Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie, naprawy cząstkowe, konserwacja ulic i dróg gminnych oraz powiatowych miejskich będących w zarządzie Gminy Police.

Urząd Miejski w Policach ogłasza przetarg

  • Adres: 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4311817 , fax. 091 4311832
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Policach
    ul. Stefana Batorego 3 3
    72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4311817, fax. 091 4311832
    REGON: 81168539000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie, naprawy cząstkowe, konserwacja ulic i dróg gminnych oraz powiatowych miejskich będących w zarządzie Gminy Police.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Naprawa i remont nawierzchni utwardzonych jezdni wraz z jej elementami : krawężniki, podbudowa, włazy studni ulicznych, wpusty uliczne, bariery ochronne, inne elementy urządzeń drogowych związanych z bezpieczeństwem ruchu drogowego. Naprawa i remont nawierzchni nieutwardzonych jezdni wraz z jej elementami. Naprawa i remont nawierzchni nieutwardzonych chodników wraz z jej elementami : obrzeża, podbudowa, inne elementy związane z utrzymaniem prawidłowej nawierzchni chodników. Naprawa ławek. Naprawa i konserwacja wiat przystankowych, wymiana, transport i montaż nowych wiat zakupionych przez Zamawiającego. Naprawa znaków drogowych, słupków, tablic z nazwami ulic i osiedli. Ustawianie nowych zanków drogowych, słupków, tablic z nazwami ulic i osiedli. Wprowadzenie stałych zmian organizacji ruchu wg projektów sporządzonych przez Gminę Police i zatwierdzonych przez Starostę Powiatu Polickiego. Wykonanie tymczasowych zmian organizacji ruchu podczas świąt (np. Święto Zmarłych, Święto Bożego Ciała), imprez kulturalnych i sportowych (np. koncerty, Neptunalia, Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Bieg Policka Piętnastka itp.), polegających na ustawianiu berier zabezpieczających, tablic informacyjnych, znaków drogowych. Naprawa i remont mostów i przepustów drogowych. Naprawa i wymiana progów spowalniających. Naprawa i konserwacja ulicznej sygnalizacji świetlnej. Dekoracja miasta flagami z okazji świąt państwowych. Ustawianie choinek i ich dekoracja. Usuwanie awarii związanych z ruchem drogowym oraz wykonanie robót innych trudnych do przewidzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 60 000 zł (sześćdziesiąt tysięcy zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się co najmniej 3 neleżycie zrealizowanymi zadaniami w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (lub w okresie któtszym, jeżeli okres działalności był krótszy), odpowiadających rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiotem zamówienia. Zamawiający oceniał będzie spełnienie warunków na zasadzie : spełnia, nie spełnia. Jeżeli wykonawca nie będzie spełniał choć jednego warunku, to zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. Warunkiem ubiegania się o udzielenie zamówienia jest : dysponowanie samochodem tzw. termos do transportu asfaltobetonu o ładowności min. 5.0 t, zapewniający temperaturę układanego asfaltobetonu min 150 stopni C., dysponowanie samochodem samowyładowczym (o ładowności min. 4,5 tony), dysponowanie samochodem do przewozu sprzętu pomocniczego, dysponowanie samochodem specjalistycznym wyposażonym w urządzenie do prac na wysokości, o wysięgu nie mniej niż mniej 6 m, oraz samochodowe urządzenie dźwigowe o udźwigu nie mniejszym niż 1800kg (zarejestrowane w Urzędzie Dozoru Technicznego z ważnym atestem), dysponowanie walcem drogowym wibracyjnym, stalowym, gładkim o nacisku nie mniejszym niż 2,5 t., dysponowanie min. jedną zagęszczarką o sile ubijania nie mniejszą niż 450kg/m, dysponowanie recyklerem do przerobu zerwanego asfaltobetonu o wydajności nie mniejszej niż 1800 kg/h, dysponowanie min. jedną piła mechaniczną do przecinania asfaltobetonu, dysponowanie ciśnieniową skrapiarką emulsji do asfaltobetonu, podgrzewającą emulsję do temperatury 50-70 stopni celcjusza, dysponowanie frezarką do asfaltobetonu o szerokości roboczej frezowania min. 50 cm, dysponowanie min. jednym młotem mechanicznym do kucia asfaltobetonu o sile udaru min. 57 J, dysponowanie koparko-spycharką o głebokości kopania nie mniej niż 5m i wysokości wysypu nie mniej niż 4m, podjęcie maksymalnie w ciągu 60 minut robó interwencyjnych, dysponownaie agregatem prądotwórczym do zasilania elektronarzędzi w terenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotene lub społeczne. Potwierdzona kopia dowodu wniesienia wadium. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4 i 8 ustawy. Informacja na temat liczby zatrudnionych pracowników, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, oraz liczebnosci personelu kierowniczego. Potwierdzona kopia polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonych robót. Wykaz min.3 wykonanych należycie robót w okresie ostatnich pięciu lat związanych budową lud remontem nawierzchni ulic lub chodników, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, podaniem ich wartości oraz daty i miejsca potwierdzonych referencjami lub protokołami odbiorów. Oświadczenie wykonawcy wg. załącznika nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.police.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach