania oznakowania pionowego i poziomego dwóch miejsc dla niepełnosprawnych zgodnie z PT. 5. Zamówienie będzie realizowane na podstawie: specyfikacji istotnych warunków zamówienia, postanowień zawartych w treści przyszłej umowy, przedmiarów robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, projektów budowlanych, wykonawczych. 6. Rozwiązania równoważne 6.1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ przykładową nazwą producenta. 6.2. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ, w szczególności dokumentacji projektowej. 7. Gwarancja i rękojmia 7.1. Na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli, gwarancji jakości, która dla robót budowlanych i instalacyjnych oraz urządzeń i sprzętu wyniesie 3 lata od daty podpisania protokołu odbioru końcowego a na sztuczną trawę 5 lat od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 7.2. W okresie gwarancji Wykonawca wykona 2 razy w roku konserwację nawierzchni boisk w pełnym zakresie . 7.3. Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art.581 par.1 KC a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół Odbioru Ostatecznego Zadania. 7.4. Na wykonane roboty budowlane i instalacyjne oraz urządzenia i sprzęt Wykonawca udziela rękojmi na okres 3 lat od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 7.5. Uprawnienia Zamawiającego wynikające z rękojmi będą egzekwowane niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. 8. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy powinni zapewnić ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 55 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych) w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Getin Noble Bank S.A. - konto nr 74 1560 1010 0000 9480 0001 1847 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust.4 Ustawy. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną przez Wykonawcę. 4. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w Wydziale Księgowo-Budżetowym Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej ul. Graniczna pokój nr 320, III piętro. Wskazane jest dołączenie kserokopii złożonego dokumentu do oferty. 5. Zwrot wadium - zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 Ustawy. 6. Zatrzymanie wadium - zgodnie z art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 Ustawy. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust.3 Ustawy, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 2 Ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach