Przetargi.pl
ZP/03/2009 - Usługa ochrony obiektów i mienia na terenie PKFM Twierdza Gdańsk w Gdańsku

Park Kulturowy Fortyfikacji Miejskich "Twierdza Gdańsk" ogłasza przetarg

  • Adres: 80-802 Gdańsk, ul. 3 Maja 9 a
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3000842 w. 40
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Park Kulturowy Fortyfikacji Miejskich "Twierdza Gdańsk"
    ul. 3 Maja 9 a 9 a
    80-802 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3000842 w. 40
    REGON: 19057266000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/03/2009 - Usługa ochrony obiektów i mienia na terenie PKFM Twierdza Gdańsk w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja świadczenia usługi ochrony obiektów i mienia na terenie PKFM Twierdza Gdańsk, w granicach wg załącznika nr A do SIWZ - mapka poglądowa. Zakres usługi obejmuje całodobową ochronę ( w tym dni wolne od pracy i święta) niżej wymienionych budynków i budowli wraz z wyposażeniem zewnętrznym i wewnętrznym: a) Wysokie i Niskie Czoło Kurkowe; b) Kaponiera Południowa; c) Poterna pod Wysokim Skrzydłem Kurkowym, d) Koszary Schronowe; e) Redita Napoleońska f) Bastion Neubauera wraz z Ogrodem różanym. Ogólna charakterystyka parku wraz z opisem zainstalowanych systemów alarmowych i monitoringu zawiera załącznik nr B do SIWZ. 3.2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie wykonywana przez: 3.3.1. jednego pracowników ochrony, posiadającego odpowiednią wiedzę, licencję , doświadczenie oraz predyspozycje do oceny możliwego ryzyka i podejmowanie odpowiednich czynności przeciwdziałających; 3.3.2. całodobowy monitoring (dozór) systemów alarmowych wraz z reakcją grupy interwencyjnej w sytuacji kryzysowej lub zagrożenia; 3.3.3. grupę patrolowo - interwencyjnej, wykonującą czynności obchodu ochranianego terenu wg wyznaczonej trasy; Wykonawca w ramach ochrony obiektów i mienia, zobowiązany jest do postępowania z należytą starannością, a w szczególności przyjęcia na siebie obowiązków w zakresie dozoru oraz ochrony obiektów i mienia realizowanego w ramach ww. środków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został umieszczony w punkcie 3 SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: 5.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5.1.2. posiada aktualną koncesję na wykonywanie usługi ochrony osób i mienia wydaną przez właściwy organ, na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 ze zm.); 5.1.3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) zrealizowali (lub realizują) w ciągu ostatnich 3 latach z należytą starannością, co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - świadczenie usługi ochrony mienia obiektów na kwotę co najmniej 50.000,00 zł brutto; b) dysponują (lub będą dysponować) dwoma pracownikami ochrony, którzy na zmianę będą pełnili służby na chronionym terenie; c) dysponują (lub będą dysponować) co najmniej 1 samochodem patrolowym oraz środkami łączności dla pracownika pełniącego służbę na chronionym terenie; 5.1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000,00 zł; 5.1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy PZP; 5.2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w punkcie 6 SIWZ, według formuły spełnia / nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunku udziału w postępowaniu. 5.3. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku udziału skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5.4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wymaga się aby na mocy art. 23 ust. 2 ustawy PZP, Wykonawcy ustalili pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wraz z ofertą muszą dostarczyć: 6.1.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1; 6.1.2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy - załącznik nr 1a; 6.1.3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2; 6.1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 6.1.5. Aktualną koncesję na wykonywanie usług ochrony osób i mienia wydaną przez właściwy organ, zgodną z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 ze zm.); 6.1.6. Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - załącznik nr 3; 6.1.7. Wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie polegającego na świadczeniu usługi ochrony mienia obiektów na kwotę co najmniej 50.000,00 zł brutto, ze wskazaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy; należy wraz z wykazem dołączyć dokument np.: protokół odbioru lub referencje, potwierdzający że należyte ich wykonanie - załącznik nr 4; 6.1.8. Wykaz narzędzi i urządzeń, niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca tj. 1 pojazdu samochodowego oraz środków łączności - załącznik nr 5; Jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował ww. potencjałem technicznym, zobowiązany jest załączyć do wykazu, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia. 6.1.9. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności tj. minimum 2 pracowników ochrony, którzy na zmianę będą pełnili służby na chronionym terenie - załącznik nr 6; Jeżeli wykonawca wykaże, że będzie dysponował ww. osobami, zobowiązany jest załączyć do wykazu, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6.1.10. Dokumenty potwierdzające, że osoby o których mowa w punkcie 5.1.3.b) SIWZ posiada odpowiednie licencje (I lub II stopnia) pracowników ochrony, uprawniające do wykonywania powierzonych czynności; 6.1.11. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000,00 zł; W przypadku wygaśnięcia polisy w trakcie okresu wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do ponownego ubezpieczenia się i przedłożenia stosownego dokumentu Zamawiającemu. 6.1.12. Pełnomocnictwo - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z wymogami pkt. 5.4. SIWZ). 6.2. Zamawiający wymaga, aby wszystkie oświadczenia były składane w formie oryginałów, natomiast dokumenty (zaświadczenia) w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawidłowości. 6.4. Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym tylko przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodzisko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach