Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Ujazd w sezonie 2013/2014

Wójt Gminy Ujazd ogłasza przetarg

  • Adres: 97-225 Ujazd, Plac Kościuszki 6
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7192123 , fax. 044 7192129
  • Data zamieszczenia: 2013-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Ujazd
    Plac Kościuszki 6 6
    97-225 Ujazd, woj. łódzkie
    tel. 044 7192123, fax. 044 7192129
    REGON: 00055099900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujazd.bip.cc
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Ujazd w sezonie 2013/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Ujazd w sezonie 2013/2014. Przedmiot zamówienia należy wykonywać zgodnie z warunkami zawartymi w siwz oraz zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów drogowych minimalizując zakłócenia w ruchu. Świadczenie usługi polegać będzie na odśnieżaniu dróg gminnych pługami odśnieżnymi zamontowanymi na nośnikach samochodowych lub ciągnikach rolniczych. Świadczenie usługi polegać będzie na odśnieżaniu dróg na terenie gminy pługami odśnieżnymi zamontowanymi na nośnikach samochodowych lub ciągnikach rolniczych. Usługa odśnieżania dróg gminnych odbywać się będzie sprzętem wraz z obsługą, które zapewnia Wykonawca. Zimowe utrzymanie dróg ma na celu likwidacje zakłóceń ruchu drogowego wywołanych opadami śniegu. Szacunkowa ilość dróg objętych usługą odśnieżania w sezonie 2013/2014 to około 80 km. Szczegółowy wykaz dróg wraz z załącznikiem graficznym, objętych zimowym utrzymaniem zawiera załącznik nr 1 do siwz. Jezdnie powinny być utrzymane na całej szerokości odśnieżania 5 mb. Za odśnieżenie drogi uważać się będzie doprowadzenie jezdni do takiego stanu, aby mogły przejechać wszelkie pojazdy. Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość i zgodność z warunkami technicznymi określonymi w siwz dla przedmiotu zamówienia. Dobór właściwego sprzętu zapewniającego skuteczność odśnieżania należy do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia w systemie pracy ciągłej (24godziny na dobę) oraz w razie potrzeby w dni ustawowo wolne od pracy. Wskazanie kolejności odśnieżania poszczególnych dróg należy do upoważnionego pracownika Urzędu. Wykonywanie prac będzie każdorazowo wskazywane telefonicznie oraz potwierdzane e-mailem lub faksem przez przedstawiciela Zamawiającego (przystąpienie do świadczenia usługi powinno nastąpić w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od otrzymania pierwszego zgłoszenia). Potwierdzenie wykonywanych prac będzie załącznikiem do wystawianych faktur. W przypadku stwierdzenia niezachowania warunków zawartych w powyższych punktach Zamawiający zastrzega prawo odmowy zapłaty za fakturę obejmującą skontrolowaną część wykonanej usługi Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca usługi zapoznał się z warunkami lokalno- terenowymi planowanej usługi, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówień podwykonawcom. Wykonawca wskazuje w formularzu oferty elementy zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom nr 2 do siwz. Zamawiający nie będzie płacił Wykonawcy za gotowość do świadczenia usługi odśnieżania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1000,00 złotych. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujazd.bip.cc
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach