Przetargi.pl
nr sprawy: 29/L/U/DT/09 - projekt termomodernizacji budynku Dyrekcji

Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku im. gen. J. Ziętka ogłasza przetarg

  • Adres: 41-501 Chorzów, Aleja Różana 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3498361 , fax. 032 3498362
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku im. gen. J. Ziętka
    Aleja Różana 2 2
    41-501 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 032 3498361, fax. 032 3498362
    REGON: 00015019400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wpkiw.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna, w której ponad 50% akcji posiadają jednostki sektora finansów publicznych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    nr sprawy: 29/L/U/DT/09 - projekt termomodernizacji budynku Dyrekcji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projektu termomodernizacji budynku Dyrekcji na terenie WPKiW S.A. w Chorzowie na podstawie audytu energetycznego, który można pobrać ze strony www.wpkiw.com.pl. Prace projektowe obejmują wykonanie: a) projektu budowlanego i wykonawczego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku (Dz. U. z dnia 14.09.2004 r. Nr 202 poz. 2072) i art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane - w ilości 6 egzemplarzy, b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku (Dz. U. z dnia 12.09.2004 r. Nr 202 poz. 2072) - 2 egzemplarze, c) niezbędnych uzgodnień, d) szczegółowych przedmiarów robót do projektów wykonawczych opracowanych w oparciu o KNR, KNNR i inne dostępne katalogi - w ilości 2 egzemplarzy, e) kosztorysów inwestorskich opracowanych zgodnie z obowiązującymi przepisami w ilości 1 egzemplarz. Wykonawcę obowiązuje wymóg tajności i nie udostępniania nikomu poza Zamawiającym kosztorysów inwestorskich, f) nadzorów autorskich w trakcie realizacji inwestycji. Projekt budowlany, szczegółowy przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winny być dostarczone w wersji pisemnej w ilościach określonych wyżej i elektronicznej (płyta CD lub dyskietka) - 1 egzemplarz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych przedmiotowym postępowaniu oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z wnioskiem o dopuszczenie (zaleca się stosowanie wzoru dostępnego na www.wpkiw.com.pl) do udziału w postępowaniu należy załączyć: A) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, B) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie B, składa dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. (Dz. U. z dn. 24.05.2006 r. Nr 87 poz. 605) tj. dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie to powinno być złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania wniosków. C) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywały zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest załączenie kserokopii uprawnień: - do projektowania robót konstrukcyjno-budowlanych (min. 1 osoba), - do projektowania instalacji gazowych i CO (min. 1 osoba), - przynależność do Branżowej Izby Inżynierów Budownictwa (dotyczy osób, które przedstawią uprawnienia jw) W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. D) wykaz wykonanych usług (min. 1) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia (dotyczy projektowania robót ogólnobudowlanych), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wartość tych usług nie może być niższa niż 15 tyś. zł dla jednego zadania. Wykaz powinien być sporządzony na wzorze znajdującym się na stronie www.wpkiw.com.pl. - Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnionego (-ych) przedstawiciela (-i) Wykonawcy. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). - W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę (-y) nie wymienioną (-e) w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, należy do wniosku dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii. - Brak jakiegokolwiek z wymaganych dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. - Dokumenty wymagane, gdy kilka podmiotów składa wspólnie wniosek: W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, partnerzy winni spełniać następujące wymagania: a/ oświadczenie wskazane w punkcie A) powinno być złożone łącznie przez wszystkich wykonawców lub przez podmiot upoważniony w imieniu wszystkich, b/ dokumenty wskazane w punkcie B) powinny być przedstawione przez wszystkich wykonawców; c/ warunki określone w punktach C) i D) wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) winni spełniać łącznie. d/ wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach