Przetargi.pl
Zmiana sposobu przeznaczenia istniejących pomieszczeń parteru budynku przy ul. 1-go Maja 10 w Strumieniu, z funkcji mieszkalnej na biura Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-246 Strumień, ul. ks. Londzina 58
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-33 8570169 , fax. 0-33 8570169
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    ul. ks. Londzina 58 58
    43-246 Strumień, woj. śląskie
    tel. 0-33 8570169, fax. 0-33 8570169
    REGON: 07002407800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowieniapubliczne.strumien.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu przeznaczenia istniejących pomieszczeń parteru budynku przy ul. 1-go Maja 10 w Strumieniu, z funkcji mieszkalnej na biura Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania p.n. Zmiana sposobu przeznaczenia istniejących pomieszczeń parteru budynku przy ul. 1-go Maja 10 w Strumieniu, z funkcji mieszkalnej na biura Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w oparciu o dokumentację w tym : 1.1 Roboty konstrukcyjno - budowlane obejmujące w szczególności: skucie i wykonanie nowych tynków ścian i sufitów, - malowanie ścian i sufitów we wszystkich pomieszczeniach, - wykonanie wejścia do kotłowni - drzwi stalowe, - wykonanie wyburzeń oraz nowych ścianek warunkujących prawidłową funkcję pomieszczeń, - osuszenie ścian zewnętrznych z likwidacją zagrzybienia - wymianę wykładzin na całości podłóg, wraz z likwidacją zagrzybienia, - wymiana stolarki okiennej - wykonanie otworów okiennych oraz drzwi wraz z osadzeniem nadproży - wykonanie schodów zewnętrznych oraz pochylni umożliwiających wejście na poziom podłogi lokalu, 1.2. Inne roboty zewnętrzne: - wykonanie izolacji ścian fundamentowych z drenażem opaskowym podłączonym do kanalizacji deszczowej, - przełożenie skrzynek gazomierzy kolidujących z otworami okiennymi 1.3. Niezbędne wyposażenie w zakresie instalacji wod - kan, ciepłej wody, gaz( jako prawidłowy należy przyjmować zapis projektu- ogrzewanie gazowe). 1.4. Instalacje elektryczne. 1.5. prace towarzyszące i roboty tymczasowe, w tym: wykonanie badań powykonawczych (szczelności instalacji wodnej i kanalizacyjnej, skuteczności zerowania i ochrony przeciwporażeniowej instalacji elektrycznych), roboty tymczasowe (zorganizowanie zaplecza dla potrzeb budowy, doprowadzenie wody, energii elektrycznej, odprowadzenie ścieków, zabezpieczenie zaplecza i budowy przed dostępem osób postronnych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca przystępujący do przetargu powinien spełniać następujące wymagania: 1.Potencjał kadrowy: Dysponować odpowiednio wykwalifikowanymi osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń -1 osoba, - do pełnienia funkcji kierownika budowy, - elektrycznej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, bez ograniczeń -1 osoba, - instalacyjno - sanitarnej (woda, kanalizacja, centralne ogrzewanie, wentylacja) - 1 osoba, wraz z zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa, co należy udokumentować, jak w pkt..4). 2. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi udowodnić poprzez przedstawienie w załączniku określonym w pkt. 5), oraz dołączenie dokumentów określonych w pkt. 5), potwierdzających zrealizowanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Jako zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie wykonywanie robót budowlanych, lub remontowo - budowlanych o wartości całkowitej min. 100 000,00 zł w obiekcie kubaturowym. Jako referencje (inne dokumenty) dotyczące realizacji z ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, Zamawiający uzna takie, które dotyczą realizacji zadań, których zakończenie miało miejsce nie wcześniej jak 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania. 3. Gwarancja: Wykonawca musi zaoferować minimum 3 lata gwarancji na przedmiot zamówienia, za wyjątkiem robót wykończeniowych, gdzie gwarancja musi wynosić min. 2 lata. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w niżej wymienionych dokumentach i oświadczeniach, na zasadzie spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. na załączniku nr I. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje, lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami potwierdzającymi spełnienie warunku udziału w postępowaniu, oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, a także z określeniem zakresu wykonywanych przez nie czynności z uwzględnieniem spełnienia wymogów pkt. 1, na załączniku nr II. 5)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem co najmniej 3 referencji (innych dokumentów) od poprzednich zamawiających (inwestorów) zgodnie z wymaganiami pkt. 2, potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, na załączniku nr III. Dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę, lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej: a) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1) i .3) składa odpowiedni dokument, lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a) można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. c) Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. a) i b), sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowieniapubliczne.strumien.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach