Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania budynku magazynowego na archiwum wraz z remontem, przebudową, nadbudową, zmianą konstrukcji dachu i dociepleniem budynku na potrzeby Powiatu Gostynińskiego przy ul. Polnej w Gostyninie dz. ewid. 3624/3, 3624/4 - Etap III

Powiat Gostyniński ogłasza przetarg

  • Adres: 09-500 Gostynin, ul. Dmowskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2357981 , fax. 024 2357985
  • Data zamieszczenia: 2015-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gostyniński
    ul. Dmowskiego 13 13
    09-500 Gostynin, woj. mazowieckie
    tel. 024 2357981, fax. 024 2357985
    REGON: 61101531300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gostynin.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania budynku magazynowego na archiwum wraz z remontem, przebudową, nadbudową, zmianą konstrukcji dachu i dociepleniem budynku na potrzeby Powiatu Gostynińskiego przy ul. Polnej w Gostyninie dz. ewid. 3624/3, 3624/4 - Etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót w Gostyninie. Przedsięwzięcie realizowane będzie w Gostyninie przy ul. Polnej dz. nr ewid. 3624/3, 3624/4. W zakres prac wchodzą m.in.: 1. Zmiana konstrukcji dachu na budynku wraz z dociepleniem wełna mineralna gr. 20 cm, pokrycie dachu blacha dachówkowa, wykonanie nowych obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych z PCV; 2. Nadbudowa budynku - podwyższenie budynku i jego elementów - konstrukcja dachu; 3. Docieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 14 cm tynkiem akrylowym i tynkiem żywicznym - cokół; 4. Wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej gr. 6 cm zakończonych obrzeżem od strony południowej i zachodniej; 5. Wykonanie nowych ścianek działowych w pomieszczeniach - przemieszczenie ścianek zgodnie z dokumentacja rysunkowa - pomieszczenia na parterze; 6. Wymiana drzwi na nowe o szerokości min. 90 cm w świetle - pomieszczenia na parterze; 7. Wymiana stolarki okiennej - wg zaleceń ppoż. od strony działki na której znajdują się budynki garażowe okna o odpowiedniej odporności ogniowej (ściana oddzielenia pożarowego); 8. Wzmocnienie stropu nad piwnica w celu zwiększenia obciążenia na parterze do 5 kN/m - materiał inwestora na konstrukcje nośna stropu. Wycenić należy tylko montaż konstrukcji nośnej stalowej w ścianie - gniazda na montaż dwuteowników; 9. Wykonanie kominów z cegły klinkierowej ponad dachem - kominy wentylacyjne; 10. Wykonanie nowych schodów zewnętrznych oraz rampy po rozbiórce istniejących; 11. Wymiana istniejących płytek chodnikowych (utwardzenia terenu) na kostkę brukowa gr. 6 i 8 cm wg dokumentacji projektowej; 12. Wymiana istniejącego ogrodzenia z siatki na siatkę od stron bocznych oraz wymiana ogrodzenia z siatki na ogrodzenie z klinkieru od drogi wewnętrznej wg dokumentacji projektowej; 13. Wykonanie nowych instalacji sanitarnych i elektrycznych na parterze i podłączenie do istniejących urządzeń w piwnicy wykonanych w II etapie; 14. Wykonanie odwodnienia poprzez wykonanie drenażu opaskowego wraz ze studniami rewizyjnymi i podłączeniu do kanalizacji deszczowej; 15. Wykonanie klimatyzacji. 2. Zakres prac obejmuje: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, - roboty odtworzeniowe - parter, - roboty żelbetowe i pokrywcze, - roboty dociepleniowe, - zagospodarowanie terenu, - wykonanie instalacji elektrycznych: wewnętrzna instalacja elektryczna oświetleniowa; demontaż istniejących instalacji elektrycznych; instalacja monitoringu zewnętrznego; instalacja gniazd logicznych, komputerowych i telefonicznych; instalacja odgromowa; - wykonanie instalacji sanitarnych: instalacja wodno-kanalizacyjna; instalacja c.o.; klimatyzacja.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie wyznaczonym na złożenie oferty tj. do dnia 05.05.2015 roku godz. 10.00. 3. Wykonawca może wnieść wadium w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej,z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium przelewem na rachunek PKO BP S.A. 31 1020 3974 0000 5302 0006 6720 (ksero przelewu należy dołączyć do oferty) Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym terminie (godzina) składania ofert znajduje się na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, wykonawca załączy do oferty oryginał dokumentu. Z tej gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium spowoduje wykluczenia Wykonawcy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej wszystkim Wykonawcom, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca na wezwanie (zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych), nie złożył dokumentów lub oświadczeń (zgodnie z art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) lub pełnomocnictw, chyba, że udowodnił, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w oryginale

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gostynin.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach