Przetargi.pl
Dostawa i montaż bielizny hotelowej do budynku Regionalnego Ośrodka Rehabilitacji Ogólnoustrojowej Adam i Ewa w Świnoujściu przy ul. Emilii Gierczak 2

"Uzdrowisko Świnoujście" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Nowowiejskiego 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3213760 , fax. 091 3212314
  • Data zamieszczenia: 2015-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Uzdrowisko Świnoujście" S.A.
    ul. Nowowiejskiego 2 2
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3213760, fax. 091 3212314
    REGON: 00028826000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż bielizny hotelowej do budynku Regionalnego Ośrodka Rehabilitacji Ogólnoustrojowej Adam i Ewa w Świnoujściu przy ul. Emilii Gierczak 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa i montaż bielizny hotelowej do budynku Regionalnego Ośrodka Rehabilitacji Ogólnoustrojowej Adam i Ewa w Świnoujściu przy ul. Emilii Gierczak 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1c do niniejszej specyfikacji. Wykonawca w ramach realizacji umowy zobowiązany jest do dostawy całego asortymentu, montażu oraz zawieszenia ( upięcia ) ozdób okiennych. Wykonawca we własnym zakresie zapewni transport, rozładunek oraz montaż karniszy z upięciem ozdób we wszystkich pokojach hotelowych, korytarzach, restauracji. Pozostałą bieliznę hotelową Wykonawca dostarczy do pomieszczenia magazynowego w budynku Adam i Ewa wskazanego przez Zamawiającego w dniu dostawy. Dostarczony asortyment zostanie objęty 24 miesięczną gwarancją liczoną od daty protokolarnego odbioru. W okresie gwarancji wykonawca zobowiązany jest, według swojego wyboru, do naprawy lub wymiany na swój koszt asortymentu, który uległy uszkodzeniu z przyczyn wad produkcyjnych, wynikających z normalnego użytkowania w okresie gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395120004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 złotych) w terminie do dnia 26.10.2015 r. do godziny 09.00. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach