Przetargi.pl
Zmiana pokrycia dachu , wykonanie okien i oświetlenia w Zespole Szkół w Ligocie

Zespół Obsługi Placówek Oświatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 43-502 Czechowice-Dziedzice, ul. Ligocka 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2152057, 2144869 , fax. 032 2144870
  • Data zamieszczenia: 2012-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych
    ul. Ligocka 1 1
    43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
    tel. 032 2152057, 2144869, fax. 032 2144870
    REGON: 27612492300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zopo.czechowice-dziedzice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana pokrycia dachu , wykonanie okien i oświetlenia w Zespole Szkół w Ligocie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie -Zmiana pokrycia dachu, wykonanie okien i oświetlenia w Zespole Szkół w Ligocie, obejmującej w szczególności czynności na, które składa się: - ustawienie rusztowań, - roboty rozbiórkowe pokrycia stropodachu i fragmentów wypełnienia ścian, - pokrycie stropodachu, - montaż okien i wykończenie elewacji, - obróbki blacharskie, montaż rynien, rur spustowych i parapetów. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w niżej wymienionych załącznikach do siwz, stanowiących integralną część nin. specyfikacji: - dokumentacji projektowej, - przedmiarze robót, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. U w a g a : Wykonawca powinien zapoznać się z dokumentacją przetargową i zaistnienie ewentualnych niezgodności lub braków zgłosić zamawiającemu w trybie art. 38 ustawy Pzp. Prace wykonywane będą przy czynnym obiekcie. Wykonawca nie może doprowadzić do dezorganizacji pracy działających oddziałów szkolnych i innych komórek organizacyjnych szkoły oraz sytuacji która mogłaby zagrozić zdrowiu i życiu osób przebywających na terenie szkoły. UWAGA: Termin prac o dużym natężeniu dźwięku każdorazowo należy uzgadniać pisemnie z Dyrekcją Zamawiającego. Nie dopuszcza się prac o dużym natężeniu dźwięku między godziną 8.00-14.00 - duże natężenie dźwięku określone jest powyżej 85dB - do przejęcia terenu budowy w terminie do 5 dni roboczych od daty podpisania umowy ogrodzenia, oznakowania, ochrony placu budowy, utrzymania czystości i porządku na terenie budowy i wokół budowy oraz we własnym zakresie stworzenia zaplecza socjalnego dla swoich pracowników(szatnia ,WC,itp.) Zamawiający nie będzie udostępniał żadnych pomieszczeń znajdujących się na jego terenie. - dostarczenia na swój koszt i ryzyko materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca zabezpieczy salę gimnastyczną przed ewentualnym zalaniem ze szczególnym uwzględnieniem istniejącej posadzki sportowej 3. Roboty realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej, opracowanej przez INWEST-BUD Jerzy Stawowczyk 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części przedmiotu zamówienia, jeżeli taka potrzeba zaistnieje. 5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych (równoważnych) niż te przyjęte w siwz i jej załącznikach ( dot. materiałów i urządzeń dla których określono typ , jednak o parametrach i jakości nie gorszych (równoważnych) od parametrów posiadanych przez materiały i urządzenia zaproponowane przez zamawiającego. W ofercie należy określić parametry i producenta przyjętych materiałów zamiennych. Zastosowane materiały winny być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie i uzyskać aprobatę projektanta. Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z art.30 ust.5 ustawy Pzp poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej poprzez załączenie wykazu innych niż w siwz materiałów oraz kart katalogowych lub temu podobnych dokumentów. Materiały równoważne, to materiały o parametrach jakościowych tożsamych lub lepszych niż uwzględnienie w projektach. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. Proponowane w ofercie równoważne materiały muszą spełniać wymagania określone w art. 30 ust 1-3 i ust 5 ustawy Pzp. Złożone w toku postępowania dokumenty posłużą Zamawiającemu do dokonania oceny czy oferta jest równoważna. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca. Wskazanie przez Wykonawcę materiałów równoważnych bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równoważności spowoduje wezwanie Wykonawcy do przedstawienia brakujących dokumentów w trybie art.26 ust.3 w związku z art.25 ust 1 ustawy Pzp. Funkcje i cechy rozwiązań równoważnych wg wymogów Zamawiającego nie mogą odbiegać i być jakościowo niższe niż określone parametrami w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót Materiały będą posiadać atesty i świadectwa dopuszczające do zastosowania w budownictwie wydane przez upoważnione instytucje zgodnie z ustawą prawo budowlane. - do natychmiastowego usunięcia nieczystości z dróg dojazdowych i chodników powstałych na skutek wykonywania przedmiotu umowy, - do pokrycia wszelkich opłat i kar nałożonych przez właściwe podmioty, organy, instytucje za dokonane przez Wykonawcę złamanie prawa, przekroczenie norm i przepisów w trakcie realizacji umowy oraz zawinione zaniedbania, - do rzetelnego prowadzenia dziennika budowy i realizacji zaleceń wpisanych, - do posprzątania każdego pomieszczenia po zakończeniu prac wraz z umyciem stolarki okiennej (od wewnątrz i od zewnątrz wraz z parapetami) i stolarki drzwiowej, oraz po zakończeniu robót teren budowy doprowadzić do stanu pierwotnego. - do wywozu i składowania odpadów na wysypisko wraz z utylizacją. 6. Od momentu protokolarnego przejęcia terenu budowy do chwili zrealizowania przedmiotu umowy Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody na osobie i mieniu wynikłe na obiekcie. 7.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z projektem, z zachowaniem wszystkich warunków podanych w dokumentacji, pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane . 8. Wykonywanie robót, odbiory oraz organizację (bhp,p.poż oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 9. Wskazanym jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z dokumentacją projektową, specyfikacją i przedmiarami robót oraz dokonał wizji lokalnej obiektu (po wcześniejszym uzgodnieniu z administratorem) dla prawidłowej oceny przedsięwzięć organizacyjnych i technicznych, koniecznych do należytego wykonania zamówienia oraz ilości i rodzaju robót, które przyjmie do wykonania- obecność potwierdzona przez Dyrekcję Szkoły - dokument dołączyć do materiałów przetargowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium na rzecz Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych 43-502 Czechowice-Dziedzice ul. Ligocka 1 w wysokości 20 000,00 zł.(dwadzieścia trzy tysiące złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert tj. 14.11.2012 r. do godziny 10.00 Wykonawca , który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wadium może być wniesione w jednym lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych; lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręcznie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego na konto: 84 1020 1390 0000 6702 0025 0605. Uwaga: Przy wnoszeniu wadium przelewem dokument polecenia dokonania przelewu jest dowodem wniesienia wadium; dokumentem potwierdzającym dokonanie wpłaty wadium jest uznanie kwotą wadium rachunku zamawiającego( wpływ środków na rachunek zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). 4.Wadium w postaci dokumentu należy złożyć w formie oryginału w Sekretariacie Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych w Czechowicach-Dziedzicach ul. Ligocka 1 Gwarancja wpłaty wadium winna być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie . Uwaga - termin ważności gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą tj. 30 dni. 5.Zwrot wadium : 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania , z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza ( z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy pzp) 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi zgodnie z art.46 ust. 4 Pzp. 6.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.1 , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza . Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: -Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art.26 ust.3 , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 , lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, ze wynika to z przyczyn nienależących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zopo.czechowice-dziedzice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach