Przetargi.pl
ZMIANA AKUSTYKI W SALI SPORTOWEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W SULECHOWIE

Szkoła Podstawowa Nr 1 im. gen. Józefa Bema ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, ul. 31 Stycznia 23
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 385 27 94 , fax. 0-68 385 27 94
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. gen. Józefa Bema
    ul. 31 Stycznia 23 23
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 0-68 385 27 94, fax. 0-68 385 27 94
    REGON: 00027074500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp1.sulechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZMIANA AKUSTYKI W SALI SPORTOWEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W SULECHOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Montaż sufitu podwieszanego systemowego Ecophon SuperG 1200x600x35 do blach fałdowych w budynku sali sportowej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sulechowie, z uwzględnieniem zabezpieczenia podłóg hali, w celu uzyskania właściwej akustyki hali. Mocowanie systemu do boku blachy fałdowej posadowionej na dźwigarach stalowych wysokości 90 cm rozstawionych co 6 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Sytuacja finansowa: Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, że wynagrodzenie za zakres robót objęty zamówieniem będzie wypłacone jednorazowo po wykonaniu i odbiorze całego przedmiotu zamówienia, w terminie 14 dni od daty złożenia faktury wraz z protokołem odbioru robót. 3. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem, udokumentowanym np. referencjami, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia. 4. Podwykonawcy: Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców. 5. Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca niespełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W wykazie należy określić również, które z wykazanych podmiotów będą zatrudnione jako podwykonawcy. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat (min. 3 zamówienia) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających). 5. Atesty, certyfikaty potwierdzające spełnienie przez przewidziane do użycia materiały wygłuszające, wymagań określonych w pkt I ppkt 3 SIWZ. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii z poświadczeniem przez oferenta zgodności z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sp1.bip.sulechow.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach