Przetargi.pl
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 7, ul. A. Gierymskiego 7 - termomodernizacja i modernizacja budynku

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2015-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 7, ul. A. Gierymskiego 7 - termomodernizacja i modernizacja budynku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy wykonania następującego asortymentu robót: I. Budynek główny: 1) docieplenie: - ścian zewnętrznych, - ściany zewnętrznych piwnic ponad gruntem oraz ściany cokołu, - ścian fundamentowych oraz ścian piwnic przy gruncie wraz z wykonaniem izolacji, pionowej przeciwwilgociowej na całej wysokości ścian przy gruncie, - ościeży okiennych i drzwiowych, - stropy nad przejściem, - stropodach segmentu 1÷8 wraz z wyprofilowaniem spadków i wykonaniem nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej dwuwarstwowej, - stropodach segmentu 9 i 10 wraz z wykonaniem nowego pokrycia z papy, termozgrzewalnej dwuwarstwowej; 2) wymiana stolarki okiennej; 3) wymiana stolarki drzwiowej; 4) przebudowa schodów zewnętrznych; 5) wymiana istniejącego systemu odprowadzania wody deszczowej - rynny i rury spustowe; 6) montaż systemowych zadaszeń nad drzwiami zewnętrznymi wejściowymi; 7) rozbiórka istniejących betonowych studzienek okien piwnicznych i montaż studzienek systemowych; 8) wymiana istniejących obróbek blacharskich; 9) wymiana istniejącego zabezpieczenia schodów zejściowych; 10) zabezpieczenie elewacji przed grafitti; 11) przebudowa istniejącej instalacji odgromowej; 12) przebudowa instalacji elektrycznych wewnętrznych; 13) przebudowa instalacji ciepłej wody, cyrkulacji, ciepła technologicznego, budowy wentylacji mechanicznej i regulacji instalacji c.o. oraz likwidacji przyłącza gazowego; 14) przebudowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przyłączami oraz budowa drenażu opaskowego; 15) przebudowa węzła cieplnego. II. Budynek Szkoły Życia: Rozbiórka poprzez wyburzenie istniejącego budynku i odbudowa obiektu (wraz z wszystkimi instalacjami) o kubaturze i powierzchni zabudowy równej istniejącemu obiektowi. III. Roboty towarzyszące (dla budynku głównego i Szkoły Życia): 1) przebudowa schodów zewnętrznych i pochylni; 2) budowa schodów i pochylni; 3) przebudowa oświetlenia zewnętrznego; 4) wykonanie przepustów do instalacji monitoringu zewnętrznego. Uwaga: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacje projektowe, opracowane przez: 1) Biuro Projektowe SOLARSYSTEM s.c. (I, II), 2) BUD SERWIS (III, zakres wydzielony z istn. dokumentacji), (w tym przedmiary), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres wydzielony z dokumentacji projektowej pn. Zagospodarowanie terenu firmy BUD SERWIS zawiera następujący zakres robót: - przebudowa schodów zewnętrznych nr 11, 12 (numeracja wg. załączonej dokumentacji projektowej), - instalacja oświetleniowa zewnętrzna, - wykonanie przepustów do instalacji monitoringu zewnętrznego, - wykonanie schodów i pochylni nr 4, 5, - wykonanie schodów terenowych nr 2, 3, 6, 13, - wykonanie schodów terenowych nr 7 i 8 wraz z montażem szyn najazdowych, - wykonanie przebudowy pochylni nr 1, 9 i 10. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Inne wymagania: 1. W harmonogramach terminowo-rzeczowo-finansowych (oddzielnie dla budynku głównego i Szkoły Życia) należy uwzględnić następujące wymagania: - wykonanie robót z podziałem na etapy: Etap I - budynek Szkoły Życia - do 5 miesięcy od daty podpisania umowy Etap II - budynek główny - do 16 sierpnia 2016r. - prace budowlane i instalacyjne wewnętrzne wykonywać w miesiącach: lipiec - sierpień, 2. Przy przygotowaniu oferty należy uwzględnić specyfikę pracy w czynnym obiekcie oświatowym - prowadzenie robót wewnątrz budynku po godzinach pracy placówki i w dni wolne wymaga pisemnej zgody Dyrektora placówki. 3. Wykonawca robót jest zobowiązany do ogrodzenia terenu prowadzonych robót budowlanych. 4. Obowiązek prowadzenia dziennika budowy jako dokumentu z realizacji zadania. 5. Wykonawca sporządzi Harmonogram-terminowo-rzeczowo-finansowy, który zostanie doręczony (po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji Zamawiającego) przed podpisaniem umowy. 6. W przypadku ustanowienia przez Zamawiającego Inżyniera Kontraktu, Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy z wybranymi inspektorami nadzoru inwestorskiego. 7. Uzyska w imieniu Zamawiającego pozwolenie na użytkowanie. W celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu Wykonawca winien: a) opracować instrukcję Bezpieczeństwa Pożarowego obiektu, b) wyposażyć obiekt w niezbędne urządzenia określone w instrukcji, c) zgodnie z art. 56 ustawy Prawo budowlane, zawiadomić odpowiednie organy o zakończeniu budowy i zamiarze przystąpienia do jego użytkowania, d) złożyć wniosek o udzielenie pozwolenia na użytkowanie wraz z wymaganymi dokumentami, zgodnie z art. 57 ustawy Prawo budowlane. Wymagany okres gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót, Wymagany okres rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 80.000,00 (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_urzedu_miejskiego
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach