Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina ogłasza przetarg
- Adres: 00-368 Warszawa, ul. Okólnik 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8278309 , fax. 022 8278309
- Data zamieszczenia: 2009-06-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina
ul. Okólnik 2 2
00-368 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8278309, fax. 022 8278309
REGON: 00027570200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chopin.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP-17/2009 Roboty budowlane - wymiana drzwi wewnętrznych w siedzibie Zamawiającego - I etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana drzwi znajdujących się wewnątrz siedziby Zamawiającego oraz wykucie z muru starych ościeżnic z drzwiami, a przy drzwiach podwójnych również demontaż okładzin ścian i sufitów w przestrzeni między drzwiami oraz likwidację dotychczasowych progów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 11 000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta zostanie uznana za kompletną jeśli zawierać będzie następujące wymagane dokumenty: 1.wypełniony formularz ofertowy-formularz.nr.1 2.kosztorys ofertowy wg. przedmiaru jak w załączniku nr.2 3.formularz cenowy wg.formularza nr.2 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych- wzór wg.formularza nr.3 5.aktualny dokument dopuszczający oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem tj.odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej-wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składa nia ofert. 6. Wykaz ważniejszych robót, zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat- wraz z referencjami potwierdzający- mi należyte wykonanie robót. Wzór wg. formularza.nr.4-doświadczenie wykonawcy. W wykazie należy ująć roboty o wartości powyżej 150 tys. zl. brutto każda. Do wykazu dołączyć referencje dotyczące wykazanych robót. 7.Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, albo zaświadczenie potwierdzające ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzające ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne, albo zaświadczenie potwierdzające , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności-wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Zaświadczenie z banku prowadzącego rachunek Wykonawcy, że dysponuje on na rachunku kwotą wolną w wysokości 200 tys zł. lub,że jest w stanie uzyskać z tego banku kredyt w tej wysokości. 10.Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chopin.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń oraz klatki schodowej w budynku Zespołu Szkół nr 32 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodnika wraz z kanalizacją deszczową przy ulicy Miszewskiej od ulicy Wiosennej do posesji 27 tj. do dz. nr ewid 2/5 w Słupnie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa części ulicy Dominikańskiej i 3-go Maja w Górze Kalwarii etap II - skwer przy ul. Dominikańskiej
Dodano: 2016-07-27 - ZP/7 - Modernizacja TOS/2016
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej Nr 291204W i Nr 291205W Mirosław - Stare Gulczewo wraz z infrastrukturą
Dodano: 2016-07-27 - DSE Jarosław: Przebudowa budynku nr 273 w zakresie wykonania kotłowni olejowej na terenie kompleksu wojskowego Twierdza Modlin
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ulicy Witosa wraz z budową parkingu w Makowie Mazowieckim
Dodano: 2016-07-27 - SVA-NDM/4620-82/16: Wymiana pokrycia dachowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Pajdaka w 10 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji III etapu systemu bezpieczeństwa pożarowego w budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie przebudowy dworca kolejowego Inowrocław - dokończenie robót
Dodano: 2016-07-27