Przetargi.pl
Zmiana konstrukcji dachu oraz docieplenie ścian zewnętrznych budynku Przychodni Zdrowia w Nowej Wsi

Gmina Olszewo-Borki ogłasza przetarg

  • Adres: 07-415 Olszewo-Borki, ul. Władysława Broniewskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 761-31-07 , fax. 029 7613223
  • Data zamieszczenia: 2013-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olszewo-Borki
    ul. Władysława Broniewskiego 13 13
    07-415 Olszewo-Borki, woj. mazowieckie
    tel. 029 761-31-07, fax. 029 7613223
    REGON: 00054830100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olszewo-bokri.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana konstrukcji dachu oraz docieplenie ścian zewnętrznych budynku Przychodni Zdrowia w Nowej Wsi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zmianie konstrukcji dachu ze stropdachu na konstrukcję drewnianą wielospadową krytą blachodachówką oraz docieplenie ścian zewnętrznych (termomodernizacja) budynku Przychodni Zdrowia w Nowej Wsi. 2.Zakres robót do wykonania w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, określonego w ust. 1: Wymiana konstrukcji dachu:1)roboty rozbiórkowe polegające w szczególności na:-rozebranie rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich,-rozbiórka pokrycia z papy,-rozbiórka murów ogniowych oraz murów trempla,-zdjęcie szlichty betonowej,-rozebranie podsypki izolacyjnej z żużla,-rozebranie czapek kominowych2roboty betonowe polegające w szczególności na:-wykonanie nakryw kominów,-wykonanie opaski żelbetowej pod murłatę,3)roboty murarskie polegające w szczególności na:-wymurowanie kominów z cegły ceramicznej pełnej ze spoinowaniem4)wykonanie konstrukcji dachowej drewnianej i pokrycie polegające w szczególności na:-murłaty z tarcicy nasyconej 10x10cm,-płatwie z tarcicy nasyconej 7,5x14cm,-słupy 12x12cm,-kleszcze o przekroju 6x12cm,-miecze o przekroju 8x8cm,-wymiany przekrój 8x8cm,-montaż okien poddasza,-ołacenie połaci dachowej pod pokrycie z blachy powlekanej,-przybicie desek czołowych,-położenie folii wiatroizolacyjnej z kontrłatami,-pokrycie dachu blacho dachówką powlekaną w arkuszach z ułożeniem gąsiorów, montażem pasów nadrynnowych i podrynnowych i wykonanie obróbek blacharskich,-montaż rynien i rur spustowych z blachy powlekanej,-wykonanie okładziny poddasza z płyt gipsowo-kartonowych.Docieplenie ścian zewnętrznych budynku:1)prace przygotowawcze polegające w szczególności na:-skompletowanie materiałów i sprzętu,-montaż rusztowań,-zdjęcie istniejących obróbek blacharskich2)przygotowanie podłoża polegające w szczególności na:-ocena istniejących podłoży,-gruntowanie nasiąkliwych podłoży,-mocowanie profili cokołowych 3)mocowanie płyt materiału izolacyjnego polegające w szczególności na: -przygotowanie zaprawy klejącej,-nakładanie zaprawy na płyty zolacyjne,-przyklejenie płyt izolacyjnych,-kontrolowanie pionowego przyklejania płyt,-szlifowanie powierzchni płyt izolacyjnych,-nawiercanie otworów pod dodatkowe łączniki mechaniczne,-dodatkowe mocowanie płyt styropianu łącznikami mechanicznymi4)wykonanie warstwy zbrojnej siatką z włókna szklanego polegające w szczególności na:-przygotowanie zaprawy klejącej,-dodatkowe wzmocnienia w narożach otworów okiennych i drzwiowych,-zabezpieczenie krawędzi profilami metalowymi,-dodatkowe wzmocnienia naścianach parteru,-szpachlowanie powierzchni płyt,-wklejanie siatki z włókna szklanego,-szpachlowanie warstwy zbrojnej siatką,-formowanie krawędzi,-usuwanie drobnych nierówności5)wykonanie wyprawy elewacyjnej polegające w szczególności na:-gruntowanie pod tynki cienkowarstwowe,-przygotowanie tynku mineralnego-przygotowanie tynków akrylowych,-nakładanie tynku cienkowarstwowego,-zacieranie pacą tynku cienkowarstwowego,-łączenie tynków o różnych kolorach,-malowanie tynków mineralnych,-wykonanie tynku mozaikowego.3.Nomenklatura wg CPV: 45.00.00.00-7 Roboty budowlane.4.Szczegółowy zakres prac został określony w dokumentacji projektowo wykonawczej, specyfikacji technicznej i przedmiarach robót załączonych do SIWZ.5.W trakcie prac należy wykonywać dokumentację fotograficzną. 6.Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia użyje własnych materiałów, maszyn i urządzeń (własnych w rozumieniu zapewnionych przez Wykonawcę).7.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na własny koszt atesty potwierdzające zgodność z normą na użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały.8.Roboty wymienione w ust. 2 należy wykonać przy użyciu materiałów posiadających atesty i dopuszczonych do użytku zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami i specyfikacją techniczną zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przy przestrzeganiu przepisów prawa budowlanego, przepisów przeciwpożarowych, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.9.W trakcie realizacji robót na żądanie Zamawiającego, w tym również inspektora nadzoru, dokumenty, o których mowa w ust. 8, mają być przedstawione Zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania. Koszt powyższego ponosi Wykonawca.10.Przy wykonaniu przedmiotu zamówienia należy przestrzegać obowiązujących przepisów prawa budowlanego, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych, a także innych przepisów związanych z przedmiotem zamówienia.11.Wykonawca na własny koszt oznaczy miejsce wykonywania robót - zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami prawa.12.Wykonawca będzie zobowiązany ponieść koszty:1)zabezpieczenia i oznakowania robót przy budowie,2)rozwiązań (warunki techniczne) uwzględnionych w projekcie budowlano-wykonawczym, a nie ujętych w przedmiarze robót,3)ubezpieczenia robót,4)geodezyjnego wytyczenia obiektów ujętych do wykonania pomiarów wysokościowych,5)przeprowadzenia badań, prób i pomiarów niezbędnych do realizacji zamówienia,6)oznaczenia i zabezpieczenia miejsc wykonywania robót,7)zajęcia pasa drogowego na czas prowadzenia robót - jeżeli zajdzie taka konieczność,8)uzgodnienia z właścicielami/eksploatatorami sieci infrastruktury technicznej tj. wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, telekomunikacyjnej, gazowej, energetycznej i inne, kolizji na etapie wykonywania prac,9)wykonania w 3 egzemplarzach inwentaryzacji powykonawczej w ciągu 7 dni od zakończenia robót,10)opracowania i uzgodnienia projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - jeżeli zajdzie taka konieczność,11)wykonania w 3 egzemplarzach kosztorysu powykonawczego na roboty podstawowe oraz dodatkowe lub uzupełniające, jeżeli wystąpią wraz z fakturą za zrealizowane roboty.14.Wykonawca na swój koszt zapewni:1)kierownika budowy, posiadającego przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy w specjalnościkonstrukcyjno-budowlanej,2)kierownika robót budowlanych, posiadającego przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy lub/i robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.15.Wykonawca uporządkuje teren robót po ich zakończeniu i przywróci do stanu poprzedniego.16.Wykonawca poniesie koszty naprawy zniszczeń, których dopuścił się podczas wykonywania robót, nie wynikających z zakresu robót.17.Zamawiający na swój koszt zapewni inspektora nadzoru budowlanego.18.Zamawiający przekaże protokolarnie teren budowy w terminie 3 dni roboczych - licząc od dnia zawarcia umowy.19.Zamawiający nie dopuszcza odstępstw od dokumentacji projektowej w wykonawstwie i technologii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wniesieniem wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), które musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ostrołęce nr rachunku: 44 8922 0009 0000 0361 2000 0030, z adnotacją: Postępowanie nr RIGKiD.271.2.2013 Zmiana konstrukcji dachu oraz docieplenie ścian zewnętrznych budynku Przychodni Zdrowia w Nowej Wsi . 3.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 4.Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 5.Wykonawca, który nie wniósł wadium w wymaganym terminie oraz w formie określonej niniejszą SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6.Wadium wniesione w formach, przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp należy złożyć w oryginale jako luźna, niezszyta część oferty. 7.W przypadku wniesienia wadium w formach, przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, dokumenty takie muszą zawierać co najmniej następujące informacje: 1)określenie przedmiotu przetargu - należy wpisać nazwę: Zmiana konstrukcji dachu oraz docieplenie ścian zewnętrznych budynku Przychodni Zdrowia w Nowej Wsi; 2)określenie podmiotu, który wystawia gwarancję/poręczenie (pełna nazwa, dokładny adres); 3)określenie beneficjanta gwarancji/poręczenia: Gmina Olszewo-Borki z siedzibą 07-415 Olszewo-Borki, ul. Wł. Broniewskiego 13; 4)określenie podmiotu, na rzecz którego wystawiana jest gwarancja/poręczenie - dane Wykonawcy; jeżeli ofertę składa podmiot wspólny w gwarancji/poręczeniu muszą być wymienione wszystkie podmioty wchodzące w jego skład, chyba że umowa podmiotu wspólnego stanowi inaczej; 5)określenie kwoty gwarancji/poręczenia - musi ona odpowiadać kwocie wadium; kwota wadium musi być wyrażona w złotych polskich i wynikać wprost z treści gwarancji/poręczenia; 6)gwarancja/poręczenie musi zapewnić wypłatę pełnej kwoty wadium przetargowego - w razie zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp; 7)określenie terminu ważności gwarancji/poręczenia - okres ten nie może być krótszy niż 30 dni, licząc od dnia w którym upłynął termin składania ofert; 8)z treści gwarancji/poręczenia powinno wynikać, iż podmiot wystawiający gwarancję/poręczenie wypłaci beneficjentowi świadczenie na pierwsze żądanie, bez konieczności składania dodatkowych dokumentów, w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zgłoszenia żądania. 8.Zamawiający zwraca wadium w terminie i zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olszewo-borki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach