Przetargi.pl
ZP-341-1-23-09 Wykonywanie konserwacji oświetlenia ulicznego (drogowego) na terenie Gminy Karczew w 2010 roku.

Gmina Karczew z siedzibą w Karczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-480 Karczew, ul. Warszawska 28
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7806516 , fax. 022 7806536
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Karczew z siedzibą w Karczewie
    ul. Warszawska 28 28
    05-480 Karczew, woj. mazowieckie
    tel. 022 7806516, fax. 022 7806536
    REGON: 01326922600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-341-1-23-09 Wykonywanie konserwacji oświetlenia ulicznego (drogowego) na terenie Gminy Karczew w 2010 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konserwacji oświetlenia ulicznego (drogowego) na terenie Gminy Karczew, w 2010 roku. Konserwacji oświetlenia odbywać się będzie, w następujących miejscowościach i obwodach: 1) obwód energetyczny Otwock: m. Karczew, Otwock Mały, Otwock Wielki, Nadbrzeż, Kępa Nadbrzeska, Władysławów, Glinki, Piotrowice, Sobiekursk, Całowanie, Łukówiec, Brzezinka, Janów, Wygoda, Ostrówiec, 2) obwód energetyczny Garwolin: Kosumce, Ostrówek, 3) ilość punktów świetlnych podlegających konserwacji wynosi 1.877 sztuk, w tym dwa punkty z utrudnionym dostępem (nieprzejezdne wysepki ronda w Sobiekursku i Otwocku Małym) oraz 452 punktów po wykonanej modernizacji oświetlenia w latach 2006-2008 i 131 punktów po wykonanej modernizacji oświetlenia listopad-grudzień 2009r. co łącznie stanowi 31,1% całości. 1.1. W zakres prac dotyczących konserwacji oświetlenia ulicznego do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) wymiana żarówek oświetleniowych wraz z czyszczeniem opraw, wymiana dławików, bezpieczników latarniowych, zegarów zwykłych i przekaźników zmierzchowych przy zachowaniu warunków dopuszczalnego ubytku oświetlenia zgodnie ze Szczegółową Instrukcją Eksploatacji Urządzeń Elektroenergetycznych w ZEW-T i ustaleniami z Zamawiającym, 2) zakup, wymiana i konserwacja urządzeń sterowniczych umożliwiających ich prawidłowe działanie i bieżące reagowanie na powstałe nieprawidłowości, 3) doraźna naprawa innych elementów obwodu oświetlenia po przyjęciu reklamacji o zakłóceniu, bądź spowodowanych warunkami atmosferycznymi (huragan), 4) obsługa urządzeń pomiarowych, 5) utrzymanie obiektów konserwowanych w należytym stanie technicznym, 6) wykonywanie napraw w czasie możliwie najkrótszym, jednak nie dłuższym niż 16 godzin od czasu powiadomienia o awarii, 7) dokonywanie odczytów liczników zużytej energii elektrycznej wraz z przedstawicielami ZE oraz prowadzenie zeszytu liczników i zużycia energii, 8) wymiana bezpieczników lampowych BNU i odgromników, 9) dbanie o ochronę przeciwporażeniową, 10) współpraca z Zamawiającym w celu usprawnienia funkcjonowania oświetlenia, w tym bieżące informowanie Zamawiającego o stanie technicznym zmodernizowanego oświetlenia, 11) reprezentowanie Zamawiającego wobec Wykonawcy robót budowlanych, który będzie wykonywał remont oświetlenia na terenie administracyjnym Gminy Karczew (Zamawiający przewiduje dalszą modernizację oświetlenia), 12) zapewnienie w całości materiałów na potrzeby konserwacji oświetlenia, 13) jednokrotny montaż i demontaż dekoracyjnych elementów świątecznych w ilości 130 szt., do zawieszania na słupach i elewacjach oraz 12 szt. ozdób łańcuchowych oraz choinki, dostarczonych przez Zamawiającego, w miejscach przez niego wskazanych, na terenie miasta i gminy Karczew, 14) pomalowanie lam ulicznych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w ilości 30szt. w okresie obowiązywania umowy, 15) przestawianie części zegarów sterujących oświetleniem ulicznym - średnio co 10 dni, zgodnie z wymogami Zamawiającego, 16) załączanie do faktur miesięcznych sprawozdań z realizacji umowy, a w szczególności o liczbie wymienionych źródeł światła oraz innych elementów systemu oświetlenia ulicznego, 17) zapewnienie środka transportu raz w miesiącu w celu wspólnej z Zamawiającym kontroli stanu oświetlenia ulicznego i odbioru wykonanych prac, 18) ponoszenie opłat, które nalicza Zakład Energetyczny za wyłączenia energii elektrycznej i składanie wraz z fakturą miesięczną oświadczenia o uregulowaniu wszelkich należności wobec Zakładu Energetycznego Warszawa-Teren wynikających z przedmiotu zamówienia, 19) pisemne informowanie Zamawiającego raz na miesiąc o zamontowaniu (wymianie na nowe) urządzeń objętych zamówieniem, 20) Wykonawca przystępujący do realizacji zamówienia musi dysponować sprzętem specjalistycznym - podnośnik z koszem. Wraz z Formularzem Oferty należy załączyć: Dokumenty i oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 7 SIWZ, Dowód wniesienia wadium.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.500,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5.udokumentują, osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają ważne świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, wydanymi przez Komisję Kwalifikacyjną na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. (Dz. U. Nr 89, poz. 828), w zakresie: Grupa 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną: - urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV; - sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego; - aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wyżej wymienionych; do wykonywania pracy na stanowisku dozoru - dotyczy osoby nadzorującej (min. jedna osoba) oraz do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji - dotyczy osoby elektromontera (min. jedna osoba). Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 7.1.7. SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ i załączonych kserokopii aktualnych świadectw kwalifikacyjnych, 6.udokumentują, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali min. jedną usługę rodzajowo porównywalną z przedmiotem niniejszego przetargu [jako usługi porównywalne uważa się konserwacje oświetlenia ulicznego(drogowego) o wartości zamówienia nie mniejszej niż 99.000,00 zł netto (słownie: dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy zł)].Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 7.1.6. SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że ww. roboty zostały wykonane z należytą starannością,, 7. udokumentują, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty dokumentu, określonego w pkt 7.1.8. SIWZ. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Spełnienie warunków opisanych w pkt 6 SIWZ należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 7 SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy załączyć: 1.1. Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ, 1.2. Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ, 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane z należytą starannością, 1.7. Wykaz osób (potencjał kadrowy), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień, 1.7.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7.1.7., Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 1.8. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Zasady składania oferty przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. 2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.3., pkt 1.4., pkt 1.5 składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 3.1. Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub pełnomocnika. 3.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1.1., pkt 1.3., pkt 1.4., pkt 1.5. winny być złożone przez każdy podmiot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.karczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach