Przetargi.pl
Zmiana konstrukcji dachu wraz z przebudową budynku OSP w Janiku

Urząd Miasta i Gminy w Kunowie ogłasza przetarg

  • Adres: 27-415 Kunów, ul. Warszawska 45B
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2611356, 2613174, 2611358 , fax. 041 2611356, 2613174, 2611358
  • Data zamieszczenia: 2010-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Kunowie
    ul. Warszawska 45B 45B
    27-415 Kunów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2611356, 2613174, 2611358, fax. 041 2611356, 2613174, 2611358
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kunow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana konstrukcji dachu wraz z przebudową budynku OSP w Janiku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy obejmuje zmianę konstrukcji dachu wraz z jego przebudową na budynku Ochotniczej Straży Pożarnej o wym. 24x16,35 m2 polegający na: -rozbiórce ścianek ogniowych powyżej połaci; -zdjęciu warstw zewnętrznych pokrycia do konstrukcji stropodachu; -wykonania wieńców żelbetowych monolitycznych o przekrojach dostosowanych do istniejących ścian w płaszczyznach istniejących płyt stropodachu; -wykonaniu ścian zewnętrznych kolankowych i szczytowych z cegły ceramicznej pełnej wraz z wykonaniem w nich trzpieni żelbetowych i wieńców; -wykonanie drewnianej konstrukcji dachowej krokwiowo-płatwiowo-kleszczowej; -wykonanie izolacji cieplnej na istniejącym stropie, -roboty pokryciowe i obróbki blacharskie -wykonanie podsufitek Zakres rzeczowy określony w przedmiarze robót - zał. Nr 8 do SIWZ - należy traktować pomocniczo. Każdy oferent w celu sporządzenia wyceny przedmiotu zamówienia winien samodzielnie określić szczegółowo zakres robót konieczny i niezbędny do realizacji całości zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości - 2 000,00 w terminie do dnia przetargu tj. 22.09.2010 godz. 10:00. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium, w kasie Zamawiającego ( pok.207 ) musi się znaleźć jedna z nw. form wniesienia wadium lub w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu środki winny być na koncie Zamawiającego Wadium może być wnoszone w: -pieniądzu w formie - przelewu bankowego na konto Nr 54 8507 0004 2001 0016 3864 0065; w BS Ostrowiec *. -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych (mających ważność 30 dni od daty składania oferty), gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości *, * Oferent zobowiązany jest: złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w kasie Urzędu, natomiast do oferty dołączyć kopię złożonego dokumentu, Dokument gwarancji powinien stanowić bezwarunkową gwarancje płatności na pierwsze żądanie zamawiającego a treść gwarancji powinna odpowiadać zapisom art.46 ust.4 a i ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz muszą mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu. Zwrot oraz utrata wadium następuje zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrzenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kunow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach