Przetargi.pl
zimowe utrzymanie dróg gminnych

Gmina Wąbrzeźno ogłasza przetarg

  • Adres: 87-200 Wąbrzeźno, ul. Mickiewicza 21
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6871800 , fax. 056 6881704
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wąbrzeźno
    ul. Mickiewicza 21 21
    87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6871800, fax. 056 6881704
    REGON: 00572621000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zimowe utrzymanie dróg gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Wąbrzeźno w sezonie zimowym 2009/2010, polegające na ich odśnieżaniu sprzętem mechanicznym. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, przedmiot zamówienia podzielony został na 7 części. Opis przedmiotu zamówienia: Część I - Zadanie nr 1 obejmuje odśnieżanie sprzętem mechanicznym dróg gminnych w/m Jarantowice, Stanisławki i Sitno. Część II - Zadanie nr 2 obejmuje odśnieżanie sprzętem mechanicznym dróg gminnych w/m Cymbark, Katarzynki, Wronie oraz części sołectwa Łabędź graniczącej z Cymbarkiem, Wroniem do szosy Wąbrzeźno - Ryńsk. Część III - Zadanie nr 3 obejmuje odśnieżanie sprzętem mechanicznym dróg gminnych w/m Trzcianek, Przydwórz, Trzciano, Sosnówka i Ryńsk. Część IV - Zadanie nr 4 obejmuje odśnieżanie sprzętem mechanicznym dróg gminnych w/m Orzechówko, Węgorzyn i Orzechowo. Część V - Zadanie nr 5 obejmuje odśnieżanie sprzętem mechanicznym dróg gminnych w/m Nielub, Łabędź od szosy Wąbrzeźno - Ryńsk pod Czystochleb, Wałyczyk, Małe Radowiska, Wałycz do szosy Wąbrzeźno - Golub Dobrzyń (część Wałycza granicząca z Wałyczykiem i Czystochlebiem). Część VI - Zadanie nr 6 obejmuje odśnieżanie sprzętem mechanicznym dróg gminnych w/m Pływaczewo, Zieleń, Ludowice. Część VII- Zadanie nr 7 obejmuje odśnieżanie sprzętem mechanicznym dróg gminnych w/m Myśliwiec, Jaworze, Wałycz od szosy Wąbrzeźno - Golub Dobrzyń (pod Myśliwiec). Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na jedno, kilka lub wszystkie części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)Oświadczenie, które należy załączyć do oferty: oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.W przypadku jeżeli ofertę składa konsorcjum dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 1 składa każdy z członków konsorcjum. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wskazanych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3ustawy Prawo zamówień publicznych składają wszyscy wykonawcy występujący wspólnie lub pełnomocnik konsorcjum w imieniu wszystkich jego członków. Oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wskazanego w art. 22 ust. 1 pkt 4 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych składa odrębnie każdy z członków konsorcjum. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów: -o których mowa w pkt 1 ppkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 1 ppkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach