Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na mieszkalny przy ul. Nadbrzeżnej w Brzeźnicy

Urząd Gminy Brzeźnica ogłasza przetarg

  • Adres: 68-113 Brzeźnica, ul. Zielonogórska 30
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3771301 , fax. 088 3771301
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Brzeźnica
    ul. Zielonogórska 30 30
    68-113 Brzeźnica, woj. lubuskie
    tel. 068 3771301, fax. 088 3771301
    REGON: 00053400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeznica.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na mieszkalny przy ul. Nadbrzeżnej w Brzeźnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest adaptacja budynku gospodarczego na mieszkalny przy ul. Nadbrzeżnej w Brzeźnicy wraz z budową bezodpływowego zbiornika nieczystości płynnych oraz przyłącza wodociągowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 PLN, słownie: trzy tysiące złotych. Wadium może być wniesione we wszystkich formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi znaleźć się na koncie bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a)  Wykonawcy wykażą, że dysponują doświadczeniem zawodowym i wykażą się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 zadań w zakresie przebudowy /budowy/rozbudowy porównywalnych obiektów na łączną wartość min. 100.000 zł netto potwierdzone referencjami, opiniami lub listami polecającymi, itp. b)  Wykonawcy wykażą, że dysponują: min. 1 osobą - kierownikiem robót z doświadczeniem min. 3 lat w kierowaniu podobnymi robotami oraz kierowaniem robotami branżowymi. 3)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)  Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał i udokumentował posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę minimum nie mniejszą niż przedstawioną w ofercie; b)  Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał i udokumentował, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż przedstawionej w ofercie; 4)  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca dostarczy następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy podpisane przez osobę właściwą do reprezentowania wykonawcy; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane aktualne uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót odpowiadających swym rodzajem przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości brutto nie niższej niż 100.000,00 zł, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (minimum jedna robota). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te (wyszczególnione w wykazie) zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru itp.) potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę właściwą do reprezentowania Wykonawcy. Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów i oświadczeń spowoduje odrzucenie oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeznica.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach