Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania części budynku internatu na tymczasowe przedszkole samorządowe w Chorzelach

Gmina Chorzele ogłasza przetarg

  • Adres: 06-330 Chorzele, ul. Ogrodowa 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 7515161 , fax. 29 7515686
  • Data zamieszczenia: 2012-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chorzele
    ul. Ogrodowa 7 7
    06-330 Chorzele, woj. mazowieckie
    tel. 29 7515161, fax. 29 7515686
    REGON: 55066788200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachorzele.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania części budynku internatu na tymczasowe przedszkole samorządowe w Chorzelach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont dotyczy wnętrza obiektu, odnowienia i powiększenia sal użytkowych poprzez likwidację ścian działowych, remontu istniejących łazienek oraz wydzielenia klatek schodowych lekkimi ściankami ognioodpornymi. Wygląd zewnętrzny budynku zostanie nienaruszony. W budynku Internatu tymczasowo zmieniono przeznaczenie pomieszczeń na parterze oraz I piętrze. Pomieszczenia w stanie inwentaryzacji były użytkowane jako sale do nauki i pokoje noclegowe. W ich miejsce zaprojektowano sześć sal oddziałowych na potrzeby przedszkola wraz z sanitariatami zgodnie z załączoną dokumentacją. Istniejące sanitariaty na I piętrze zostaną dostosowane do obowiązujących przepisów i przeznaczone do użytku sal przedszkola. Podział powierzchni po remoncie: - całkowita pow. użytkowa internatu objęta opracowaniem 1555 m 2; - pow. użytkowa internatu użytkowana przez internat 884 m 2; - pow. użytkowa internatu zajęta przez oddział przedszkolny 348 m 2; - pow. użytkowa , wspólna 323 m 2; Parametry wymiarowe budynku: - Długość: 53,28 m; - Szerokość: 14,98 m; - Wysokość: 13,30m; - Powierzchnia użytkowa pom. przedszkola: 348 m 2; - Powierzchnia użytkowa objęta opracowaniem: 1555 m 2; - Kubatura: 10774,75 m 3; Opis robót w ramach zamówienia: Szatnia: - Obsadzenie ościeżnic z płyty MDF oklejonych (z demontażu w oddz. I); - Montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych pełnych (z demontażu w oddz.I); Oddział I (roboty budowlane): - Użytkowy demontaż ościeżnic drzwiowych przylgowych z płyty MDF i skrzydeł ( 2 komplety drzwi zamontować w szatni); - Montaż skrzydła drzwiowego łazienkowego; - Rozebranie ścianki z cegieł o grub. 1/2 ceg. na zaprawie cementowo-wapiennej; - Ścianki działowe o grubości 12 cm z płytek z betonu komórkowego o długości 59 cm na zaprawie klejowej; - Uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo wapiennej; - Gładzie gipsowe gr. 3 mm jednowarstwowe na ścianach na podłożu z tynku; - Demontaż paneli podłogowych wraz z listwami z powiększonej łazienki i uzupełnienie nimi powierzchni po rozebranych ściankach; - Ułożenie posadzki z płytek terakotowych 30x30 cm; - Dwukrotne malowanie zwykłe farbą olejną tynków wewnętrznych z dwukrotnym szpachlowaniem; Roboty elektryczne: - Przełożenie instalacji elektrycznej wraz z osprzętem w łazience i korytarzu w związku z zmianą układu ścianek. Osprzęt z odzysku; - Montaż opraw oświetleniowych, listew elektroinstalacyjnych i przewodów; Oddział II (roboty budowlane): - Malowanie i położenie posadzki z paneli podłogowych; Oddział IV (roboty budowlane): - Rozebranie ścianki z cegieł o grub. 1/2 ceg. na zaprawie cementowo-wapiennej - Malowanie i położenie posadzki z paneli podłogowych bezklejowych o ścieralności klasy AC3; Roboty elektryczne: - Montaż opraw oświetleniowych, listew elektroinstalacyjnych i przewodów; Oddział V (roboty budowlane): - Rozebranie ścianki z cegieł o grub. 1/2 ceg. na zaprawie cementowo-wapiennej; - Malowanie i położenie posadzki z paneli podłogowych bezklejowych o ścieralności klasy AC3; Roboty elektryczne: - Montaż opraw oświetleniowych, listew elektroinstalacyjnych i przewodów; Oddział VI (roboty budowlane): - Wykucie z muru ościeżnic - Rozebranie wykładziny ściennej z płytek, posadzki z płytek i zerwanie podłoża cementowego; - Dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przetarciem tynków; - Wylewka z jastrychu cementowego grubości o śr. gr. 20 mm; - Ułożenie posadzki z paneli podłogowych bezklejowych o ścieralności klasy AC3; Roboty elektryczne: - Montaż opraw oświetleniowych, listew elektroinstalacyjnych i przewodów; - Demontaż instalacji elektrycznej wraz z osprzętem; - Montaż puszek, łączników świecznikowych podtynkowych i gniazd instalacyjnych wtyczkowych; Sanitariaty- piętro (roboty budowlane): - Dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przetarciem tynków; - Wymiana lub uzupełnienie płytek glazury 20x25 cm; - Wymiana posadzek o powierzchni do 1 m2 w jednym miejscu z płytek terakotowych 30x30 cm na kleju; - Demontaż skrzydeł drzwiowych (szt. 6); - Dwukrotne malowanie farbą olejną uprzednio malowanej stolarki drzwiowej - ościeżnice; Roboty sanitarne w budynku : - Demontaż instalacji wod-kan wraz z osprzętem w sanitariatach I piętra - pomieszczenia przeznaczone na sale oddziału VI; - Demontaż urządzeń sanitarnych (ustępy z miską porcelanową, umywalki, baterie umywalkowe); - Wymiana (lub wstawienie) elementów instalacji sanitarnej (rury, podejście dopływowe do płuczki itp.); - Wykonanie podestu wys. ok. 8 cm o wym. 60x1,00 m pod miskę ustępową, wraz z obłożeniem płytkami ceramicznymi (podest w celu uzyskania spadku z miski ustępowej); Wentylacja w budynku: - Montaż nawiewników powietrza, przewodów wentylacyjnych i wentylatora osiowego z czujnikiem wilgotności powietrza; - Montaż, listew elektroinstalacyjnych i przewodów; Roboty wynikające z ekspertyzy p.poż.: - Wykonanie ścianek działowych o grubości 12 cm z płytek z betonu komórkowego o długości 59 cm na zaprawie klejowej; - Otwory na drzwi w ścianach murowanych - 6 szt.; - Położenie tynków wewnętrznych zwykłych kat. III wykonywanych ręcznie na ścianach i gładzi gipsowych grub. 3 mm; - Dwukrotne malowanie farbami silikatowymi ścian; - Montaż drzwi p.poż. IE30, dwuskrzydłowych (90+30x200) z materiałów drewnopochodnych; - Montaż drzwi stalowych p.poż EI60 (2 szt.); - Montaż samozamykaczy w drzwiach p.poż. - szt. 8; - Roboty budowlane związane z wymianą drzwi do piwnic (wykucia, rozkucia, uzupełnienia po wykuciach, uzupełnienia tynku, malowanie); Wykonanie instalacji oddymiających na klatkach schodowych; Wymiana hydrantów i montaż przycisków p.poż. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, projekcie budowlanym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4 000,00 zł, (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) W pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Chorzelach Nr 31 8913 0005 0000 1472 2000 0030 z adnotacją - wadium - Zmiana sposobu użytkowania części budynku internatu na tymczasowe przedszkole samorządowe w Chorzelach. 2) W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) W gwarancjach bankowych, 4) W gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami), 6) Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 7) Wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 18.01.2012 r. do godz. 12.00. 8) Sposób przekazania: Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach innych niż w pieniądzu należy złożyć w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Chorzelach, pok. Nr 2, ul. Ogrodowa 7, 06-330 Chorzele, kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Wykonawca powinien załączyć do oferty dowód wniesienia wadium na konto Zamawiającego. 9) Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 10) Dokumenty dotyczące wniesienia wadium w formach innych niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału. 11) W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 12) W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) wymagane wadium wnosi konsorcjum lub jeden z jego członków. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta będzie podlegać odrzuceniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminachorzele.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach