Przetargi.pl
Zawarcie umowy ramowej na podwykonawstwo w robotach budowlanych

Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budźetowej Mazovia ogłasza przetarg

  • Adres: 01-473 Warszawa, ul. Antoniego Kocjana 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 328 60 01 , fax. 22 328 60 50
  • Data zamieszczenia: 2016-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budźetowej Mazovia
    ul. Antoniego Kocjana 3 3
    01-473 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 328 60 01, fax. 22 328 60 50
    REGON: 14273269300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.igbmazovia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej Mazovia

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zawarcie umowy ramowej na podwykonawstwo w robotach budowlanych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Umowa ramowa na podwykonawstwo w robotach budowlanych. Podwykonawstwo w robotach budowlanych obejmuję realizację robót budowlano montażowych i budowlano-remontowych branży: ogólnobudowlanej, elektrycznej (w tym instalacji niskoprądowych w zakresie teletechnicznym, telekomunikacji przewodowej oraz radiowej z infrastrukturą towarzyszącą), sanitarnej, w tym w szczególności w budynkach służb porządku publicznego i użyteczności społecznej, z przewagą robót wykonywanych w obiektach resortu sprawiedliwości. Opis przedmiotu zamówienia stanowi zbiór wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących procesu realizacji i kontroli jakości robót, których spełnienie warunkuje uzyskanie odpowiednich cech eksploatacyjnych budowli. Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji obejmują wymagania ogólne dla następujących robót: -robót ogólnobudowlanych, -instalacji sanitarnych, -instalacji elektrycznych, -instalacji niskoprądowych w zakresie telekomunikacji przewodowej oraz radiowej z infrastrukturą towarzyszącą. 2. Przedmiot i zakres robót dla zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia stanowi zbiór wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących procesu realizacji i kontroli jakości robót, których spełnienie warunkuje uzyskanie odpowiednich cech eksploatacyjnych budowli. Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji obejmują wymagania ogólne dla następujących robót: -robót ogólnobudowlanych, -instalacji elektrycznych, (w tym instalacji niskoprądowych w zakresie teletechnicznym, telekomunikacji przewodowej oraz radiowej z infrastrukturą towarzyszącą), -instalacji sanitarnych, 3. Informacja o terenie budowy. Zakres robót określonych niniejszym postępowaniem będzie wykonywany w budynkach służb porządku publicznego i użyteczności publicznej z przewagą obiektów Ministerstwa Sprawiedliwości, w tym w szczególności w obiektach sądowych, więziennych (areszty śledcze i zakłady karne), na terenie kraju, w tym w szczególności na obszarze woj. mazowieckiego, łódzkiego, podlaskiego. 4. Definicje i pojęcia. -Aprobata techniczna - pozytywna ocena techniczna wyrobu, stwierdzająca jego przydatność do stosowania w budownictwie, wydana przez upoważnioną do tego jednostkę, -Certyfikacja zgodności - działanie trzeciej strony (jednostki niezależnej od dostawcy i odbiorcy) wykazujące, że zapewniono odpowiedni stopień zaufania, iż należycie zidentyfikowany wyrób, proces lub usługa są zgodne z określoną norma lub z właściwymi przepisami prawnymi, -Deklaracja zgodności - oświadczenie dostawcy, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób, proces lub usługa są zgodne z normą lub aprobatą techniczną, -Dokumentacja powykonawcza - dokumentacja techniczna wraz z naniesionymi zmianami i uzupełnieniami w trakcie realizacji robót (budowy), inwentaryzacja powykonawcza -Dziennik Budowy - opatrzony pieczęcią Zamawiającego zeszyt z ponumerowanymi stronami, służący do notowania wydarzeń zaistniałych w czasie wykonywania zadania budowlanego, rejestrowania wykonywanych i odbieranych robót, przekazywania poleceń i innej korespondencji technicznej pomiędzy Zamawiającym, Wykonawcą, Kierownikiem Budowy, Inspektorem Nadzoru, Projektantem; -Warunki techniczne przyłączenia - zespół wymagań technicznych, które musza być spełnione, aby wnioskowane przez odbiorcę media w zakresie instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, energii elektrycznej, gazowej, ciepłowniczej w zakresie dystrybucji i sprzedaży mogły być dostarczone, -Kierownik Budowy - osoba wyznaczona przez Wykonawcę, upoważniona do kierowania robotami, legitymująca się odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi i przynależnością do izby samorządu zawodowego oraz posiadająca upoważnienie Wykonawcy do występowania w jego imieniu w sprawach realizacji kontraktu, -Inspektor Nadzoru - osoba wyznaczony przez Inwestora, -Księga Obmiarów - akceptowany przez Inspektora zeszyt z ponumerowanymi stronami służący do wpisywania przez Wykonawcę obmiaru wykonywanych robót w formie wyliczeń, szkiców i ewentualnych dodatkowych załączników. Wpisy w Księdze Obmiarów podlegają potwierdzeniu przez komisję składająca się z przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, -Polecenie Inspektora Nadzoru - wszelkie polecenia przekazywane Wykonawcy przez Inspektora Nadzoru w formie pisemnej, dotyczące sposobu realizacji robót lub innych spraw związanych z prowadzeniem budowy, -Projektant - uprawniona osoba prawna lub fizyczna będąca autorem dokumentacji projektowej, jest to osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności. -Rysunki - część dokumentacji projektowej, która wskazuje lokalizacje, charakterystykę. -Odbiór robót - zespół czynności mających na celu sprawdzenie czy roboty zostały wykonane zgodnie z projektem, warunkami technicznymi i obowiązującymi normami stanowiącymi podstawę do przekazania instalacji do eksploatacji, -Instalacje wewnętrzne - to instalacje elektryczne i teletechniczne, sanitarne, wodno-kanalizacyjne, gazowe, sprężonego powietrza, związane z obiektem budowlanym, -Sieci - urządzenia sanitarne, elektryczne i teletechniczne podziemne i naziemne na zewnątrz budynku i przyłącza, -Bruzda instalacyjna - zagłębienie w ścianie lub posadzce budynku, specjalnie uformowane lub wykute w celu prowadzenia w nim przewodów instalacji elektrycznych i teletechnicznych, sanitarnych, wodno-kanalizacyjnych, gazowych, sprężonego powietrza, -Skróty - symbole utworzone najczęściej z pierwszych liter wyrazów. Skróty użyte w opracowaniu: ST - Specyfikacje Techniczne PZJ - Program Zapewnienia Jakości PN - Polska Norma BN - Branżowa Norma ZN - Zakładowa Norma ITB - Instytut Techniki Budowlanej NN - Niskie Napięcie SN - Średnie Napięcie 5. Wymagania dotyczące wykonania robót. Podstawowy zakres wykonywanych robót uzależniony jest od poszczególnych zleceń jednostkowych i obejmuje w zależności od Zadania następujące roboty: Klasyfikacja robót wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Roboty budowlane - 45000000-7 Przygotowanie terenu pod budowę - 45100000-8 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne - 45110000-1 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części, roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej - 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie budynków - 45210000-2 Wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty - 45261000-4 Roboty w zakresie instalowania, wydobycia produkcji oraz budowy obiektów budowlanych przemysłu naftowego i gazowniczego. - 45250000-4 Roboty instalacyjne w budynkach. - 45300000-0 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych. - 45311200-2 Roboty izolacyjne - 45320000-6 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne. - 45330000-9 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych. - 45400000-1 Tynkowanie- 45410000-4 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie - 45420000-7 Pokrywanie podłóg i ścian - 45430000-0 Roboty malarskie i szklarskie - 45440000-3 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe - 45450000-6 Roboty remontowe i renowacyjne - 45453000-7 Roboty renowacyjne - 45453100-8 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania - 71320000-7 Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych (prace konserwatorskie) - 92522000-6 Powyższe roboty należy realizować zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, warunkami technicznego wykonania i odbioru robót, dokumentacją projektową, w tym w szczególności z zastosowaniem obowiązujących norm, aprobat technicznych oraz innych dokumentów i ustaleń technicznych prowadzonych w trakcie trwania inwestycji.Zamawiający wymaga złożenia oświadczenie o zatrudnieniu osób osadzonych i osób niekarnych (wg Załącznika Nr 7 do SIWZ). 6. Materiały i sprzęt. Wykonawca do realizacji robót objętych umowami realizacyjnymi będzie stosował materiały określone w dokumentacji projektowej, przedmiarach oraz określone przez Zamawiającego w trakcie narad i koordynacji.Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego materiału i sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na środowisko i jakość wykonywanych robót.Wykonawca na żądanie Inwestora lub osoby przez niego upoważnionej dostarczy Inspektorowi kopie dokumentów potwierdzających dopuszczenie materiałów oraz sprzętu do użytkowania zgodnie z jego przeznaczeniem i przepisami prawa. Dobór sprzętu montażowego do wykonania poszczególnych robót jest częścią projektu technologii i organizacji robót, który należy wykonać przed przystąpieniem do robót i uzyskać akceptację Inspektora nadzoru na piśmie lub wpisie do dziennika budowy 7. Wymagania dotyczące środków transportu. Do transportu materiałów, sprzętu budowlanego i urządzeń stosować sprawne technicznie i środki transportu. Warunki transportu powinny zapewniać zabezpieczenie elementów przed wpływem szkodliwych czynników atmosferycznych. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania jedynie takich środków transportu, które nie wpłyną niekorzystnie na jakość robót i właściwości przewożonych towarów. Przy ruchu po drogach publicznych pojazdy muszą spełniać wymagania przepisów ruchu drogowego tak pod względem formalnym jak i rzeczowym. Wykonawca będzie usuwać na bieżąco, na własny koszt, wszelkie zanieczyszczenia spowodowane jego pojazdami na drogach publicznych oraz dojazdach do terenu budowy. 8. Wymagania dotyczące obmiaru robót. Obmiar robót określa ilość wykonanych robót zgodnie z postanowieniami umowy. Ilość robót oblicza się według sporządzonych przez komisję, składająca się z przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy: tj. Inspektora Nadzoru, Kierownika budowy, wykonanych jako pomiarów z natury, udokumentowanych operatem powykonawczym, z uwzględnieniem wymagań technicznych zawartych w niniejszej specyfikacji i ujmuje w Księdze obmiaru. Wszystkie urządzenia i sprzęt pomiarowy stosowane do obmiaru robót muszą posiadać ważne certyfikaty legalizacji. 9. Odbiór robót. W trakcie realizacji robót budowlanych Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do zgłaszania inspektorowi nadzoru do odbioru roboty ulegające zakryciu lub zanikające. Do odbioru końcowego Wykonawca przedstawi Inspektorowi nadzoru dokumenty określające parametry zastosowanych materiałów i urządzeń oraz operat z pomiarów geometrycznych wykonanych elementów. Gotowość do odbioru zgłasza Wykonawca wpisem do dziennika budowy przedkładając Inspektorowi do oceny i zatwierdzenia dokumentację powykonawczą robót. Z odbioru końcowego strony sporządzą protokół. 10. Zamawiający zawrze umowę ramową z maksymalnie czterema wykonawcami, chyba że oferty niepodlegające odrzuceniu złoży mniej wykonawców. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp. 12.Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. 13.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 14.Podwykonawstwo 1) Zamawiający zgodnie z art. 36a ust. 1 Pzp informuje, że Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Brak wskazania podwykonawcy oznacza, że Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie. Za czynności podwykonawców Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego jak za działania własne, 2) Jeżeli Wykonawca samodzielnie spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, a zamierza powierzyć części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1) wskazać części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. 3) Jeżeli Wykonawca wykazuje spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp (zgodnie z rozdziałem VI ust. 1 pkt 4) - 5) SIWZ), a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, to Wykonawca w odniesieniu do tych podmiotów zobowiązany jest w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1) wykazać te podmioty oraz części zamówienia, które będą im powierzone i złożyć dokumenty o których mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt 1) - 6) SIWZ, dotyczące tych podmiotów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 650 000,00 PLN. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 2)gwarancjach bankowych, 3)gwarancjach ubezpieczeniowych, 4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądze należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Bank Gospodarstwa Krajowego. Nr rachunku 20 1130 1017 0020 1458 9320 0002. 4.Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na konto zamawiającego. Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: dotyczy przetargu - numer sprawy 1.04.2016.B. Potwierdzenie przelewu (kopię) należy załączyć do oferty. 5. Potwierdzeniem wniesienia wadium w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w ust. 2 pkt 4 jest oryginalny dokument banku, ubezpieczyciela lub poręczyciela wystawiony na Mazowiecką Instytucję Gospodarki Budżetowej MAZOVIA, ul. Kocjana 3, 01-473 Warszawa i złożone w pokoju nr 6 w siedzibie zamawiającego, w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 -16.00, tel. 0 22 328 60 76. Poświadczona kopia za zgodność z oryginałem winna być dołączona do oferty. 6.Zwrot wadium, zatrzymanie wadium 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp, 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, 3)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 4)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6 pkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego, 5)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 7)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wartość wskaźnika narzutu kosztów pośrednich
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igbmazovia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach