Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń przy pl. Jana Pawła II 3/3 na pomieszczenia biurowe

Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach ogłasza przetarg

  • Adres: 43-502 Czechowice-Dziedzice, Plac Jana Pawła II 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2147114 , fax. 032 2147152, 2147182
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach
    Plac Jana Pawła II 1 1
    43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
    tel. 032 2147114, fax. 032 2147152, 2147182
    REGON: 00052360800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowic-dziedzice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń przy pl. Jana Pawła II 3/3 na pomieszczenia biurowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń , roboty adaptacyjne w obecnych pomieszczeniach sklepu na pomieszczenia biurowe przy pl. Jana Pawła II 3/3 w Czechowicach-Dziedzicach. Zakres prac obejmuje: 1.Przebudowa pomieszczeń (roboty adaptacyjne w obecnych pomieszczeniach sklepu na parterze, roboty wykończeniowe, izolacyjne). 2.Przebudowa i wykonanie instalacji elektrycznej, gazowej, wykonanie instalacji c.o. Szczegółowy zakres prac zawierają: dokumentacja projektowa - załącznik nr 1, specyfikacja techniczna - załącznik nr 2 oraz przedmiar robót - załącznik nr 3, które stanową integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji projektowej (załącznik nr 1), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 2), przedmiarze robót (załącznik nr 3), lecz muszą spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych przez projektanta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2.810,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp: 1.1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu : 2.1. Udzielenie min. 60 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia; 2.2. Wykonawca musi dysponować osobą lub osobami posiadającą/posiadającymi aktualne uprawniania budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności ogólno - budowlanej; 2.3. Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie min. dwóch prac ogólnobudowlanych podobnych do przedmiotu zamówienia tj. prace remontowe, modernizacyjne, adaptacyjne, wykończeniowe pomieszczeń o kubaturze min. 130 m?, wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta zostanie sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 4. Do oferty zostaną załączone następujące dokumenty: 1.1. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy - załącznik nr 5, 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3. kopia dowodu wniesienia wadium, 1.4. dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie ( konsorcjum , spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( załączyć jeżeli dotyczy), 1.5. wykaz wykonania w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie min. dwóch prac ogólnobudowlanych podobnych do przedmiotu zamówienia tj. prace remontowe,modernizacyjne, adaptacyjne, wykończeniowe pomieszczeń o kubaturze min. 130 m?, Wykaz ten winien zawierać: a/ nazwę zamawiającego, b/ dokładny zakres wykonanych prac, c/ wartość i termin realizacji, 1.6. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót, o których mowa w pkt. 1.5., 1.7.wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (kierownik budowy), wraz z uprawnieniami w specjalności ogólno - budowlanej z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, 1.8. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.1.7. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 1.9. wykaz prac powierzonych do wykonania przez Wykonawcę podwykonawcom (załączyć jeżeli Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia przy pomocy podwykonawców), Wykaz powinien zawierać: a/ podanie zakresu prac, który dany podwykonawca będzie realizował, 1.10. kosztorys ofertowy uproszczony.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czechowice-dziedzice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach