Przetargi.pl
Zmiana sposobu zagospodarowania budynku Szkoły Podstawowej w Nakle - etap I i Termomodernizacja budynku szkoły Podstawowej w Nakle (Gmina Lelów) wraz z demontażem, transportem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest - etap II

Gmina Lelów ogłasza przetarg

  • Adres: 42-235 Lelów, ul. Szczekocińska 18
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3550121 , fax. 34 355 00 49
  • Data zamieszczenia: 2014-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lelów
    ul. Szczekocińska 18 18
    42-235 Lelów, woj. śląskie
    tel. 34 3550121, fax. 34 355 00 49
    REGON: 15139808900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lelow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu zagospodarowania budynku Szkoły Podstawowej w Nakle - etap I i Termomodernizacja budynku szkoły Podstawowej w Nakle (Gmina Lelów) wraz z demontażem, transportem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: - w ramach etapu I Zmianę sposobu zagospodarowania budynku Szkoły Podstawowej w Nakle. - w ramach etapu II Termomodernizację budynku szkoły Podstawowej w Nakle (Gmina Lelów) wraz z demontażem, transportem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest W ramach zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń wykonać należy między innymi: - przeniesienie pracowni komputerowej na poddasze budynku; - przeniesienie gabinetu dyrektora na poddasze budynku; - wykonanie dwóch nowych sal lekcyjnych na poddaszu budynku; - wykonanie na poddaszu budynku pomieszczenia gospodarczego i wc; - wykonanie nowych schodów na poddasze; - wykonanie przedsionków do wc na parterze; - dostosowanie do przepisów przeciwpożarowych; W ramach termomodernizacji budynku, wykonać należy między innymi: docieplenie ścian zewnętrznych, docieplenie dachu wymianę poszycia dachowego, wymianę źródła ciepła na pompę ciepła powietrze/woda oraz drugie źródło tj. kocioł na pallet. W związku ze zmianą źródła ciepła i zmniejszeniem parametrów grzewczych przewiduje się demontaż istniejącego źródła ciepła oraz grzejników (grzejniki wraz z przewodami i armaturą są własnością Inwestora) wykonanie nowego systemu grzewczego, tj. nowego źródła ciepła oraz nowej instalacji grzewczej - zgodnie z częścią rysunkową opracowania. Docieplenie ścian zewnętrznych szkoły wykonać ze styropianu gr. 12.0 cm metodą lekką mokrą zgodnie z kolorystyką budynku - styropian EPS 70, boniowanie, opaski przy oknach i drzwiach ze styropianu gr. 14 cm zgodnie z kolorystyką budynku styropian EPS 70, okładziny ścian zewnętrznych z płytek klinkierowych mrozoodpornych zgodnie z kolorystyką budynku. Docieplenie stropu i dachu stropu nad parterem w szkole wykonać z wełny mineralnej gr. 20.0 cm układanej na istniejącym stropie (dotyczy wiatrołapu i zaplecza kuchennego). Docieplenie dachu wykonać z wełny mineralnej gr. 20 cm układanej pomiędzy krokwiami. Wykonywane prace muszą być prowadzone przy czynnym obiekcie i tak aby zminimalizować ewentualne przestoje w pracy Szkoły. Zamawiający zakłada etapowanie prac, które będą wykonywane na podstawie dwóch odrębnych umów (na każdy etap odrębna umowa). Wykonawca zobowiązany jest do skoordynowania wszystkich prac i prowadzenia ich następującej kolejności: 1 - korytarz, wykonanie schodów żelbetowych, oraz podparcia, wzmocnienia stropów. 2 - dach, wymiana pokrycia z płyt falistych na blachodachówkę, prace elektryczne. 3 - docieplenie ścian, stropów, wymiana instalacji c.o. 4 - prace pozostałe i wykończeniowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 15 000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biplelow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach