Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową budynku należącego do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie przy ul. Jagiellońskiej 62A w Szczecinie

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-323 Szczecin, ul. Gen. Sikorskiego 3
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 48 50 563 , fax. 091 48 57 603
  • Data zamieszczenia: 2015-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    ul. Gen. Sikorskiego 3 3
    70-323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 48 50 563, fax. 091 48 57 603
    REGON: 00543335300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową budynku należącego do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie przy ul. Jagiellońskiej 62A w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową w oparciu o pomocnicze: przedmiary robót oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, a także wszystkie prace jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania zadania pn. (Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową budynku należącego do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie przy ul. Jagiellońskiej 62A w Szczecinie). Zakres zamówienia obejmuje także niżej wymienione prace: 1) roboty przygotowawcze na terenie objętym przedmiotem zamówienia, roboty rozbiórkowe, ziemne i porządkowe, 2) roboty związane z zagospodarowaniem placu budowy, utrzymaniem zaplecza budowy (naprawy, doprowadzenie wody, energii elektrycznej, telefon, dozorowanie), wszelkie prace porządkowe związane z zakończeniem przedmiotu zamówienia, 3) roboty związane z oznakowaniem terenu budowy oraz odpowiednim oznakowaniem i zabezpieczeniem miejsc prowadzenia robót, wygrodzeniem stref niebezpiecznych, 4) wykonanie i ustawieniem tablicy informacyjnej budowy oraz dokonywaniem stosownych zmian w treści tablicy, 5) roboty związane z ogrodzeniem terenu budowy (wygodzenie terenu budowy od terenu szkoły), zabezpieczeniem terenu budowy przed dostępem osób trzecich, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci i młodzieży, 6) wykonanie na czas budowy zadaszeń, zastaw zabezpieczających itp., 7) roboty związane z pracami towarzyszącymi i robotami tymczasowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia, 8) roboty związane z usunięciem gruzu i odpadów z terenu budowy i ich zagospodarowaniem (wywóz z terenu budowy, składowanie na wysypisku, utylizacja itp.), 9) dostarczenie, montaż, demontaż i wykorzystanie rusztowań i wszelkiego rodzaju sprzętu, narzędzi i urządzeń koniecznych do użycia w celu wykonania przedmiotu umowy, 10) zajęcie pasa drogowego (jezdni, chodnika, pobocza, itd.), jeżeli zajdzie taka konieczność dla zrealizowania przedmiotu umowy, 11) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 12) wykonanie wszelkich wymaganych przepisami badań, sprawdzeń, pomiarów oraz sporządzenia wymaganych przepisami protokołów, inwentaryzacji, itp. oraz przekazanie ich zamawiającemu w jednym egzemplarzu. Protokoły badań i sprawdzeń muszą być zakończone wynikiem pozytywnym, 13) wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej, 14) sporządzenie i przekazaniem zamawiającemu jednego egzemplarza dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej oraz elektronicznej z naniesionymi i podpisanymi przez kierownika budowy nieistotnymi zmianami w stosunku do zatwierdzonej dokumentacji projektowej (jeżeli takie wystąpią w trakcie budowy) potwierdzonymi podpisem przez projektanta, 15) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 16) wszystkie inne roboty podstawowe, pomocnicze i roboty towarzyszące, konieczne do wykonania w celu zrealizowania i oddania do użytkowania przedmiotu zamówienia, 4. Elementy przedmiotu zamówienia opisano w niżej wymienionych załącznikach do siwz: 1) Załącznik nr 9 do siwz - Dokumentacja projektowa: a) Projekt wykonawczy pod nazwą: Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową budynku przy ulicy Jagiellońskiej 62 A w Szczecinie- wykonany przez Pracownię Projektową Projektor - branża architektura, konstrukcja, ekspertyza techniczna, b) Projekt wykonawczy pod nazwą: Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową budynku przy ulicy Jagiellońskiej 62 A w Szczecinie- wykonany przez Pracownię Projektową Projektor - branża sanitarna - wentylacja mechaniczna, c) Projekt wykonawczy pod nazwą: Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową budynku przy ulicy Jagiellońskiej 62 A w Szczecinie- wykonany przez Pracownię Projektową Projektor - branża sanitarna - instalacje wod-kan i centralnego ogrzewania, d) Projekt wykonawczy pod nazwą: Zmiana sposobu użytkowania budynku przy ulicy Jagiellońskiej 62 A- wykonany przez Zakład Usług Projektowych Ryszard Filipowicz - branża elektryczna, e) Projekt wykonawczy pod nazwą: Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową budynku przy ulicy Jagiellońskiej 62 A w Szczecinie-wykonany przez Pracownię Projektową Projektor - branża teletechniczna, f) Projekt wykonawczy pod nazwą: Remont elewacji budynku- wykonany przez Pracownię Projektową Projektor - branża architektura, konstrukcja - REALIZOWANY ZAKRES PRAC OBEJMUJE PRACE ZWIĄZANE Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ NA ELEWACJI WSCHODNIEJ I ZACHODNIEJ, g) Projekt budowlany pod nazwą: Projekt budowy pochylni dla niepełnosprawnych- wykonany przez Pracownię Projektową Projektor - branża architektura - REALIZOWANY ZAKRES PRAC OBEJMUJE PRACE ZWIĄZANE Z PODESTEM, SCHODAMI, MURKAMI OPOROWYMI ORAZ POCHYLNIĄ DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH WRAZ Z BALUSTRADAMI. 2) Załącznik nr 10 do siwz - Specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót pod nazwą: Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową budynku przy ulicy Jagiellońskiej 62 A w Szczecinie- wykonana przez Norman Bartłomiej Siekierkowski- branża budowlana i instalacyjna, b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót pod nazwą: Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową budynku przy ulicy Jagiellońskiej 62 A w Szczecinie- wykonana przez Pracownię Projektową Projektor - branża telekomunikacyjna, c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót pod nazwą: Remont elewacji budynku -wykonana przez Norman Bartłomiej Siekierkowski - branża budowlana REALIZOWANY ZAKRES PRAC OBEJMUJE PRACE ZWIĄZANE Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ NA ELEWACJI WSCHODNIEJ I ZACHODNIEJ, d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót pod nazwą: Budowa pochylni dla niepełnosprawnych oraz remont zagospodarowania terenu- wykonana przez Norman Bartłomiej Siekierkowski - branża budowlana - REALIZOWANY ZAKRES PRAC OBEJMUJE PRACE ZWIĄZANE Z PODESTEM, SCHODAMI, MURKAMI OPOROWYMI ORAZ POCHYLNIĄ DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH WRAZ Z BALUSTRADAMI. 3) Załącznik nr 11 do siwz - Przedmiary robót: a) Przedmiar robót pod nazwą: Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową budynku przy ulicy Jagiellońskiej 62 A w Szczecinie - branża budowlana, b) Przedmiar robót pod nazwą: Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową budynku przy ulicy Jagiellońskiej 62 A w Szczecinie - branża sanitarna, c) Przedmiar robót pod nazwą: Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową budynku przy ulicy Jagiellońskiej 62 A w Szczecinie - branża elektryczna, d) Przedmiar robót pod nazwą: Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową budynku przy ulicy Jagiellońskiej 62 A w Szczecinie - branża teletechniczna, e) Przedmiar robót pod nazwą: Remont elewacji budynku przy ul. Jagiellońskiej 62A w Szczecinie - Częściowa wymiana okien zachodniej i wschodniej elewacji - branża budowlana, f) Przedmiar robót pod nazwą: Budowa pochylni dla niepełnosprawnych - branża budowlana UWAGA: Przedmiary robót stanowiące załącznik nr 11 do siwz są elementem pomocniczym opisu przedmiotu zamówienia i nie stanowią podstawy realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiary robót nie są podstawą sporządzenia przez Wykonawcę wyceny, a mają jedynie charakter pomocniczy, informacyjny. Wobec powyższego mogą występować rozbieżności pomiędzy ilością i zakresem prac wykazanych w przedmiarach robót, a ilością i zakresem prac do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz opisu przedmiotu zamówienia. Ilości i zakres prac wskazany w przedmiarach robót nie jest w żadnym stopniu wiążący dla wykonawcy. Wykonawca przy wycenie prac nie musi korzystać z załączonych do siwz przedmiarów robót oraz może je modyfikować. 5. Zakres rzeczowy robót stanowiących przedmiot zamówienia określają: 1) Dokumentacja projektowa 2) Specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót 3) SIWZ UWAGA: W części dokumentacji projektowej (załącznika nr 9 do siwz) mianowicie w projekcie wykonawczym pod nazwą: Remont elewacji budynku- wykonanym przez Pracownię Projektową Projektor - branża architektura, konstrukcja oraz w projekcie budowlanym pod nazwą: Projekt budowy pochylni dla niepełnosprawnych- wykonanym przez Pracownię Projektową Projektor - branża architektura Zamawiający wykreślił treści, które nie stanowią o przedmiocie zamówienia i nie są podstawą do realizacji prac które są przedmiotem zamówienia. 6. Organizacja budowy i warunki wykonawstwa: 1) Roboty budowlane będą realizowane na podstawie pozwolenia na wykonanie robót budowlanych Nr 108/14 z dnia 27.01.2014 oraz zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 28.08.2013. 2) Wykonawca zobowiązany jest do przejęcia terenu budowy (teren budowy -przestrzeń, w której prowadzone są roboty budowlane wraz z przestrzenią zajmowaną przez urządzenia zaplecza budowy) od Zamawiającego, zabezpieczenia, wygrodzenia i odpowiedniego oznakowania terenu budowy oraz zapewnienia dozoru mienia na terenie budowy na własny koszt. 3) Do obowiązków Wykonawcy należy dostarczenie Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, oświadczenia o podjęciu obowiązków kierownika budowy/ robót, uwierzytelnionej kopii zaświadczeń właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzającego wpis ww. osób na listę członków tej izby i uwierzytelnionej kopii uprawnień budowlanych. 4) Do obowiązków Wykonawcy należy dostarczenie Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego. 5) Do obowiązków Wykonawcy należy dostarczenie Zamawiającemu, w terminie 4 dni od dnia podpisania umowy szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego do zatwierdzenia przez Zamawiającego. Harmonogram powinien zawierać elementy robót i ich wartości - opisane i wyliczone w kosztorysie ofertowym. Na wniosek Wykonawcy harmonogram ten może być aktualizowany w czasie realizacji zadania, za zgodą Zamawiającego. 6) Wykonawca zobowiązany jest do: a) zabezpieczenia instalacji, urządzeń i obiektów na terenie budowy i w jego bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót; b) dbania o porządek na terenie budowy oraz utrzymywanie terenu budowy w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; c) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji; d) uzyskiwania zatwierdzenia materiałów budowlanych przed wbudowaniem, udzielanego przez Zamawiającego, e) kompletowania w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu protokołów niezbędnych przy odbiorze; f) zgłoszenia Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających, g) wykonania na własny koszt odkrywki elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich wykonaniem, h) przestrzegania zasad i przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów p.poż. na terenie budowy 4) Wykonawca zapewni wykonanie i kierowanie robotami budowlanymi przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Zmiana osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne na budowie (kierownik budowy i kierownicy robót branżowych), w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego. 5) Kierownik budowy (robót) zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy. 6) Wykonawca zapewnieni na własny koszt transport odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji. 7) Wykonawca jako wytwarzający odpady zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw: a. ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1232 ze zmianami), b. Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zmianami). Powołane przepisy prawne Wykonawca zobowiązany jest stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie. 8) Przy wykonywaniu robót budowlanych można stosować jedynie wyroby budowlane z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zmianami). Na żądanie Zamawiającego wykonawca okaże certyfikaty zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną, atesty, deklaracje zgodności itd., każdego używanego na budowie wyrobu budowlanego. UWAGA: Dojazd do przedmiotowego budynku zlokalizowanego na działce nr 3-72 możliwy jest jedynie przez bramę na działkę nr 3-71, na której znajduje się sala gimnastyczna Liceum Ogólnokształcącego nr VI. Brama ta ma szerokość 2,4m i wysokość 2,54m. Wobec powyższego Wykonawca musi uwzględnić w ofercie wszelkie koszty związane z niedogodnościami wynikającymi z utrudnionym dostępem do przedmiotowej inwestycji. 7. Podane w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w wyżej wymienionych dokumentach. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w dokumentacji technicznej. 8. Rozliczenia i płatności nastąpią zgodnie z umową. 9. Odbiór końcowy: 1) Przedmiotem odbioru końcowego będzie przedmiot zamówienia, 2) Wraz ze zgłoszeniem do odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu: a) dziennik budowy, b) dokumentację powykonawczą, opisaną i skompletowaną w jednym egzemplarzu c) wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych prób i sprawdzeń, instrukcje użytkowania, dokumenty gwarancyjne i inne dokumenty wymagane stosownymi przepisami, d) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą z potwierdzeniem przez Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Szczecinie o przyjęciu ww. dokumentu do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, e) świadectwo charakterystyki energetycznej, f) oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i normami, g) sporządzenie harmonogramu przeglądów serwisowych dla zamontowanych systemów technologicznych i urządzeń zgodnie z wymaganiami producentów i zatwierdzenie go przez Zamawiającego, h) dokumenty (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, itp) potwierdzające, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z art. 10 ustawy Prawo budowlane (opisane i ostemplowane przez kierownika budowy i odpowiednio przez kierowników robót branżowych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości: 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych) w terminie do dnia 18.02.2015 r. do godziny 10:00. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. Wadium może być wnoszone: 1)w pieniądzu - przelewem na konto depozytowe Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie Nr 13 1020 4795 0000 9102 0278 1011. 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, do kasy Zamawiającego przy ul. Sikorskiego 3 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.30 do 14.30. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1)zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, 2)termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3)miejsce i termin zwrotu gwarancji. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1)wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2)wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym ,że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7 ppkt 2). Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7 ppkt 2). Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu, na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach