Przetargi.pl
Adaptacja budynku po byłym sklepie na świetlicę wiejską w Morawach

Gmina Gardeja ogłasza przetarg

  • Adres: 82-520 Gardeja, ul. Kwidzyńska 27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2624050 , fax. 055 2624055
  • Data zamieszczenia: 2011-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gardeja
    ul. Kwidzyńska 27 27
    82-520 Gardeja, woj. pomorskie
    tel. 055 2624050, fax. 055 2624055
    REGON: 17074775000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gardeja.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja budynku po byłym sklepie na świetlicę wiejską w Morawach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania budynku byłego sklepu na świetlicę wiejską. Program użytkowy obejmuje następujące pomieszczenia: pomieszczenie świetlicy, pomieszczenie gospodarcze, sanitariat dla kobiet i mężczyzn, przedsionek umywalkowy, kotłownię i wiatrołap. Dodatkowo należy wykonać boks z konstrukcji stalowej na skład opału dla potrzeb kotłowni. Zakres robót obejmuje roboty rozbiórkowo - budowlane, wykończeniowe, wymianę instalacji elektrycznej, wod.-ka. i c.o. z kotłownią.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. Składający ofertę WYKONAWCA zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium o równowartości kwoty 3 000,00- PLN /słownie trzy tysiące złotych/, ważne w okresie nie krótszym niż termin związania ofertą, który określono w pkt XI ppkt 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez Wykonawcę: - pieniądz wpłacony przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w Powiślańskim Banku Spółdzielczym w Kwidzynie Oddział w Gardei r 32830000090035596620000110, - poręczenia bankowe - gwarancje bankowe - gwarancje ubezpieczeniowe - poręczenia, o których jest mowa art. 45 ust. 6 pkt 5 PZP. O wpłaceniu wadium przelewem decyduje zaksięgowanie pełnej kwoty na ww. rachunku Zamawiającego, najpóźniej wraz z upływem terminu składania dokumentacji ofertowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gardeja.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach