Przetargi.pl
ZP/B/2/2009

Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 4 w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-214 Katowice, ul. Wróblewskiego 42-44
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2583566 , fax. 32 2583566
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 4 w Katowicach
    ul. Wróblewskiego 42-44 42-44
    40-214 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 2583566, fax. 32 2583566
    REGON: 24127654000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/B/2/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 4 w Katowicach polegające na: zadanie nr 1: zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń szkoły na przedszkole oraz dobudowa portierni, zadanie nr 2: drugi etap termomodernizacji budynków szkoły polegający na dociepleniu budynku szkoły wraz z malowaniem elewacji, dociepleniu stropodachów, wymianie stolarki drzwiowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20.000 zł. słownie: dwadzieścia tysięcy złotych.Wadium należy wnieść w formie pieniężnej przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 28105012141000002343225500 z adnotacją Wadium - ZP2.2009.Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium wpłacono w wymaganym terminie decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 5.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 5.9. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia.nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 5.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunku: 5.1.1. uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, zał. 9, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz dokument potwierdzający jej przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 5.1.2. uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, zał. 9, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz dokument potwierdzający jej przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 5.1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunku: 5.2.1. oświadczenie wykonawcy, że posiada on niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia pkt. 2 oświadczenia o spełnieniu warunków podmiotowych w Załączniku nr 2. 5.2.2. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, co najmniej dwóch robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, co najmniej dwóch robót budowlanych w tym okresie; tożsamych z przedmiotem niniejszego postępowania w danym zadaniu, z podaniem ich wartości: 5.2.2.1. dla zadania nr 1: nie mniej niż 300.000,- każda z robót, 5.2.2.2. dla zadania nr 2: nie mniej niż 350.000,- każda z robót, oraz daty i miejsca wykonania - Załącznik nr 6 i 7 siwz. Określenie roboty tożsame z przedmiotem niniejszego postępowania oznacza: dla zadania nr 1. - roboty budowlane polegające na kompleksowych remontach budynków, dla zadania nr 2. - roboty budowlane polegające na wykonaniu elewacji budynków. Osoba poprzedniego inwestora nie ma wpływu na podobieństwo zamówienia. 5.2.3. dokumenty potwierdzające, że zamówienia przedstawione w wykazie, o którym mowa w pkt. 5.2.2. zostały wykonane należycie (listy referencyjne, protokoły odbiorów końcowych lub inne dokumenty stwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych). 5.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunku: 5.3.1. oświadczenie wykonawcy, że znajduje się on w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (pkt. 3 oświadczenia o spełnieniu warunków podmiotowych z Załączniku nr 2 siwz). 5.3.2. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł. 5.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunku: 5.4.1. oświadczenie wykonawcy, że spełnia on warunki podmiotowe udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne oraz oświadczenie, że nie podlega on wykluczeniu z postępowania (odpowiednio pkt. 1 w Załączniku nr 2 oraz oświadczenie wg Załącznika nr 3). 5.4.2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 5.4.3. zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 5.5. W przypadku oferty składanej przez konsorcjum warunki formalne i prawne, określone w pkt. 5.1.3, 5.4.2 i 5.4.3. oraz załączniki nr 2, 3 i 4 siwz, winien spełniać każdy z członków konsorcjum. 5.6. Dokumenty obce, nie wystawiane przez wykonawcę, powinny być złożone w formie kopii kserograficznej, podpisanej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. 5.6.1. dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę. 5.7. Podmioty zagraniczne 5.7.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5.1.1, 5.1.2, 5.4.2 i 5.4.3 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: 5.7.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 5.7.1.2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu. 5.7.1.3. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.8. Oferty wspólne 5.8.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. jako konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 5.8.1.1. wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, cel działania, sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, sposób odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców) 5.8.1.2. oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, 5.8.1.3. wykonawcy występujący wspólnie (konsorcja) muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 5.8.1.4. wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem konsorcjum), 5.8.1.5. wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich uczestników konsorcjum, a nie tylko pełnomocnika konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trzynastkasp.szkolnastrona.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach