Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-382 Szczecin, ul. Jagiellońska 44
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4329586, 4329521 , fax. 091 4329501
- Data zamieszczenia: 2009-09-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie
ul. Jagiellońska 44 44
70-382 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4329586, 4329521, fax. 091 4329501
REGON: 81073345400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmswia.szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę pościeli, bielizny pościelowej, serwet operacyjnych, bielizny operacyjnej, obuwia medycznego oraz nici chirurgicznych dla ZOZ MSWiA w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawę pościeli, bielizny pościelowej, serwet operacyjnych, bielizny operacyjnej, obuwia medycznego oraz nici chirurgicznych dla ZOZ MSWiA w Szczecinie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395120004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3170,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają warunki określone ustawą tj.: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów lub oświadczeń jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów opisujących przedmiot oferty Spis dokumentów znajdujących się w ofercie - zamieszczony na pierwszej stronie oferty, Wypełniony druk oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ, Wypełniony formularz szczegółowej oferty cenowej - Załącznik nr 2 do SIWZ; Oświadczenie, wypełniony Załącznik nr 3 do SIWZ, Oświadczenie Wykonawcy, wypełniony Załącznik nr 4 do SIWZ, Dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego - tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika dla reprezentacji wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną. Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykonawca winien wykazać zrealizowanie minimum 3 podobnych zamówień do przedmiotu zamówienia, tj. zamówień polegających dostawie produktów będących przedmiotem przetargu - wypełniony Załącznik nr 5 do SIWZ. Dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione przez oferenta w załączniku nr 5 zostały wykonane należycie. Szczegółowy opis oferowanych produktów - z podaniem szczegółowej charakterystyki wyrobów potwierdzającej, że zaoferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, nazwy producenta, nazwy produktu lub nr-u katalogowego, tak by możliwa była ich identyfikacja. Do oferty należy dołączyć Katalog lub foldery oferowanych produktów. W przypadku, gdy oryginalny katalog (folder) producenta jest w innym języku niż język polski, prosimy o dołączenie tłumaczenia folderu oferowanego wyrobu. W przypadku, gdyby załączone do oferty katalogi (foldery) nie prezentowały identycznego produktu jak oferowany na załączniku nr 2 należy tę rozbieżność wskazać i oświadczyć, czy zaoferowany produkt spełnia wymogi określone w SIWZ. W opisie należy wskazać, którego Pakietu i której pozycji załączona charakterystyka dotyczy. Wykaz materiałów przeznaczonych do testowania tj. próbek oferowanych produktów - załączony do oferty - wypełniony Załącznik nr 6 do SIWZ. Materiały do testowania tj. próbki oferowanych produktów - Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć próbki oferowanych produktów. Wszystkie próbki muszą być dostarczone bezpłatnie w opakowaniach oznaczonych etykietami producenta. Na życzenie Wykonawcy po zakończeniu przetargu będą one zwracane. Próbki posłużą zamawiającemu do oceny oferty w kryterium jakości. Każda próbka powinna zawierać: oznaczenie umożliwiające jej identyfikację, numer pod jakim się znajduje w wykazie próbek, pieczątkę Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany zamieścić próbki oferowanych produktów w osobnym kartonie. Karton z próbkami musi być zaadresowany na adres Zamawiającego tj.: ZOZ MSWiA w Szczecinie - Magazyn Sprzętu Medycznego, 70-382 Szczecin, ul. Jagiellońska 44 oraz zawierać oznaczenie Próbki na dostawę: pościeli, bielizny pościelowej, serwet operacyjnych, bielizny operacyjnej, obuwia medycznego oraz nici chirurgicznych dla ZOZ MSWiA w Szczecinie. Termin i miejsce dostarczenia materiałów testowych tj.: próbek jest taki sam jak termin składania ofert Zamawiający informuje, że przedstawione próbki posłużą Zamawiającemu do oceny jakości oraz stwierdzenia zgodności zaoferowanych produktów z wymogami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, po czym zostaną zwrócone dostawcy w stanie nienaruszonym Wykaz dokumentów dopuszczających produkt do użytku szpitalnego- wypełniony Załącznik nr 7 do SIWZ Dowód wniesienia wadium, tj.: kopia dokonania przelewu na konto Zamawiającego, a w przypadku innych form wniesienia wadium, po zdeponowaniu ich w kasie Zamawiającego - dokument potwierdzający dokonanie tej czynności poświadczony za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość oferowanych produktów
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmswia.szczecin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa bielizny pościelowej, ręczników, mat
Dodano: 2015-12-03 - Dostawa i montaż bielizny hotelowej do budynku Regionalnego Ośrodka Rehabilitacji Ogólnoustrojowej Adam i Ewa w Świnoujściu przy ul. Emilii Gierczak 2
Dodano: 2015-10-18 - Zakup bielizny pościelowej na potrzeby Domów Studenckich US
Dodano: 2015-06-26 - Dostawa bielizny hotelowej do budynku Regionalnego Ośrodka Rehabilitacji Leczniczej Admirał I w Świnoujściu przy ul. Żeromskiego 13
Dodano: 2015-04-21 - Dostawa pościeli i odzieży medycznej dla SPS ZOZ Zdroje
Dodano: 2015-02-24 - Dostawa pościeli hotelowej i ręczników dla obiektów Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.
Dodano: 2014-04-04 - Dostawa bielizny wielokrotnego użytku pościelowej, pidżam oraz poduszek i kocy
Dodano: 2014-02-03 - Zakup i dostawa pościeli do internatów i kwater internatowych Oddziału Regionalnego w Szczecinie
Dodano: 2013-10-29 - Zakup i dostawa wyposażenia do internatów i kwater internatowych Oddziału Regionalnego w Szczecinie
Dodano: 2013-10-04 - Dostawa bielizny pościelowej dla Hotelu Asystenta i Domu Studenta Politechniki Koszalińskiej
Dodano: 2013-08-16