Przetargi.pl
Zmiana konstrukcji dachu i docieplenie ścian zewnętrznych oraz remont mieszkania w budynku Przychodni Zdrowia w Nowej Wsi

Gmina Olszewo-Borki ogłasza przetarg

  • Adres: 07-415 Olszewo-Borki, ul. Władysława Broniewskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 761-31-07 , fax. 029 7613223
  • Data zamieszczenia: 2013-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olszewo-Borki
    ul. Władysława Broniewskiego 13 13
    07-415 Olszewo-Borki, woj. mazowieckie
    tel. 029 761-31-07, fax. 029 7613223
    REGON: 00054830100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olszewo-borki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana konstrukcji dachu i docieplenie ścian zewnętrznych oraz remont mieszkania w budynku Przychodni Zdrowia w Nowej Wsi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zmianie konstrukcji dachu ze stropdachu na konstrukcję drewnianą wielospadową krytą blachodachówką i docieplenie ścian zewnętrznych (termomodernizacja) oraz remont mieszkania w budynku Przychodni Zdrowia w Nowej Wsi. 2.Zakres robót do wykonania w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, określonego w ust. 1: 1)roboty konieczne do wykonania: -roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne, -betonowanie, -roboty murarskie i murowe, -wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 2)termomodernizacja ścian i roboty towarzyszące: -roboty rozbiórkowe, -stolarka i ślusarka okienna i drzwiowa, -roboty termomodernizacyjne, -rusztowania 3)roboty remontowe mieszkania: -roboty rozbiórkowe: -rozebranie posadzek z wykładzin rulonowych na podkładzie z płyt pilśniowych i legarach, -rozebranie posadzek z płytek ceramicznych, -wykucie z muru drzwi wewnętrznych, -wykucie z muru kratek wentylacyjnych, -wywiezienie gruzu -roboty tynkarskie i malarskie: -uzupełnienie tynków zwykłych wew. na ścianach i sufitach, -obsadzenie kratek wentylacyjnych, -przygotowanie powierzchni ścian i sufitów pod malowanie, -dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian, -dwukrotne malowanie farbą emulsyjną sufitów -roboty przy wykonaniu posadzek: -podkłady betonowe na stropie, -warstwy wyrównawcze pod posadzki, -wykonanie podłóg z paneli, -wykonanie posadzek z płytek ceramicznych. m3.Nomenklatura wg CPV: 45.00.00.00-7 Roboty budowlane. 4.Szczegółowy zakres prac został określony w dokumentacji projektowo-wykonawczej, specyfikacji technicznej i przedmiarach robót załączonych do SIWZ. 5.W trakcie prac należy wykonywać dokumentację fotograficzną. 6.Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia użyje własnych materiałów, maszyn i urządzeń (własnych w rozumieniu zapewnionych przez Wykonawcę). 7.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na własny koszt atesty potwierdzające zgodność z normą na użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały. 8.Roboty wymienione w ust. 2 należy wykonać przy użyciu materiałów posiadających atesty i dopuszczonych do użytku zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami i specyfikacją techniczną zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przy przestrzeganiu przepisów prawa budowlanego, przepisów przeciwpożarowych, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. 9.W trakcie realizacji robót na żądanie Zamawiającego, w tym również inspektora nadzoru, dokumenty, o których mowa w ust. 8, mają być przedstawione Zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania. Koszt powyższego ponosi Wykonawca. 10.Przy wykonaniu przedmiotu zamówienia należy przestrzegać obowiązujących przepisów prawa budowlanego, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych, a także innych przepisów związanych z przedmiotem zamówienia. 11.Wykonawca na własny koszt oznaczy miejsce wykonywania robót - zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami prawa. 12.Wykonawca będzie zobowiązany ponieść koszty: 1)zabezpieczenia i oznakowania robót przy budowie, 2)rozwiązań (warunki techniczne) uwzględnionych w projekcie budowlano-wykonawczym, a nie ujętych w przedmiarze robót, 3)ubezpieczenia robót, 4)geodezyjnego wytyczenia obiektów ujętych do wykonania pomiarów wysokościowych, 5)przeprowadzenia badań, prób i pomiarów niezbędnych do realizacji zamówienia, 6)oznaczenia i zabezpieczenia miejsc wykonywania robót, 7)zajęcia pasa drogowego na czas prowadzenia robót - jeżeli zajdzie taka konieczność, 8)uzgodnienia z właścicielami/eksploatatorami sieci infrastruktury technicznej tj. wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, telekomunikacyjnej, gazowej, energetycznej i inne, kolizji na etapie wykonywania prac, 9)wykonania w 3 egzemplarzach inwentaryzacji powykonawczej w ciągu 7 dni od zakończenia robót, 10)opracowania i uzgodnienia projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - jeżeli zajdzie taka konieczność, 11)wykonania w 3 egzemplarzach kosztorysu powykonawczego na roboty podstawowe oraz dodatkowe lub uzupełniające, jeżeli wystąpią wraz z fakturą za zrealizowane roboty. 14. Wykonawca na swój koszt zapewni: 1)kierownika budowy, posiadającego przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 2)kierownika robót budowlanych, posiadającego przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy lub/i robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 15.Wykonawca uporządkuje teren robót po ich zakończeniu i przywróci do stanu poprzedniego. 16.Wykonawca poniesie koszty naprawy zniszczeń, których dopuścił się podczas wykonywania robót, nie wynikających z zakresu robót. 17. Zamawiający na swój koszt zapewni inspektora nadzoru budowlanego. 18. Zamawiający przekaże protokolarnie teren budowy w terminie 3 dni roboczych - licząc od dnia zawarcia umowy. 19. Zamawiający nie dopuszcza odstępstw od dokumentacji projektowej w wykonawstwie i technologii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wniesieniem wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), które musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ostrołęce nr rachunku: 44 8922 0009 0000 0361 2000 0030, z adnotacją: Postępowanie nr RIGKiD.271.2.2013 Zmiana konstrukcji dachu i docieplenie ścian zewnętrznych oraz remont mieszkania w budynku Przychodni Zdrowia w Nowej Wsi . 3.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 4.Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 5.Wykonawca, który nie wniósł wadium w wymaganym terminie oraz w formie określonej niniejszą SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6.Wadium wniesione w formach, przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp należy złożyć w oryginale jako luźna, niezszyta część oferty. 7.W przypadku wniesienia wadium w formach, przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, dokumenty takie muszą zawierać co najmniej następujące informacje: 1)określenie przedmiotu przetargu - należy wpisać nazwę: Zmiana konstrukcji dachu i docieplenie ścian zewnętrznych oraz remont mieszkania w budynku Przychodni Zdrowia w Nowej Wsi; 2)określenie podmiotu, który wystawia gwarancję/poręczenie (pełna nazwa, dokładny adres); 3)określenie beneficjanta gwarancji/poręczenia: Gmina Olszewo-Borki z siedzibą 07-415 Olszewo-Borki, ul. Wł. Broniewskiego 13; 4)określenie podmiotu, na rzecz którego wystawiana jest gwarancja/poręczenie - dane Wykonawcy; jeżeli ofertę składa podmiot wspólny w gwarancji/poręczeniu muszą być wymienione wszystkie podmioty wchodzące w jego skład, chyba że umowa podmiotu wspólnego stanowi inaczej; 5)określenie kwoty gwarancji/poręczenia - musi ona odpowiadać kwocie wadium; kwota wadium musi być wyrażona w złotych polskich i wynikać wprost z treści gwarancji/poręczenia; 6)gwarancja/poręczenie musi zapewnić wypłatę pełnej kwoty wadium przetargowego - w razie zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp; 7)określenie terminu ważności gwarancji/poręczenia - okres ten nie może być krótszy niż 30 dni, licząc od dnia w którym upłynął termin składania ofert; 8)z treści gwarancji/poręczenia powinno wynikać, iż podmiot wystawiający gwarancję/poręczenie wypłaci beneficjentowi świadczenie na pierwsze żądanie, bez konieczności składania dodatkowych dokumentów, w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zgłoszenia żądania. 8.Zamawiający zwraca wadium w terminie i zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olszewo-borki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach