Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa części istniejącego obiektu nr 13 na stację obsługi lub remontu własnego sprzętu i pojazdów kołowych

Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych w Kobiernikach k/Płocka Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-413 Sikórz, Kobierniki 42
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 3675355 , fax. 024 3650450
  • Data zamieszczenia: 2013-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych w Kobiernikach k/Płocka Sp. z o.o.
    Kobierniki 42 42
    09-413 Sikórz, woj. mazowieckie
    tel. 024 3675355, fax. 024 3650450
    REGON: 61039523600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa części istniejącego obiektu nr 13 na stację obsługi lub remontu własnego sprzętu i pojazdów kołowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach planowanego przedsięwzięcia planuje się przebudowę części istniejącego obiektu, wiaty nr. 13 przeznaczonej zgodnie z pozwoleniem na użytkowanie na magazyn surowców i pomieszczenie na rozbiórkę odpadów wielkogabarytowych. 1.Powierzchnia projektowanych pomieszczeń warsztatowych wyniesie 212,3 m2 i będzie obejmować następujące pomieszczenia: a) Hala naprawcza - nowoprojektowana z kanałem naprawczym o pow. użytkowej 46,0 m2 b) Hala naprawcza - adaptacja pomieszczenia do rozbiórki odpadów wielkogabaryto-wych o pow. użytkowej 104,5 m2 c) Pom. warsztatowe o pow. użytkowej 32,7 m2 d) Pom. socjalne o pow. użytkowej 10,8 m2 e) WC o pow. użytkowej 4,6 m2 f) Pom. biurowe o pow. użytkowej 12,15 m2 2.Pomieszczenia warsztatowe będą wyposażone w następujące instalacje: a)Instalacja wodociągowo kanalizacyjna zgodnie z dokumentacja projektową b)Instalacja elektryczna z instalacją ogrzewania zgodnie z dokumentacją projektową 3.Projektowane roboty budowlane: a) rozbiórka ogrodzenia boksu na odpady - siatki wraz z konstrukcją i blachy na ścianie południowej b) wykonanie fundamentów i ścian fundamentowych pod projektowane ściany c) wykonanie dwóch ścian zewnętrznych pod wiatą przy istniejącej wschodniej ścianie d) wykonanie ścianki z pustaków szklanych e) wykonanie ocieplonego zadaszenia nad częścią projektowaną f) wykonanie kanału naprawczego g) osadzenie bramy wjazdowej do projektowanej hali h) wykonanie dwóch otworów drzwiowych i osadzenie drzwi wewnętrznych i) wykonanie ścianki działowej z drzwiami do kabiny wc j) wykonanie otworu wentylacji grawitacyjnej w ścianie zewnętrznej k) naprawa i uzupełnienie istniejącego ocieplenia ścian zewnętrznych l) wykonanie tynków cienkowarstwowych na całym obiekcie ł) malowanie ścian wewnętrznych m) malowanie drzwi istniejących i wrót garażowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł do upływu terminu składania ofert. Wadium można wnieść w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy - Bank Pekao S.A. 95 1240 5282 1111 0000 4894 8151 z dopiskiem wadium Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa części istniejącego obiektu nr 13 na stację obsługi lub remontu własnego sprzętu i pojazdów kopię dowodu wpłaty załączyć do oferty. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie godzina składania ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. Jeżeli oferta jest zabezpieczona wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca winien uwzględnić wszystkie zapisy dotyczące zatrzymania wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuok.pl i www.bip.ump.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach