Przetargi.pl
Remont schodów wejściowych do budynku Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy. Nr postępowania: OPS.DA.272.9.2011

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-784 Warszawa, ul. Cybisa 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 544 12 00 , fax. 0-22 544 12 01
  • Data zamieszczenia: 2011-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy
    ul. Cybisa 7 7
    02-784 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 544 12 00, fax. 0-22 544 12 01
    REGON: 01084796400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-ursynow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont schodów wejściowych do budynku Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy. Nr postępowania: OPS.DA.272.9.2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia. Termin i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest remont schodów wejściowych do budynku Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, tj.: a) wykonanie tymczasowych schodów drewnianych dla użytkowników Ośrodka na czas remontu schodów, b) rozebranie istniejących balustrad stalowych na schodach i podestach, c) skucie istniejących płytek ceramicznych oraz rozebranie schodów i podestów do projektowanego poziomu, d) rozebranie istniejącego chodnika z kostki betonowej pomiędzy schodami a furtką na całej szerokości schodów, e) demontaż instalacji platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych, f) uzupełnienie betonem wysokości murków oporowych w celu dopasowania ich do wysokości projektowanych schodów, g) wykonanie nowego podestu przed drzwiami wejściowymi z betonu B20 wylewanego na mokro, zbrojonego siatką stalową , z zachowaniem 2% spadku na zewnątrz ( w kierunku bocznym ) w celu zapewnienia odpływu wody opadowej, h) wykonanie nowych schodów i podestu pomiędzy nimi z betonu B20 wylewanego na mokro, zbrojonego podłużnie ? 12 co 10 cm i poprzecznie ? 6 co 30 cm, z zachowaniem 2% spadku na zewnątrz ( w kierunku bocznym ) w celu zapewnienia odpływu wody opadowej, i) wykonanie nowego murku oporowego (zamiast balustrady), usytuowanego za konstrukcją jezdną platformy dla niepełnosprawnych, z betonu B20 wylewanego na mokro, zbrojonego 4 ? 12 i strzemiona ? 6 co 30 cm , wierzch murku należy wykonać z 2% spadkiem na zewnątrz w celu odprowadzenia wód opadowych, j) w murku oporowym należy umieścić rurę plastikową (typu Peszel) do przeciągnięcia przewodów elektrycznych zasilających do dzwonka, automatycznego otwierania furtki oraz podświetlanych tablic informacyjnych, k) wykonanie dylatacji pomiędzy budynkiem, biegami schodów oraz podestami i wypełnienie ich pianką dylatacyjną, l) wykonanie betonowej obudowy i zamontowanie wycieraczki systemowej, stalowej, o wymiarach 100 x 60 cm, przed wejściem do budynku , poziom wycieraczki musi być równy z poziomem nawierzchni z płytek lastriko, m) ułożenie nowej nawierzchni schodów i podestów z prefabrykowanych płytek lastriko, wykończonych antypoślizgowo ( na ostro ), n) wykonanie i zamocowanie ( z boku schodów i podestów ) nowych balustrad ze stali kwasoodpornej według rysunku nr 5, spełniających wymagania balustrad dla niepełnosprawnych, o) oczyszczenie, skucie i uzupełnienie spękanych tynków na istniejących murkach oporowych, p) wykonanie tynku cienkowarstwowego, cokołowego, klejonego na siatce plastikowej , na nowym murku oporowym obok platformy wjazdowej oraz na wszystkich istniejących murkach, q) wymiana istniejącej furtki jednoskrzydłowej na dwuskrzydłową, wykonaną identycznie jak istniejąca, wyposażoną w zamek otwierany elektrycznie z hallu budynku, r) pomalowanie słupków stalowych konstrukcji zadaszenia podestu przed drzwiami wejściowymi oraz furtki farbami podkładową i nawierzchniową do metalu, s) usunięcie ewentualnych uszkodzeń elewacji budynku powstałych w trakcie realizacji robót, t) ułożenie nowego chodnika między schodami a furtką z płytek lastriko na podkładzie betonowym gr. 10 cm kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej dopasowanego poziomem do. Kolor płytek lastriko, farby do malowania słupków i furtki oraz tynku cokołowego na murkach oporowych należy uzgodnić z projektantem w trybie nadzoru autorskiego, u) montaż instalacji platformy schodowej. 2. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) określają kody: a) 45111000-8 (Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne); b) 45422000-1 (Roboty ciesielskie); c) 45223500-1 (Konstrukcje z betonu zbrojonego); d) 45223100-7 (Montaż konstrukcji metalowych); e) 45262650-2 (Okładziny); f) 454100000-4 (Tynkowanie); g) 45233222-1 (Roboty w zakresie chodników); h) 45450000-6 (Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe). 3. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w okresie od 22 sierpnia 2011 r. do 07 października 2011 r. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku Nr 1 do SIWZ, w skład którego wchodzą: a) Projekt budowlany, b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, c) Przedmiar robót. 5. Zamawiający w swojej siedzibie udostępni do wglądu Projekt budowlany remontu schodów. 6. Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed złożeniem oferty przeprowadził wizję lokalną na terenie budowy, w celu zapoznania się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia. 7. Zamówienie musi zostać wykonane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.). 8. Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia są warunki zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6. Zamawiający nie wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-ursynow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach