Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych

POWIATOWY ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU W ŁOWICZU ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 Łowicz, ul. Jana Pawła II 173/175
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8372247
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU W ŁOWICZU
    ul. Jana Pawła II 173/175
    99-400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 046 8372247
    REGON: 75015218900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdit.lowicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych tj. odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości poprzez sypanie nawierzchni. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia w codziennej dyspozycyjności nośnika wraz z kierowcą bądź sprzętu wraz z operatorem. Przedmiot zamówienia składa się z czterech odrębnych części: Część 1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych nr 1322, 2714, 2707, 2713, 2709, 2711, 2712, 2710, 2715, 2716, 2717, 2718, 2700, 2705, 2756, 2701, 2702, 2703, 2719, 2720, 2721, 2725, 2726 - łącznie 175,050 km: a) Zapewnienie dwóch nośników wraz z kierowcami do zamontowania pługa lekkiego do odśnieżania dróg oraz piaskarki P-1 do zwalczania śliskości zimowej. Pług i piaskarkę do zamontowania na nośniku zapewnia Zamawiający. b) Zapewnienie dwóch ciągników z zamontowanymi pługami. c) Zapewnienie ładowacza do sporządzania mieszanki piaskowo - solnej oraz jej załadunku. Część 2 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych nr 2710, 2734, 2717, 2746, 2706, 2707, 2708, 2709, 2119, 2724, 2727, 2120, 2729, 2730, 2731 2732, 2100, 2735 - łącznie 128,252 km: a) Zapewnienie nośnika wraz z kierowcą do zamontowania pługa lekkiego do odśnieżania dróg oraz piaskarki P-1 do zwalczania śliskości zimowej. Pług i piaskarkę do zamontowania na nośniku zapewnia Zamawiający. b) Zapewnienie trzech ciągników z zamontowanymi pługami. c) Zapewnienie ładowacza do sporządzania mieszanki piaskowo - solnej oraz jej załadunku. Część 3 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych nr 2746, 2728, 1310, 2745, 2704, 2752, 2751, 2755, 2722, 2723, 2744, 2741, 5124, 5114, 2747, 2748, 2749, 2750, 1304, 5126, 2733, 2935 - łącznie 162,900 km Zapewnienie dwóch nośników wraz z kierowcami, do zamontowania pługa lekkiego do odśnieżania dróg oraz piaskarki P-1 do zwalczania śliskości zimowej. Pług i piaskarkę do zamontowania na nośniku zapewnia Zamawiający. Część 4 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych nr 2746, 2728, 1310, 2745, 2704, 2752, 2751, 2755, 2722, 2723, 2744, 2741, 5124, 5114, 2747, 2748, 2749, 2750, 1304, 5126, 2733, 2935 - łącznie 162,900 km Zapewnienie ładowacza z funkcją spychania do sporządzania mieszanki piaskowo - solnej i jej załadunku oraz do odśnieżania dróg. Każdy kierowca ma obowiązek posiadania telefonu komórkowego. Wymagane jest oznakowanie pojazdów w pomarańczową lampę błyskową. Wykonawca gwarantuje rozpoczęcie zlecanych prac w czasie nie dłuższym niż 1 godzina i 30 minut od momentu wezwania przez zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: a) Wykonawca składający ofertę na część 1 zamówienia ma obowiązek dysponowania: +dwoma nośnikami do zamontowania pługa lekkiego oraz piaskarki P-1 (wraz z kierowcami), + dwoma ciągnikami z zamontowanymi pługami (wraz z kierowcami), + ładowaczem do sporządzania mieszanki piaskowo - solnej (wraz z operatorem), b) Wykonawca składający ofertę na część 2 zamówienia ma obowiązek dysponowania: + jednym nośnikiem do zamontowania pługa lekkiego oraz piaskarki P-1 (wraz z kierowcami), + trzema ciągnikami z zamontowanymi pługami (wraz z kierowcami), + ładowaczem do sporządzania mieszanki piaskowo - solnej (wraz z operatorem), c) Wykonawca składający ofertę na część 3 zamówienia ma obowiązek dysponowania: + dwoma nośnikami do zamontowania pługa lekkiego oraz piaskarki P-1 (wraz z kierowcami), d) Wykonawca składający ofertę na część 4 zamówienia ma obowiązek dysponowania: + ładowaczem z funkcją spychania do sporządzania mieszanki piaskowo - solnej i jej załadunku oraz do odśnieżania dróg (wraz z operatorem); 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. UWAGA: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie, o ile spełniają warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacji. UWAGA: Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez wykonawców wszystkich kryteriów określonych w SIWZ na zasadzie spełnia-nie spełnia, tzn. każdy z wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia wykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów: a) oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o treści zgodnej z zał. nr 2 do SIWZ, b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, tzn. kierowców oraz operatorów, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o prawie do dysponowania tymi osobami o treści zgodnej z zał. nr 4 do SIWZ, c) wykazu urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia, tzn.: - dla części 1 zamówienia wykaz posiadanych: + dwóch nośników do zamontowania pługa lekkiego oraz piaskarki P-1, + dwóch ciągników z zamontowanymi pługami, + ładowacza do sporządzania mieszanki piaskowo - solnej, - dla części 2 zamówienia wykaz posiadanych: + jednego nośnika do zamontowania pługa lekkiego oraz piaskarki P-1, + trzech ciągników z zamontowanymi pługami, + ładowacza do sporządzania mieszanki piaskowo - solnej, - dla części 3 zamówienia wykaz posiadanych: + dwóch nośników do zamontowania pługa lekkiego oraz piaskarki P-1, - dla części 4 zamówienia wykaz posiadanego: + ładowacza z funkcją spychania do sporządzania mieszanki piaskowo - solnej i jej załadunku oraz do odśnieżania dróg; wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, o treści zgodnej z zał. nr 5 do SIWZ. UWAGA: W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum wymaga się złożenia oświadczenia, o którym mowa w ppkt 1 lit. a) przez każdego wspólnika lub konsorcjanta z osobna. 2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów: a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia o treści zgodnej z zał. nr 3 do SIWZ, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 3) W przypadku spółki cywilnej należy złożyć dodatkowo: a) wykaz wspólników lub konsorcjantów ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) pełnomocnictwo udzielone jednemu ze wspólników lub konsorcjantów lub innej osobie do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. UWAGA: Przed podpisaniem umowy wspólnicy spółki cywilnej lub konsorcjanci okażą zamawiającemu umowę spółki cywilnej lub konsorcjum określającą wzajemne prawa i obowiązki stron. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt 2 lit. b) składa dokumenty lub oświadczenia szczegółowo określone w §4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817). UWAGA: 1) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2) Wykonawcy wszystkie dokumenty dotyczące ich ustroju i uprawnień podmiotowych mogą złożyć w jednym egzemplarzu, nawet gdy składają ofertę na wykonanie dwóch lub więcej zadań. 3) Kopie dokumentów muszą być potwierdzone co do zgodności z oryginałem przez Wykonawcę zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym, kodeksie cywilnym lub w gminnej ewidencji działalności gospodarczej. 4) Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów jest karalne. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy wykonawca, który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik postępowania zostaje wykluczony z postępowania. 5) W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum wymaga się dostarczenia dokumentu wymienionego w ppkt 2 lit. b) złożonego przez każdego wspólnika lub konsorcjanta z osobna

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdit.lowicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach