Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń dla centrum monitoringu wizyjnego Miasta Koszalina oraz remont bieżący wyznaczonych pomieszczeń w budynku KMP w Koszalinie przy ulicy Słowackiego 11

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 70-515 Szczecin, ul. Małopolska 47
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (091) 8211479, 8211478 , fax. (091) 8211477 8215406
  • Data zamieszczenia: 2009-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Małopolska 47 47
    70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (091) 8211479, 8211478, fax. (091) 8211477 8215406
    REGON: 81090304000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń dla centrum monitoringu wizyjnego Miasta Koszalina oraz remont bieżący wyznaczonych pomieszczeń w budynku KMP w Koszalinie przy ulicy Słowackiego 11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń dla centrum monitoringu wizyjnego Miasta Koszalina oraz remont bieżący wyznaczonych pomieszczeń w budynku KMP w Koszalinie przy ulicy Słowackiego 11. 2.Przedmiot inwestycji (ujęty w dokumentacji technicznej) został podzielony na cztery zadania. Z realizacji wyłącza się zadanie 4. 3.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zadanie 1, 2, 3, polegające na remoncie wyznaczonych pomieszczeń w budynku KMP w Koszalinie przy ul. Słowackiego 11. Zakres prac ujęty w zadania został opisany w Opisie Technicznym (OT KMP Koszalin). 4.Zadania kolejno obejmują: 1- korytarz 1 w budynku nowym, hol wejściowy do budynku, pomieszczenia nr 14, 15, 16, 111-116, 118; 2 - docieplenie przybudówki (wg projektu docieplenia), przedsionek pomieszczeń 5, pomieszczenia nr 5, 8, 9, 134, 136, korytarz 2 w budynku nowym; 3 - korytarz od strony nowego budynku, hol dolny w budynku starym, klatka schodowa pomiędzy holem dolnym i górnym, hol górny, korytarz 1, 2 w budynku starym, sekretariat. 5. Pomieszczenia wyznaczone do remontu zostały pokazane na rysunkach. 6. Szczegółowy opis prac remontowych poszczególnych zadań został zamieszczony w dokumentacji technicznej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót (załączniki nr 2, 4, 5 do siwz). 7 .Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia z własnych materiałów. 8. Całość robót (z wyjątkiem branży sanitarnej, tj instalacji klimatyzacyjnej) objęta została zgłoszeniem robót budowlanych, na których wykonanie Zamawiający posiada zgodę prezydenta Miasta Koszalina z dnia 17.07.2009r. 9. Na wykonanie instalacji klimatyzacyjnej wymagane jest pozwolenie na budowę. Uzyskanie pozwolenia leży po stronie Zamawiającego. 10. Zamawiający udostępni pomieszczenia przeznaczone do remontu celem dokonania wizji lokalnej w terminie ustalonym indywidualnie. Osobą upoważnioną do kontaktu jest pan Bogdan Majerowski tel. 0 667 094 246
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: a) dysponują osobą, która posiada aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi Ww. osoba powinna przynależeć do Izby Inżynierów i Techników Budownictwa. b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości co najmniej 350 tys. zł. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń , zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił na dzień składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (w przypadku kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez: patrz rozdz. X ust. 6 SIWZ). 3. Aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi (w przypadku kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez: patrz rozdz. X ust. 6 SIWZ). 4. Aktualne zaświadczenia, że osoba wymieniona w pkt. 3. przynależy do Izby Inżynierów i Techników Budownictwa (w przypadku kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez: patrz rozdz. X ust. 6 SIWZ). 5. Aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości co najmniej 350 tys. zł. (w przypadku kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez: patrz rozdz. X ust. 6 SIWZ). Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej wraz z oświadczeniami (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę, jeśli prawo do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestracji firmy. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 3.Umowę spółki cywilnej (dotyczy tylko sc) (w przypadku kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez: patrz rozdz. X ust. 6 SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach