Przetargi.pl
Ochrona fizyczna wraz z elementami technicznego utrzymania nieruchomości planowanych do przejęcia do zasobu Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie.

Agencja Mienia Wojskowego Oddział Terenowy w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-232 Szczecin, ul. Księcia Sambora 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 8146111 , fax. 091 8146134
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Terenowy w Szczecinie
    ul. Księcia Sambora 4 4
    70-232 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 8146111, fax. 091 8146134
    REGON: 01245670700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl/szczecin
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna wraz z elementami technicznego utrzymania nieruchomości planowanych do przejęcia do zasobu Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ochronie fizycznej wraz z elementami technicznego utrzymania nieruchomości planowanych do przejęcia do zasobu Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na cztery części opisane poniżej: Część 1 - Kołobrzeg ul. Arciszewskiego (K-1563) - nieruchomość oznaczona w ewidencji gruntów jako działki nr 10/1 i 11/1 o łącznej pow. 1,1699 ha. Do ochrony 27 obiektów, wraz z terenem. Min. 1 posterunek na nieruchomości. Część 2 - Kołobrzeg ul. Koszalińska 76 (K-1556) - nieruchomość oznaczona w ewidencji gruntów jako działka nr 6/10, obręb 14 Kołobrzeg, o łącznej pow. 1,1124 ha. Do ochrony 1 obiekt, wraz z terenem. Min. 1 posterunek na nieruchomości. Część 3 - Choszczno ul. Dąbrowszczaków (K-1267) - nieruchomość oznaczona w ewidencji gruntów jako działka nr 141/28 o łącznej pow. 0,9704 ha. Położona wewnątrz Jednostki Wojskowej. Do ochrony 5 obiektów, wraz z terenem. Min. 1 posterunek na nieruchomości. Część 4 - Świnoujście ul. Bohaterów Września 31 (K-4351) - nieruchomość oznaczona w ewidencji gruntów jako działka nr 133 o łącznej pow. 0,7124 ha. Do ochrony 4 obiekty, wraz z terenem. Min. 1 posterunek na nieruchomości. 3. Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć: 1) zapewnić taką ilość posterunków na każdej nieruchomości, która zapewni należytą ochronę nieruchomości, nie mniejszą jednak niż wymaganą przez Zamawiającego, a podaną w powyższej tabeli; 2) odpowiednie całodobowe zabezpieczenie obiektu przed włamaniem, kradzieżą, dewastacją, nieuzasadnionym przebywaniem osób postronnych; 3) ochrona nieruchomości - kompleksów pod względem zabezpieczenia przeciwpożarowego; 4) zapewnienie należytej czystości obiektu, w tym wykaszanie trawy, sprzątanie, odśnieżanie, itp. w zakresie niezbędnym do utrzymania ładu, porządku i bezpieczeństwa osób przebywających na terenie nieruchomości jak i bezpośrednio do niej przyległym; 5) wykonywanie oględzin nieruchomości w zakresie utrzymania technicznego (nie rzadziej niż raz w tygodniu) chronionych obiektów i informowanie zamawiającego o ich wynikach, dokonywanie drobnych napraw we własnym zakresie w tym m.in. naprawy ogrodzenia, urządzeń wewnątrz budynku, wymiany żarówek itp. z materiałów zamawiającego. Wszystkie czynności dotyczące w/w oględzin winny być dokumentowane w formie pisemnej i przedkładane na każde żądanie zamawiającego; 6) okazywanie nieruchomości osobom wskazanym przez zamawiającego w pisemnych upoważnieniach do wstępu na nieruchomość, które każdorazowo wydawane są wg ustalonego przez zamawiającego wzoru; 7) dokonywanie na koniec każdego miesiąca odczytów wskazań liczników dostarczanych mediów na teren chronionej nieruchomości oraz wskazań podliczników (jeżeli występują) i podawanie odczytów do zamawiającego; 8) wyposażenie pracowników wykonujących obowiązki ochrony w odpowiednie środki techniczne oraz środki łączności które zapewnią bezpośrednią łączność pomiędzy zamawiającym, ochranianym obiektem i biurem wykonawcy (stanowiskiem dyżurnym) oraz służyć będą do właściwej realizacji obowiązków wykonawcy; 9) prowadzenie na stanowiskach ochrony w obiektach następujących dokumentów: dziennik meldunków (sprawozdań) dyżurnego pracownika ochrony, książkę wydawania kluczy oraz innych dokumentów uznanych przez zamawiającego za niezbędne; 10) wyposażenie pracowników wykonujących obowiązki ochrony w jednolite ubiory oznaczone nazwą wykonawcy; 11) bezzwłoczne powiadamianie zamawiającego o stwierdzonych awariach oraz zabezpieczenie obiektu przed skutkami awarii, powiadamianie o naruszaniu porządku przez osoby trzecie, a w przypadku stwierdzenia włamania lub próby włamania bezzwłoczne zawiadomienie o zdarzeniu Policji, bądź innych właściwych służb i zamawiającego; 12) opracowanie i przedłożenie zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia przejęcia nieruchomości do ochrony (Planu Ochrony Obiektu), który powinien zawierać m.in. informacje o ilości i rozmieszczeniu ochranianych obiektów (budynki, budowle, urządzenia), posterunków, trasach i czasie wykonywania patroli, dodatkowych zabezpieczeniach (jeśli takie występują). Plan Ochrony Obiektu winien być dostępny na ochranianym obiekcie do wglądu dla upoważnionych pracowników zamawiającego; 4. Miejsce realizacji umowy - wg właściwości położenia nieruchomości. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość ewentualnego przeniesienia praw - obowiązków strony umowy na następcę prawnego w przypadku reorganizacji lub likwidacji Agencji Mienia Wojskowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają koncesję na wykonywanie usług w zakresie ochrony mienia wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają polisę OC; d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena: spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z tytułu określonego w art. 22 Ustawy Pzp, zawierające treść jak w załączniku nr 2 do SIWZ - Oświadczenie. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Kopia aktualnej koncesji na wykonywanie usług w zakresie ochrony mienia wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji. 4. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników z podaniem ilości osób zatrudnionych z licencją pracownika ochrony fizycznej pierwszego i drugiego stopnia oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Spełnieniem warunku będzie załączenie do oferty minimum 3 referencji lub innych dokumentów świadczących o należytym wykonaniu usług tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia. 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ważną co najmniej na czas realizacji usługi, z kwotą gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,- zł,. W przypadku upływu terminu ważności polisy OC w trakcie realizacji zamówienia należy załączyć oświadczenie wykonawcy o zobowiązaniu do przedłużenia ważności polisy na pozostały okres realizacji przedmiotu umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl/szczecin
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach