Przetargi.pl
Dostawa przenośnych zestawów RTG do prześwietlania przedmiotów organicznych i nieorganicznych w sytuacji szczególnego zagrożenia z przeznaczeniem dla Placówki Straży Granicznej i Izby Celnej w Bydgoszczy

Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, Biuro Finansowo-Inwestycyjne ogłasza przetarg

  • Adres: 85-950 Bydgoszcz, ul. Jagiellońska 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3497320 , fax. 052 3497322
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, Biuro Finansowo-Inwestycyjne
    ul. Jagiellońska 3 3
    85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3497320, fax. 052 3497322
    REGON: 00051423600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa przenośnych zestawów RTG do prześwietlania przedmiotów organicznych i nieorganicznych w sytuacji szczególnego zagrożenia z przeznaczeniem dla Placówki Straży Granicznej i Izby Celnej w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część pierwsza Dostawa przenośnego zestawu RTG do prześwietlania bagaży i przedmiotów niezidentyfikowanych pozwalającego na automatyczną identyfikację w kolorze materiałów organicznych i nieorganicznych. Część druga Dostawa przenośnego zestawu RTG do prześwietlania bagażu lub innych podejrzanych przedmiotów w celu ich rozpoznania i identyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385810004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium: a) dla pierwszej części przedmiotu zamówienia w wysokości 12 000 zł b) dla drugiej części przedmiotu zamówienia w wysokości 3000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie (na zasadach określonych w art. 23 Pzp). Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 4.2 W postępowaniu o zamówienie publiczne mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: 4.2.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem; 4.2.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 4.2.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.2.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp.; Ofertę wykonawcy, który został wykluczony z postępowania uznaje się za odrzuconą. 4.3 Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania tych warunków, na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych - złożone na druku Załącznika Nr 5 do SIWZ. 5.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe wspólników spółki. 5.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt: - 5.2, 5.3 i 5.5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 5.7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5.4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. 5.8. Dokumenty, o których mowa w pkt 5.6 lit. a i c oraz w pkt 5.7 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w 5.6 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, których mowa w pkt 5.6 i 5.7 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 5.8 stosuje się odpowiednio. 5.10. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie nie mniejszej niż 100 tys. zł. dla pierwszej części przedmiotu zamówienia i 500 tys. zł dla drugiej części przedmiotu zamówienia lub poświadczenie że Wykonawca może otrzymać kredyt w wymaganej kwocie 100 tys. zł dla pierwszej części zamówienia i 500 tys. zł. dla drugiej części zamówienia, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca składający ofertę tylko na jedną część zamówienia przedkłada właściwy dokument potwierdzający spełnianie warunku dla danej części zamówienia, a Wykonawca składający ofertę na pierwszą i drugą część zamówienia przedkłada dokument potwierdzający spełnienie wwrunku na kwotę łączną wymaganą dla pierwszej i drugiej części zamówienia. 5.11. Wykonawca składający ofertę dla pierwszej części zamówienia zobowiązany jest przedłożyć wykaz prac podobnych zakresem do zamówienia - złożony na druku Załącznika Nr 6 do SIWZ wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie potwierdzających wykonanie i sprzedaż co najmniej 2 urządzeń z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca winien wykazać wykonanie min. 2 dostaw, z których każda odpowiada swoją wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot 5.12. Wykonawca składający ofertę dla drugiej części zamówienia zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych prac podobnych zakresem do zamówienia - złożony na druku Załącznika Nr 7 do SIWZ, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie potwierdzających wykonanie i sprzedaż co najmniej 2 urządzeń z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca winien wykazać wykonanie min. 2 dostaw odpowiadających swoją wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot 5.13. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (oryginał tego dokumentu, z wyjątkiem dowodu przelewu należy zdeponować w siedzibie Zamawiającego, ul. Jagiellońska 3 - Kasa Urzędu). 5.14. Zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na wykonywanie działalności, o której mowa w art. 4 ust. 1 pkt 5 Ustawy Prawo Atomowe. 5.15. Zgłoszenie (potwierdzona kserokopia) do Prezesa Agencji Atomistyki, obejmujące swym zakresem dostarczony sprzęt. 5.16. Dokumenty potwierdzające spełnienie przepisów dotyczących ochrony zdrowia i bezpieczeństwa - deklaracja CE, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. Z 2007r. Nr 155, poz. 1089), które należy przekazać Zamawiającemu razem z protokołem zdawczo-odbiorczym w dniu dostawy urządzenia. 5.17. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty, określone w pkt. 5.1, 5.2, 5.3, 5.4, 5.5, 5.6, 5.7. 5.8 i 5.9 muszą być złożone przez każdy podmiot oddzielnie. Wykonawcy występujący wspólnie, w przypadku wybrania ich oferty, przed podpisaniem umowy przedkładają również umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 5.18. Pełnomocnictwo - jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 5.19. Dokumenty składane przez Wykonawcę, muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (na każdej stronie kopii). 5.20. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane w oryginale wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.uw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną