Przetargi.pl
Zespół Szkół Specjalnych ul. Dolnej Wsi 74 - termomodernizacja i modernizacja budynku

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2016-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zespół Szkół Specjalnych ul. Dolnej Wsi 74 - termomodernizacja i modernizacja budynku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy wykonania następującego asortymentu robót: docieplenie części ścian zewnętrznych, izolacja przeciwwilgociowa części ścian zagłębionych, prace modernizacyjne: przebudowa dachu nad budynkiem A (budynek główny), przebudowa kominów,przemurowanie ściany attyki na elewacji północnej budynku B (część dobudowana), stolarka drzwiowa, docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją użytkową budynku A (budynek główny) oraz skosów poddasza wełną mineralną, docieplenie stropodachu budynku B (część dobudowana) nad salami lekcyjnymi granulatem wełny mineralnej, wymiana stolarki okiennej w budynku B oraz w budynku A, przebudowa zewnętrznej stolarki drzwiowej, montaż nawietrzaków okiennych, wymiana parapetów blaszanych, wymiana rynien i rur spustowych, przebudowa studzienek przyokiennych piwnic, wymiana instalacji odgromowej wraz z otokiem uziemiającym, wymiana opraw oświetlenia zewnętrznego na budynkach, oświetlenie poddasza, zabezpieczenie budynków przed graffiti, regulacja instalacji c.o., wymiana wentylacji sali gimnastycznej, odcinkowa przebudowa kanalizacji deszczowej w miejscach dużego zawilgocenia ścian zewn. budynków, budowa instalacji drenarskiej, rozbiórka budynku składu opału, drobne prace budowlane i wykończeniowe. oraz wykonanie wszelkich robót towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotowego zadania. Uwaga: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został ujęty w: decyzji o pozwoleniu na budowę nr 1790/2014 z dn. 24.11.2014r., dokumentacji projektowej i STWiOR, sporządzonych przez Biuro Projektowe PRO-POMIAR s.c.,ul. Legionów 59, 42-200 Częstochowa (w tym przedmiary), tj. : Projekt Budowlany [PB] branża: architektoniczna, instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urz. elektrycznych i elektroenergetycznych. Projekt Wykonawczy [PW] branża: architektoniczna, instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Ekspertyza techniczna konstrukcji dachu budynku A, Projekt rozbiórki budynku składowego, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (wielobranżowa), Przedmiary robót: Roboty remontowe i dociepleniowe; Remont dachu; Rozbiórka składu opału; Kanalizacja deszczowa i drenaż opaskowy; Instalacja wewnętrzna c.o. i wentylacja; Instalacje elektryczne. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U.z 2015r, poz. 2164), a zwłaszcza art. 29 do 31. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanych w ww. dokumentach norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Inne wymagania: 1. Obowiązkowe jest prowadzenia dziennika budowy jako dokumentu budowy z realizacji zadania. 2. Wykonawca umieści na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. 3. Wykonawca uwzględni specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych i dostosuje do niej sposób realizacji robot budowlanych. 4. Wykonawca musi zorganizować teren budowy w taki sposób by umożliwić jednostce prowadzenie swojej działalności. Wykonawca robót jest zobowiązany do ogrodzenia terenu prowadzonych robót budowlanych. 5. Prace głośne, pylące itp. prace uciążliwe Wykonawca będzie wykonywać na terenie budowy po zakończeniu zajęć lekcyjnych; roboty wewnątrz budynku wykona w miesiącach lipiec- sierpień; nie będzie prowadzić robót wewnątrz budynku po godzinach pracy jednostki i w dni wolne od pracy jednostki; odstępstwo od tych zasad jest możliwe po przeprowadzeniu uzgodnień z umocowanym przedstawicielem Użytkownika i inspektorem nadzoru reprezentującego Zamawiającego oraz uzyskaniu pisemnej zgody umocowanego przedstawiciela Użytkownika; 6. Wykonawca sporządzi harmonogram terminowo-rzeczowo-finansowy, który zostanie doręczony Zamawiającemu do dnia zawarcia umowy, z uzyskaniem wcześniejszej akceptacji jego formy i zapisu przez Zamawiającego. Harmonogram musi uwzględniać założenie jak powyżej i być sporządzony wg. wzoru załączonego do SIWZ. 7. Zamawiający planuje zaangażowanie podmiotu zewnętrznego - w roli Inżyniera Kontraktu do działania w imieniu Miasta - jako inwestora zastępczego w zakresie nadzorowania budowy i rozliczania kosztów robót, w związku z czym Wykonawca powinien uwzględnić współprace z tym podmiotem. 8. W przypadku ustanowienia przez Zamawiającego Inżyniera Kontraktu, Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy z wybranymi inspektorami nadzoru inwestorskiego. 9. Z uwagi na przypadający od 1 marca do 15 października okres ochronny miejsc lęgowych ptaków i nietoperzy Wykonawca jest zobowiązany: przed rozpoczęciem prac do wykonania i przedstawienia Zamawiającemu opinii ornitologicznej i chiropterologicznej sporządzonej przez uprawnione do wykonywania tego typu opinii osoby, do zapewnienia na własny koszt podczas realizacji przedmiotu zamówienia nadzoru ornitologicznego i chiropterologicznego, do uzyskania-w przypadku wystąpienia w obiekcie miejsc lęgowych ptaków i nietoperzy-odpowiedniej zgody na odstępstwo Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska od przepisów zawartych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody - t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 627 z pózn. zm. (decyzji derogacyjnej), do prowadzenia prac pod nadzorem ornitologicznym i chiropterologicznym. 10. Dla przedmiotowego zadania Zamawiający wystąpi z wnioskiem o dofinansowanie do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. W związku z powyższym Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji wymagań WFOSiGW dla zadań dofinansowywanych (jak np. umieszczenie tablicy informacyjnej). Zamawiający wymaga aby zaoferowany okres gwarancji był taki sam jak okres rękojmi. Wymagany termin gwarancji: min 36 miesięcy, max 72 miesiące, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, Wymagany termin rękojmi: min 36 miesięcy, max 72 miesiące, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_urzedu_miejskiego
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach