Przetargi.pl
Zespół Szkół Samochodowych, ul. J. Kilińskiego 24a - przebudowa boisk szkolnych i budowa Miasteczka Ruchu Drogowego.

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2013-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zespół Szkół Samochodowych, ul. J. Kilińskiego 24a - przebudowa boisk szkolnych i budowa Miasteczka Ruchu Drogowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy wykonania następującego asortymentu robót: - Przebudowa boiska piłkarskiego - Budowa Miasteczka Ruchu Drogowego - Budowa drogi przeciwpożarowej - Wymiana nawierzchni placu utwardzonego - Budowa wjazdu - Budowa oświetlenia boisk szkolnych i przebudowa oświetlenia terenu - Odwodnienie terenu - przebudowa kanalizacji deszczowej - Remont ogrodzenia - Wykonanie wycinki oraz nasadzenie drzew i krzewów Uwaga: Zamawiający dokonuje zmian w zakresie parametrów technicznych nawierzchni poliuretanowej ujętych w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót określając minimalne wymagane przez Zamawiającego podstawowe parametry techniczne nawierzchni poliuretanowej: - Wytrzymałość na rozciąganie (MPA) >= 0,50 - Wydłużenie względne przy zerwaniu (%) >= 53 - Wytrzymałość na rozdzieranie (N) >= 100 - Ścieralność (mm) <= 0,09 - Odporność na działanie zmiennych cykli: Hydrotechnicznych - przyrost masy % <= 0,70 - zmiana wyglądu zewnętrznego bez zmian Mrozoodporność - przyrost masy % <= 0,80 - zmiana wyglądu zewnętrznego bez zmian Współczynnik poślizgu - w stanie suchym >= 0,35 - w stanie mokrym >= 0,30 Przyczepność (MPA) - do podkładu betonowego >= 0,40 - do podkładu asfaltobetonowego >= 0,40 - do podkładu mineralno - gumowego >= 0,40 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.(Dz. U. nr 113, poz. 759 z późń . zm.) a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Informacje dodatkowe: Wymagane dokumenty na etapie realizacji zadania, które Wykonawca winien załączyć do dokumentacji powykonawczej: Dokumenty nawierzchni poliuretanowej: 1) Karta techniczna nawierzchni poliuretanowej, 2) Atest higieniczny PZH dla oferowanej nawierzchni, 3) Aprobata Techniczna ITB lub Rekomendacja ITB lub inny dokument (atest, certyfikat, wyniki badań itp.) wydany przez instytucje uprawnione do badania i certyfikowania wyrobów, potwierdzający, że oferowana nawierzchnia syntetyczna spełnia parametry techniczne zabudowanej nawierzchni dla realizowanego zadania inwestycyjnego, 4) Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona w oryginale dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię, 5) Deklaracja zgodności potwierdzona przez producenta nawierzchni. Inne wymagania: a) Przy przygotowaniu oferty należy uwzględnić specyfikę pracy w czynnym obiekcie oświatowym. b) Wykonawca robót jest zobowiązany do ogrodzenia terenu prowadzonych robót budowlanych. c) Obowiązek prowadzenia dziennika budowy jako dokumentu z realizacji zadania. d) Wykonawca sporządzi w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy harmonogram terminowo-rzeczowo-finansowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_urzedu_miejskiego,0,,
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach