Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania części budynków Domu Pomocy Społecznej na Placówkę Opiekuńczo - Wychowawczą w Wyszogrodzie w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej w Wyszogrodzie w celu utworzenia placówki opiekuńczo - wychowawczej

Powiat Płocki reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Bielska 59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2676800 , fax. 024 2676848
  • Data zamieszczenia: 2016-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Płocki reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Płocku
    ul. Bielska 59 59
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 2676800, fax. 024 2676848
    REGON: 61101603400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania części budynków Domu Pomocy Społecznej na Placówkę Opiekuńczo - Wychowawczą w Wyszogrodzie w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej w Wyszogrodzie w celu utworzenia placówki opiekuńczo - wychowawczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: 1/ roboty rozbiórkowe m .in. w zakresie: podłoży, posadzek, warstw izolacyjnych, ścianek działowych; 2/ roboty ziemne m .in. wykopy pod ławy fundamentowe, deskowanie i zbrojenie; 3/ roboty izolacyjne m .in. ścian i fundamentów, docieplenie. 4/ roboty budowlane m .in. roboty betonowe, roboty murowe, zbrojarskie. 5/ roboty dekarskie m .in., wykonanie warstw wyrównujących, izolacyjnych, poszycia, podbitki, obróbki blacharskie. 6/ roboty wykończeniowe: m.in. roboty tynkarskie, gładzie, izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe, obudowa elementów konstrukcji płytami gipsowo-kartonowymi, roboty malarskie wraz z gruntowaniem, licowanie ścian i posadzek płytkami ceramicznymi oraz terakotą i gresem, posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych, 7/ stolarka: m .in. montaż okien uchylnych z pcv wraz z obróbkami, montaż drzwi balkonowych wraz z obróbkami /okna i drzwi w klasie odporności ogniowej EI30 j /120 x140cm - EI30/, skrzydła i drzwi wewnętrzne jednodzielne płytowe. 8/ elewacja m. in. : docieplenie metodą lekką - mokrą, docieplenie ścian budynków, wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynków akrylowych, malowanie elewacji. 9/ zagospodarowanie terenu m.in. chodniki z kostki betonowej. 10/ roboty branżowe m. in. a/ instalacja sanitarna /wod -kan/, demontaż aparatów sanitarnych wraz z podejściami, roboty instalacyjne, montaż przyborów sanitarnych, roboty wykończeniowe: dostawa i montaż szafek pod przybory, np. umywalka, zlewozmywak, wykonanie zabezpieczeń przejść w klasie odporności EI 120, kanalizacja sanitarna, rurociągi, podejścia z rur PCV. b/ instalacja c.o., wykonanie przyłącza c.o. z rur preizolowanych z kotłowni do budynku, wewnętrzna instalacja c.o. c/ instalacja wentylacji mechanicznej, d/ instalacja elektryczna: roboty demontażowe przewodów i osprzętu, montaż nowej instalacji wraz z osprzętem, badania i pomiary. 4. Wykonawca w terminie 7 dni od rozpoczęcia robót przedstawi Zamawiającemu - Inspektorowi nadzoru kosztorys szczegółowy robót. 5. Szczegółowy zakres robót określa: dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 11, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca Załącznik nr 12 do siwz; przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 13 do siwz. 6. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia i zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty. 7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby przez cały okres trwania umowy na realizację przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę minimum 4 osoby realizujące czynności wynikające z zakresu robót określonych w Rozdziale IV pkt 3 siwz, z uwzględnieniem personelu podwykonawców /o ile dotyczy/. 8. Zamawiający na etapie realizacji zamówienia zastrzega sobie prawo kontroli wymogu z pkt 7 na podstawie comiesięcznych oświadczeń składanych przez Wykonawcę, w których Wykonawca będzie wskazywał ilość osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, realizujące czynności wynikające z zakresu robót określonych w Rozdziale IV pkt 3 siwz, z uwzględnieniem personelu podwykonawców (o ile dotyczy). 9. W przypadku uchybienia zobowiązaniu wskazanemu w ofercie / Umowie, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty kary umownej zgodnej z § 10 ust. 1 ppkt d/ Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000,00zł /słownie: dziesięć tysięcy złotych/ do upływu terminu składania ofert. 2. Wadium można wnieść w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275/. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - 81 9042 0003 0000 1586 2000 0100 Bank Spółdzielczy Mazowsze w Płocku - kopię dowodu wpłaty załączyć do oferty. 4. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie /godzina/ składania ofert. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. 13. Jeżeli oferta jest zabezpieczona wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca winien uwzględnić wszystkie zapisy dotyczące zatrzymania wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Społeczne - w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał będzie na podstawie umowy o pracę minimum 4 osoby
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-plock.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach