Politechnika Koszalińska ogłasza przetarg
- Adres: 75-453 Koszalin, ul. Śniadeckich 2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
- Data zamieszczenia: 2013-08-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska
ul. Śniadeckich 2 2
75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
REGON: 00000170300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.koszalin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa bielizny pościelowej dla Hotelu Asystenta i Domu Studenta Politechniki Koszalińskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest Dostawa bielizny pościelowej dla Hotelu Asystenta i Domu Studenta Politechniki Koszalińskiej w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39.51.20.00-4 1. Dostawa bielizny pościelowej do Hotelu Asystenta przy ul. E. Kwiatkowskiego 6A w Koszalinie Poszwa - 80 szt. Poszewka - 80 szt. Prześcieradło - 80 szt. 2. Dostawa bielizny pościelowej do Domu Studenta ul. Rejtana 15 w Koszalinie Poszwa - 240 szt. Poszewka - 240 szt. Prześcieradło - 240 szt. Dodatkowe warunki do spełnienia przez Wykonawców: 1. Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, wolny od wad, umieszczony w opakowaniu zabezpieczającym go przed uszkodzeniem, zabrudzeniem lub zawilgoceniem podczas transportu lub/i składowania. 2. Zamawiający wymaga, aby każda sztuka asortymentu miała wszywkę zawierającą: skład surowca, wymiary, temperaturę prania. 3. Wykonawca dostarczy cały asortyment na swój koszt (poz. 1.: Hotel Asystenta, ul. E. Kwiatkowskiego 6A, 75-343 Koszalin, poz. 2.: Dom Studenta nr 1 ul. Rejtana 15, 75-507 Koszalin), a także wniesie we wskazane miejsce w godzinach pracy obiektów. 4. Dostawa będzie uznana za zrealizowaną po podpisaniu przez strony protokołu odbioru, co będzie stanowić podstawę do wystawienia faktury VAT. 5. Wykonawca udzieli min. 12 miesięcy gwarancji na dostarczony asortyment. 6. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze, że dostarczony asortyment posiada widoczne uszkodzenia, jest niezgodny z zamówieniem lub występują braki ilościowe, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany asortymentu na wolny od wad oraz uzupełnienie brakującego asortymentu w terminie 3 dni roboczych. 7. W przypadku wystąpienia podczas użytkowania (w okresie gwarancji) wad w dostarczonym asortymencie, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwego asortymentu na nowy, wolny od wad, na własny koszt i ryzyko, w terminie 7 dni roboczych licząc od dnia przekazania pisemnej reklamacji. 8. Termin zapłaty za dostawę wynosi 21 dni. 9. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wzory tkanin (min. 5) w celu wyboru przez Zamawiającego. Wszystkie ceny i wartości winny być podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395120004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tu.koszalin.pl/BIP/Zamówienia publiczne-ogłoszenia
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa bielizny pościelowej, ręczników, mat
Dodano: 2015-12-03 - Dostawa i montaż bielizny hotelowej do budynku Regionalnego Ośrodka Rehabilitacji Ogólnoustrojowej Adam i Ewa w Świnoujściu przy ul. Emilii Gierczak 2
Dodano: 2015-10-18 - Zakup bielizny pościelowej na potrzeby Domów Studenckich US
Dodano: 2015-06-26 - Dostawa bielizny hotelowej do budynku Regionalnego Ośrodka Rehabilitacji Leczniczej Admirał I w Świnoujściu przy ul. Żeromskiego 13
Dodano: 2015-04-21 - Dostawa pościeli i odzieży medycznej dla SPS ZOZ Zdroje
Dodano: 2015-02-24 - Dostawa pościeli hotelowej i ręczników dla obiektów Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.
Dodano: 2014-04-04 - Dostawa bielizny wielokrotnego użytku pościelowej, pidżam oraz poduszek i kocy
Dodano: 2014-02-03 - Zakup i dostawa pościeli do internatów i kwater internatowych Oddziału Regionalnego w Szczecinie
Dodano: 2013-10-29 - Zakup i dostawa wyposażenia do internatów i kwater internatowych Oddziału Regionalnego w Szczecinie
Dodano: 2013-10-04 - Zakup bielizny pościelowej na potrzeby Domów Studenckich Uniwersytetu Szczecińskiego
Dodano: 2013-07-18