Przetargi.pl
Zespół Szkół Samochodowych ul. J. Kilińskiego 24A - termomodernizacja i modernizacja budynku

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2013-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zespół Szkół Samochodowych ul. J. Kilińskiego 24A - termomodernizacja i modernizacja budynku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy wykonania następującego asortymentu robót: - wymiana starej stolarki okiennej, - wymiana starej stolarki drzwiowej, - docieplenie ścian w gruncie z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej, - docieplenie ścian ponad gruntem, - docieplenie stropodachu niewentylowanego, - wykonanie nowego pokrycia dachu sali gimnastycznej i łącznika z papy termozgrzewalnej, - przebudowa wejścia do piwnicy, - przebudowa pomieszczeń piwnicy, - przebudowa schodów zewnętrznych, - montaż zadaszeń systemowych, - przebudowa instalacji C.O. i regulacja węzła cieplnego, - przebudowa wejścia do piwnicy, - zabudowa wiatrołapu, - wymiana instalacji oświetlenia zewnętrznego, - wymiana instalacji odgromowej wraz z uziomem otokowym, - wymiana istniejącego systemu odprowadzania wody deszczowej - rynny i rury spustowe, - zmniejszenie otworów okiennych w narożach budynku, - zamurowanie części okien i drzwi na poziomie piwnic, -wymiana istniejących balustrad zewnętrznych na nowe wykonane ze stali nierdzewnej, - rozbiórka istniejących betonowych studzienek okien piwnicznych i montaż studzienek systemowych, - wymiana istniejących obróbek blacharskich, - zabezpieczenie elewacji przed grafitti, - wykonanie opaski wokół budynku z kostki brukowej. Uwaga: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacje projektowe (w tym przedmiary), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedstawione w w/w dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Inne wymagania: a) Przy przygotowaniu oferty należy uwzględnić specyfikę pracy w czynnym obiekcie oświatowym - prowadzenie robót wewnątrz budynku po godzinach pracy placówki i w dni wolne wymaga pisemnej zgody Dyrektora placówki. b) Wykonawca robót zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu prowadzonych robót budowlanych. c) Obowiązek prowadzenia dziennika budowy - wynikający z decyzji o pozwoleniu na budowę. d) Wykonawca sporządzi w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy harmonogram terminowo-rzeczowo-finansowy na podstawie wzoru stanowiącego załącznik do wzoru umowy. W harmonogramie terminowo-rzeczowo-finansowym należy uwzględnić następujące wymagania: - do wymiany instalacji grzewczej można przystąpić po zakończeniu sezon grzewczego. e) W przypadku ustanowienia przez Zamawiającego Inżyniera Kontraktu, Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy z wybranymi inspektorami nadzoru inwestorskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w kwocie: 30.000,00 zł. (słownie: trzydziesci tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gliwice.eu w dziale Przetargi/Zamówienia publiczne Urzędu Miejskiego
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach