Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego do Gimnazjum w Węgorzynie przy ul. Kościuszki 29

Burmistrz Węgorzyna ogłasza przetarg

  • Adres: 73-155 Węgorzyno, Rynek 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3971563 , fax. 091 3971567
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Węgorzyna
    Rynek 1 1
    73-155 Węgorzyno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3971563, fax. 091 3971567
    REGON: 00053054800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegorzyno.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego do Gimnazjum w Węgorzynie przy ul. Kościuszki 29
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2) Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego do Gimnazjum w Węgorzynie przy ul. Kościuszki 29 w ilości ok. 35.000 litrów - o następujących właściwościach zgodnych z Polską Normą 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości oleju opałowego, w zależności od przebiegu sezonu grzewczego oraz panujących warunków atmosferycznych. W sytuacji takiej Wykonawca nie będzie wnosił żadnych zastrzeżeń oraz roszczeń 4) Przedmiot zamówienia obejmuje również transport oleju opałowego do miejsca przeznaczenia oraz załadunek i wyładunek. 5) Przy każdej dostarczanej partii oleju opałowego musi być dołączone świadectwo jakości wystawione przez producenta. Niespełnienie powyższego warunku skutkować będzie nie przyjęciem dostawy oraz karami wynikającymi z nieterminowych dostaw. 6) Autocysterna dowożąca olej opałowy powinna być wyposażona w legalizowany odmierzacz paliw płynnych z możliwością wydruku. Zamawiający ma prawo żądać okazania świadectwa legalizacji licznika autocysterny o numerze zgodnym z numerem seryjnym licznika zainstalowanego na autocysternie, z której będzie dokonywany rozładunek oleju opałowego. 7) Jako podstawę do obliczenia ceny dostawy za 1 m3 oleju opałowego przyjmuje się oficjalny cennik wskazanej przez Wykonawcę w druku oferty rafinerii z ceną na dzień 17 września 2009 r. w oparciu o który dokonano kalkulacji ceny netto 1 m3 oleju opałowego lekkiego wyrażoną w złotych polskich powiększoną o marżę Wykonawcy na potrzeby porównania ofert (np. wydruk ze strony internetowej rafinerii. Zamawiający dopuszcza również inne dokumenty, które w sposób jednoznaczny będą potwierdzać oficjalną cenę oleju opałowego obowiązującą w dniu wskazanym w SIWZ w danej rafinerii. Dokumentem takim nie jest faktura zakupu oleju dokonana przez Wykonawcę, gdyż zawiera indywidualną cenę po której następuje rozliczenie pomiędzy Wykonawcą a rafinerią, a Zamawiający nie ma możliwości jej potwierdzenia 8) Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia zbiorczego wykazu cen hurtowych oleju opałowego lekkiego na dzień zakupu paliwa. Wykaz cen stanowić będzie integralny załącznik do comiesięcznej faktury. 9) Dostawy oleju opałowego lekkiego będą realizowane sukcesywnie zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem Zamawiającego, przy założeniu jednorazowej najmniejszej dostawy w ilości 3000 litrów, nie później niż w ciągu 48 godzin od otrzymania zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają, wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) Za spełnienie warunków określonych w podpunkcie 1) Zamawiający uzna jeżeli: a) dysponują autocysterną dowożąca olej opałowy wyposażoną w legalizowany odmierzacz paliw płynnych z możliwością wydruku. b) wykażą i udokumentują (referencje, opinie lub listy polecające ) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wykonanie bieżącej dostawy oleju opałowego w ilości minimalnej 20.000 m3 w jednym okresie grzewczym. c) legitymują się ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, d) złożenie wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt 6 SIWZ. 3) Ocena w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku wątpliwości co do treści oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wzywa Wykonawcę w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. Brak jakiegokolwiek dokumentu potwierdzającego spełnianie wymagań określonych w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia. 4) Zamawiający, zgodnie z art. 89 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych odrzuci ofertę, jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą, b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, f) zawiera błędy w obliczeniu ceny, g) wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp., h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć aktualne akty rejestracji firmy dla każdego podmiotu 2) Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 3) Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie każdy z podmiotów. 5) Wykaz pojazdów, służącym do dowożenia oleju opałowego. W przypadku nie dysponowania takimi pojazdem, oprócz w/w dokumentów należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6) Kserokopie dowodu rejestracyjnego pojazdu i ubezpieczenia OC, środka transportu przeznaczonego do przewozu oleju opałowego, 7) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym - koncesja na obrót paliwami ciekłymi dotycząca oleju opałowego wydaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm), 8) Oficjalny cennik wskazanej przez Wykonawcę w druku oferty rafinerii z ceną na dzień 17 września 2009 r. w oparciu o który dokonano kalkulacji ceny jednostkowej na potrzeby porównania ofert (np. wydruk ze strony internetowej rafinerii. Zamawiający dopuszcza również inne dokumenty, które w sposób jednoznaczny będą potwierdzać oficjalną cenę oleju opałowego obowiązującą w dniu wskazanym w SIWZ w danej rafinerii. Dokumentem takim nie jest faktura zakupu oleju dokonana przez Wykonawcę, gdyż zawiera indywidualną cenę po której następuje rozliczenie pomiędzy Wykonawcą a rafinerią, a Zamawiający nie ma możliwości jej potwierdzenia, 9) Świadectwo jakości potwierdzające parametry oleju opałowego zgodnie z wymaganiami, 10) Wykaz wykonanych dostaw oleju opałowego w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (według załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji). 11) Dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru końcowego, rekomendacje). 12) Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie każdy z podmiotów. 13) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 ust. 1, 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich możne żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605). 14) Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo musi być przedłożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie b) W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie (art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) należy załączyć dokument o warunkach wspólnego zamiaru wykonania zamówienia, w szczególności zawierający informację o Pełnomocniku wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo o reprezentowaniu ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wegorzyno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach