Przetargi.pl
Adaptacja zabytkowego pałacu w Chrzęsnem na cele edukacyjno-kulturalne - projekty z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 Wykonanie projektu budowlanego na adaptację zabytkowego Pałacu w Chrzęsnem na cele edukacyjno-kulturalne. Zadanie nr 2 Wykonanie projektu ogrodzenia. Zadanie nr 3 Wykonanie projektu zagospodarowania zabytkowego parku.

Powiat Wołomiński ogłasza przetarg

  • Adres: 05-200 Wołomin, ul. Prądzyńskiego 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7874301,03,04 w. 152 , fax. 0-22 7765093
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wołomiński
    ul. Prądzyńskiego 3 3
    05-200 Wołomin, woj. mazowieckie
    tel. 7874301,03,04 w. 152, fax. 0-22 7765093
    REGON: 01326934400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wolominski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja zabytkowego pałacu w Chrzęsnem na cele edukacyjno-kulturalne - projekty z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 Wykonanie projektu budowlanego na adaptację zabytkowego Pałacu w Chrzęsnem na cele edukacyjno-kulturalne. Zadanie nr 2 Wykonanie projektu ogrodzenia. Zadanie nr 3 Wykonanie projektu zagospodarowania zabytkowego parku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Adaptacja zabytkowego pałacu w Chrzęsnem na cele edukacyjno-kulturalne - projekty z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 Wykonanie projektu budowlanego na adaptację zabytkowego Pałacu w Chrzęsnem na cele edukacyjno-kulturalne. Zadanie nr 2 Wykonanie projektu ogrodzenia. Zadanie nr 3 Wykonanie projektu zagospodarowania zabytkowego parku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: Dokumenty wymagane: a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - ( załącznik nr 1) b) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru- (załącznik nr 3) e) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podst. art. 24 z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 2) f) parafowane istotne postanowienia umowy (zał. Nr 4) g) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch odpowiadających swoją wartością ( zadanie nr 1 min 200 tys. zł., zadanie nr 2 - min 30 tys. zł., zadanie nr 3 - min. 50 tys. zł.) i rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Akceptowane są jedynie referencje za projektowanie prac na obiektach objętych ochroną konserwatorską (załącznik nr 5) h) uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia m.in. - zadanie nr 1 w branży architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, gazowej - zadanie nr 2 w branży architektonicznej - zadanie nr 3 wykształcenie w branży projektowania architektury krajobrazu (parki zabytkowe) i) zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa aktualne na dzień składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-wolominski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach