Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Skierniewice w sezonie 2009 2010

Gmina Skierniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Reymonta 23
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8334615 , fax. 046 8333240
  • Data zamieszczenia: 2009-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skierniewice
    ul. Reymonta 23 23
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 046 8334615, fax. 046 8333240
    REGON: 75014849500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminaskierniewice.w.interia.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Skierniewice w sezonie 2009 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg na terenie Gminy Skierniewice w sezonie 2009 2010. Zadanie obejmuje swoim zakresem odśnieżanie dróg na terenie całej Gminy Skierniewice, oraz zapewnienie pełnej dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie robót. Przedmiotem zamówienia jest: zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Skierniewice w sezonie 2009 2010, polegającej na odśnieżaniu oraz usuwaniu pryzm śniegowych na drogach gminy Skierniewice w przypadkach zaistnienia takiej konieczności. Teren objęty zamówieniem został podzielony na trzy niezależne obwody: I, II i III (załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ Plan zimowego utrzymania dróg w gminie Skierniewice). Wykonawca przystępujący do przetargu może złożyć ofertę na dowolnie wybrany obwód I, II czy III, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie każdej części zamówienia osobno. Poszczególne części zamówienia zostały oznaczone w następujący sposób: I zadanie - obwód I (wieś: Miedniewice, Miedniewice Topola, Ruda (2 cz.), Budy Grabskie II zadanie - obwód II (wieś: Borowiny, Sierakowice Prawe, Sierakowice Lewe, Mokra Lewa, Mokra) III zadanie - odwód III (wieś: Brzozów Nowy Ludwików, Nowe Rowiska, Józefatów, Dębowa Góra, Balcerów, Strobów, Wólka Strobowska, Pruszków, Rzeczków, Rzymiec, Żelazna, Wola Wysoka, Zalesie (3 cz.)). Przewidywany czas realizacji usług w obwodach: od dnia zawarcia umowy do dnia 2010.04.30 (termin może ulec przedłużeniu do czasów utrzymywania się warunków zimy). Wynagrodzenia płatne będzie w cyklach miesięcznych, wyłącznie za kompleksowo wykonane usługi w całym obwodzie i rozliczenie będzie w oparciu o oferowane ceny jednostkowe. Potwierdzenie wykonania usług następować będzie przez podpisanie kart drogowych wykonawcy: przez sołtysów lub pracownika Zamawiającego na terenie gminy Skierniewice (akceptację przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego na terenie gminy Skierniewice), pod warunkiem wykonania usługi w całym obwodzie. Wykonawca jest zobowiązany do pełnej i natychmiastowej gotowości w razie wystąpienia opadów śniegu lub gołoledzi, a także do zapewnienia usunięcia skutków opadów w pełnym zakresie.. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przejezdność dróg we wszystkie dni tygodnia na godzinę 6.00 rano. Koszty związane z stacjonowaniem sprzętu ponosić będzie Wykonawca. Szczegóły dotyczące położenia bazy sprzętowej oraz dokładne określenie stacjonującego w niej sprzętu zostaną uzgodnione z Zamawiającym przed zawarciem umowy o realizację usługi. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie ofertowej. Zamawiający informuje, że zapewnienie piasku i soli oraz posypywanie ich na drogach gminnych w razie konieczności spoczywa na Zamawiającym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru najkorzystniejszej oferty na każdy obwód (zadanie) osobno. Wykonawca powinien dysponować w pełni sprawnym sprzętem [co najmniej jednym nośnikiem wraz z pługiem odśnieżnym na każda część zadania z osobna]. Zadanie winno być realizowane przy użyciu środków sprzętowo- transportowych takich jak: 1. nośników wraz z pługami odśnieżnymi. 2. sprzętu typu (ładowarki, koparki i ładowacze). Drogi objęte zamówieniem winny być utrzymane przez cały sezon zimowy 2009 2010. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2010r. (termin może ulec przedłużeniu do czasów utrzymywania się warunków zimy), w zakresie uzależnionym od warunków atmosferycznych. Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godzinę netto + podatek VAT
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: brak
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; A. Zakończyli w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 kontrakt odpowiadający swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. odśnieżanie dróg porównywalne z przedmiotowym zamówieniem. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 (do potwierdzenia - oświadczenie stanowią załączniki nr 2A, 2B i 2C do SIWZ). 6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu żądanych przez zamawiającego będzie dokonywana poprzez sprawdzenie kompletności złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków według formuły spełnia - nie spełnia. Dokumenty powyższe powinny być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW W POSTEPOWANIU 1. Ofertę Wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A, 1B i 1C do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika do SIWZ (załączniki nr 2A, 2B, 2C - w zależności od części zadania). 3. W zakresie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu zgodnie z § 1 ust. 1 pkt. 1 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U.z 2006r., Nr 87, poz. 605 z późn. zm.): A. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; B. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. C. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez spółkę jawną w/w zaświadczenie musi dotyczyć spółki jawnej (podatek VAT), a nie jej wspólników. D. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; E. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia bez jakichkolwiek podlimitów w granicach sumy ubezpieczenia jako górnej granicy odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń za jedno zdarzenie, szkody określonego rodzaju lub z tytułu określonych ryzyk. 5. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: A. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje), wg załącznika nr 3 do SIWZ; co najmniej 1 kontrakt odpowiadający swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. odśnieżanie dróg porównywalne z przedmiotowym zamówieniem. B. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; wykonawca powinien dysponować w pełni sprawnym sprzętem zapewniającym płynne wykonanie zadania, wg załącznika nr 4 do SIWZ; C. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 5.B, wykonawca wykazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował; D. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wg załącznika nr 5 do SIWZ. (uprawnienia do kierowania pojazdami przewidzianymi do realizacji zamówienia (xero prawo jazdy) ). E. Oferent ponadto winien posiadać na każdym sprzęcie sprawny telefon komórkowy w celu umożliwienia stałej komunikacji pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. [Wykonawca winien załączyć swój nr tel. pod którym będzie uchwytny 24 godz. na dobę, oraz wykaz telefonów do osób będących operatorami sprzętu]. F. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 5.D wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 6. Dokumenty żądane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7. Oświadczenie w sprawie akceptacji warunków umowy na wykonanie zadania w tym: udzielenie gwarancji i zobowiązanie do realizacji zadania w terminie określonym w SIWZ - wg wzoru załącznik nr 6 do SIWZ. 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w: pkt VI. 3 A, B i D składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; d) pkt VI. 3 C - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w pkt 8 a, c i d, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 8 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. W przypadku składania oferty przez podmioty działające wspólnie (konsorcjum, lub osoby fizyczne) lub podpisania jej przez osobę nie wymienioną w dokumentach rejestracyjnych należy załączyć do niej pełnomocnictwo upoważniające podpisującego ofertę do reprezentowania w postępowaniu składających ofertę lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia (art. 23 ust. 2 Ustawy) 10. W przypadku składania oferty przez podmioty działające wspólnie (konsorcjum, lub osoby fizyczne) dokumenty określone w pkt VI. 3 i pkt 4 (A-E), odrębne dla każdego uczestnika postępowania - pozostałe dokumenty mogą być wspólne dla wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 11. Zamawiający prosi, aby: dokumenty określone w pkt VI były włączone do oferty w ww. kolejności i oznaczone Załącznik nr .... wszystkie stronice oferty zawierające informacje zostały ponumerowane, a dokumenty tworzące ofertę spięte/zszyte w sposób zapewniający jej nienaruszalność. Załączniki będące kopiami dokumentów posiadały adnotację: ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i własnoręczny podpis Wykonawcy lub jego upoważnionego pracownika - w przypadku dokumentów wielostronicowych posiadających własną numerację stron ww. adnotacja uzupełniona informacją ;strony od 1 do .... może być umieszczona na ostatniej ponumerowanej stronie. Na kopiach innych dokumentów adnotacje muszą być umieszczone na każdej stronie zawierającej informacje. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienia przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie - chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne będzie unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienia przez oferowane dostawy usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego nie później, niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.skierniewice.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach