Przetargi.pl
Boisko Kraszewskiego

Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Bobrecka 29
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 4777213, 4777214 , fax. 033 4777333
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego
    ul. Bobrecka 29 29
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 033 4777213, 4777214, fax. 033 4777333
    REGON: 07218622400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.cieszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Boisko Kraszewskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska sportowego przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Cieszynie, ul. Kraszewskiego 11 w miejsce istniejącego trawnika. 2. Założenia: boisko wielofunkcyjne - piłka ręczna, koszykówka, siatkówka, tenis i badminton. Istniejącą nawierzchnie wymiarach 30x50m zamienia się na boisko wielofunkcyjne. Na całości nawierzchni zostanie ułożona trawa syntetyczna na podbudowie dynamicznej, przeznaczonej dla boisk wielofunkcyjnych. Wzdłuż czterech boków przewidziano wykonanie piłkołapów z siatki na słupach o wysokości 4,0m. 3. Wymiary boisk wpisanych w powierzchnię prostokąta o bokach 30m x 50m: - piłka ręczna - 20m x 40m, - piłka siatkowa - 15m x 24m, - koszykówka - 15m x 28m, - tenis - 18,29m x 36,57m, - badminton - 7,10m x 16,40m. 4. Każde z boisk ma zapewnioną strefę bezpieczeństwa dla drużyny i trenera. 5. Zakres robót obejmuje: a) roboty przygotowawcze i ziemne: - roboty pomiarowe, - ogrodzenie i oznakowanie terenu, - usunięcie warstwy humusu i darniny oraz wywóz we wskazane przez nadzór miejsce - wykonanie nasypu wraz z przygotowaniem podłoża i zagęszczeniem, - wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, b) roboty drenarskie i odprowadzenie wód powierzchniowych: - wykonanie wykopu pod sączek podłużny, - ułożenie podsypki, - ułożenie geowłókniny w sączku drenarskim, - ułożenie rurociągu drenarskiego, - zasypanie rurociągu, - wykonanie studzienek drenażowych, - wykonanie warstwy odsączającej z pospółki gr. 10cm na całej powierzchni, - wykonanie studni chłonnych średnicy 80cm, głęb. 2,0m. c) budowa boiska wielofunkcyjnego: - podbudowa z tłucznia i klińca o łącznej gr. 20cm wraz z przygotowaniem podłoża i zagęszczeniem kruszywa, - wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej, - wykonanie obramowania obrzeżami betonowymi na ławie betonowej wraz z wykonaniem koryta i przygotowaniem podłoża, d) wykonanie pozostałych elementów wyposażenia: - PIŁKOŁAP na słupach stalowych średnicy 100 w rozstawie co 5m, wys. 4m wraz z posadowieniem, - wykonanie furtki podwójnej, - wykonanie tablic do gry w koszykówkę, - wykonanie bramek do gry w piłkę nożną, - wykonanie wyposażenia ruchomego: bramek do gry w piłkę ręczną, słupków do siatki i badmintona - gra w piłkę siatkową i badmintona (+siatki), zestawu tenisa ziemnego. 6. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary kosztorysowe, projekty budowlane i specyfikacje wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ. 7. W wycenie robót (poz. 9 przedmiaru robót i ślepego kosztorysu) należy uwzględnić wykonanie furtek w ilości 4szt. (zamiast 2szt.), 2szt. dołem, 2szt. górą, o wymiarach 130x200cm (zamiast 120x200cm) oraz konieczność wstawienia dodatkowego słupa w wykonanie PIŁKOŁAPU (39szt. zamiast 38szt.). W związku z powyższym zmianie ulega poz. 9 i poz. 27 zestawienia materiałów. W SST poz.: B-04, B-05 i B-20 nie dotyczą zakresu opracowania. W SST poz.: SST-B-04, SST-B-05, SST-B-20 - nie dotyczą zakresu opracowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 9.000,00zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 uPzp oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 uPzp tj: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. udokumentują wykonanie (rozpoczęcie i zakończenie) w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował, co najmniej jedno boisko o nawierzchni z trawy syntetycznej o wartości minimum 350.000zł brutto; c) dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci instalacji kanalizacyjnych, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn.: - Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość nie mniejszą niż 100.000 zł. 2. Zamawiający będzie oceniał powyższe warunki na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 6 SIWZ. Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymogami SIWZ oraz uPzp. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą wg formuły spełnia - nie spełnia. 4. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 uPzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp, 3) kserokopie wniesienia wadium, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie; 7) wykaz osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonania zadania oraz zaświadczenia wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby, 8) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 9) dokumenty potwierdzające spełnianie warunków jakościowych dot. materiałów na boisko z nawierzchnią syntetyczną tj: Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badania specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport, lub dokument równoważny. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni 10) oświadczenie Wykonawcy o zakresie usług do wykonania przez Podwykonawcę zgodnie z załącznikiem Nr 5 SIWZ, 12) kosztorys szczegółowy z wszystkimi nakładami i zestawieniami R, M, S. 2. Postanowienia dotyczące wnoszenia ofert wspólnie przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne): 1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów, winno być dołączone do oferty; 2) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika; oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt 2), 4), 5) dla każdego z partnera osobno, pozostałe składane są wspólnie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt.1 ppkt. 4), 5) niniejszej SIWZ Wykonawca składa dokumenty potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenie osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Nie złożenie jakiegokolwiek dokumentu z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 uPzp skutkuje wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.cieszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach