Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń w związku z utworzeniem żłobka na terenie obiektu Miejskiego Przedszkola Samorządowego Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. Ewy Szelburg-Zarembiny - przetarg II

Burmistrz Miasta Mławy ogłasza przetarg

  • Adres: 06-500 Mława, Stary Rynek 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6546441 , fax. 023 6543652
  • Data zamieszczenia: 2011-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Mławy
    Stary Rynek 19 19
    06-500 Mława, woj. mazowieckie
    tel. 023 6546441, fax. 023 6543652
    REGON: 00052482600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń w związku z utworzeniem żłobka na terenie obiektu Miejskiego Przedszkola Samorządowego Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. Ewy Szelburg-Zarembiny - przetarg II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest: W ramach realizacji zadania część budynku, w którym mieści się Miejskie Przedszkole Samorządowe Nr 4 w Mławie przystosowana zostanie do pełnienia funkcji żłobka, tak aby spełniała wymagania lokalowe i sanitarne zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi. W szczególności wykonać należy następujące prace w pomieszczeniach, w których będzie zlokalizowany żłobek, jak również bezpośrednio do niego prowadzących: - remont posadzek w holu i schodach klatki schodowej; - wymiana instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem; - wykonanie nowych tynków na ścianach i sufitach, przebudowa ścian działowych; - remont łazienki dla dzieci; - remont szatni dla personelu; - remont podłóg w salach żłobka; - remont balkonu; - wymiana stolarki drzwiowej; - zakup niezbędnego wyposażenia, z którego będą korzystać dzieci w tym m.in. zabawki, plac zabaw, pościel, leżaki, łóżeczka, itp. - zakup niezbędnego wyposażenia, z którego będzie korzystać personel żłobka w tym m.in. komputer, sprzęt do przygotowywania i przechowywania posiłków, sprzęt niezbędny do utrzymania czystości, itp. - prace wykończeniowe (np. zabezpieczenie grzejników, malowanie itp.) - wymiana wykładzin podłogowych i ściennych; 1.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo kosztorysowa: 1) Kosztorysy nakładcze: a) Przedmiar robót. 1.3 Jako, że roboty prowadzone będą w obiekcie, w którym przebywać będą dzieci, Wykonawca musi z należytą starannością zabezpieczyć miejsca prowadzenia prac. 1.4 Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (tj. wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały) na okres co najmniej 36 miesięcy, chyba że gwarancja udzielona przez producenta jest dłuższa, wówczas obowiązuje gwarancja producenta. 1.5 Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego i terminowego wykonania powierzonych robót zgodnie z profesjonalną wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, przepisami technicznymi, bhp i p.poż., obowiązującymi normami technicznymi, przepisami prawa oraz zaleceniami Zamawiającego. 1.6 Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu robót pod względem bhp i p.poż., oraz ponoszenia odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji umowy. 1.7 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót z materiałów własnych i dostarczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu zgłoszenia obiektu do odbioru wymaganych prawem certyfikatów, atestów i zaświadczeń o dopuszczeniu zastosowanych materiałów do stosowania w budownictwie. 1.8 Wykonawca zobowiązany jest na uzasadnione żądanie Zamawiającego lub Inspektorów Nadzoru do przedłożenia dowodów zakupu materiałów podstawowych i atestów stwierdzających zgodność użytych materiałów z obowiązującymi normami oraz przedłożenia na zakupione przez siebie materiały kart gwarancyjnych i wszelkich innych dokumentów koniecznych do realizacji uprawnień wobec producenta lub sprzedawcy materiałów. 1.9 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić objęcie kierownictwa budowy przez osoby posiadające uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności, 1.10 Wykonawca zobowiązany jest do przerwania robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenia wykonanych robót. 1.11 Wykonawca zobowiązany jest do protokolarnego przekazania Zamawiającemu wykonanych robót. 1.12 Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót. 1.13 Wykonawca zobowiązany jest do udziału w naradach koordynacyjnych. 1.14 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia Zamawiającemu oraz wszystkim osobom przez niego upoważnionym, pracownikom organów nadzoru budowlanego lub Państwowej Inspekcji Pracy dostępu do dziennika budowy oraz na teren budowy oraz do wszystkich miejsc, gdzie są wykonywane roboty budowlane lub gdzie przewiduje się ich wykonanie, a są związane z realizacją przedmiotu umowy oraz przeprowadzania kontroli lub wizytacji w każdym stadium jego realizacji. 1.15 Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania się do decyzji Zamawiającego i powołanych przez niego Inspektorów Nadzoru, którzy mogą w każdym momencie realizacji umowy zrezygnować z części robót i użytych materiałów, jeżeli nie będą one zgodne z wymaganiami określonymi w rozdziale 1 art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Rezygnacja powinna nastąpić w formie pisemnej, niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności. 1.16 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia za żądanie Inspektora Nadzoru Zamawiającego własnym kosztem i staraniem wszelkich pomiarów, atestów i niezbędnych badań (wykonane przez właściwe i niezależne jednostki badawcze).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mlawa.pl/index-156-202.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach