Przetargi.pl
Zawarcie umowy ramowej na: Wykonywanie robót remontowo - budowlanych przed ponownym zasiedleniem w lokalach mieszkalnych i kwaterach internatowych w zasobie WAM OReg. Poznań

Wojskowa Agencja Mieszkaniowa ul. Chałubińskiego 3A, 02-004 Warszawa Oddział Regionalny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-631 Poznań, ul. Dojazd 30
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6538744; 6538700 , fax. 061 6538701
  • Data zamieszczenia: 2014-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa ul. Chałubińskiego 3A, 02-004 Warszawa Oddział Regionalny w Poznaniu
    ul. Dojazd 30 30
    60-631 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6538744; 6538700, fax. 061 6538701
    REGON: 01126394600418
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zawarcie umowy ramowej na: Wykonywanie robót remontowo - budowlanych przed ponownym zasiedleniem w lokalach mieszkalnych i kwaterach internatowych w zasobie WAM OReg. Poznań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umów ramowych (przedmiot zamówienia został podzielony na cztery zadania częściowe), pomiędzy Zamawiającym a maksymalnie trzema Wykonawcami w każdym zadaniu częściowym, których celem jest ustalenie warunków dla zamówień, jakie mogą zostać udzielone w okresie od dnia zawarcia umowy ramowej do dnia 30.06. 2017 r., zwanych dalej zamówieniami wykonawczymi, na Wykonywanie robót remontowo - budowlanych przed ponownym zasiedleniem w lokalach mieszkalnych i kwaterach internatowych w zasobie WAM OReg. Poznań, w zakresie nie wymagającym projektu i pozwolenia na budowę. 2.Wielkość umowy ramowej: Szacunkowa wartość zamówienia (bez podatku VAT) na roboty, które zostaną objęte umowami ramowymi dla zadań częściowych nr 1, nr 2, nr 3 i nr 4 wynosi łącznie 2.195.370,37 zł, w tym: - szacunkowa wartość zamówienia na roboty objęte umową ramową dla zadania częściowego nr 1 wynosi 1.086.111,12 zł; - szacunkowa wartość zamówienia na roboty objęte umową ramową dla zadania częściowego nr 2 wynosi 398.148,15 zł; - szacunkowa wartość zamówienia na roboty objęte umową ramową dla zadania częściowego nr 3 wynosi 322.222,22 zł; - szacunkowa wartość zamówienia na roboty objęte umową ramową dla zadania częściowego nr 4 wynosi 388.888,88 zł. Zakres robót budowlanych w udzielanych zamówieniach wykonawczych będzie obejmował głównie roboty: malarskie, posadzkarskie, tynkarskie, murarskie, stolarskie, instalacyjne (elektryczne, wodno-kanalizacyjne, gazowe, centralnego ogrzewania) oraz wymianę urządzeń i wyposażenia. 3.Zamawiający przewiduje wykonywanie, w szczególności, niżej wymienionych robót remontowych i prac naprawczych: - w zakresie branży ogólnobudowlanej: 1) zrywanie posadzek z tworzyw sztucznych, 2) odgrzybienie ścian i sufitów, 3) rozbieranie posadzek z płytek, masy lastryko oraz betonowych, 4) rozbieranie posadzek z deszczułek i podłóg z desek, 5) wykonywanie podłoży betonowych lub innych, 6) wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych oraz termicznych posadzek, 7) skucie tynków, 8) demontaż stolarki drzwiowej, 9) demontaż stolarki okiennej, 10) demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych, 11) demontaż szaf, boazerii, itp., 12) obsadzanie ościeżnic drzwiowych, 13) prace rozbiórkowe ścian działowych z cegły, żelbetu, płyt gipsowo-kartonowych, gazobetonu oraz innych materiałów budowlanych, 14) usunięcie lamperii i tapet, 15) murowanie ścianek działowych, 16) obsadzenie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, 17) wykonywanie tynków na ścianach i ościeżach, 18) montaż kratek wentylacyjnych, 19) wykonywanie gładzi gipsowej, 20) wyrównywanie podłoży masą samopoziomującą, 21) układanie glazury, 22) układanie płytek z terakoty i gresu, 23) wykonanie cokolików z gresu i terakoty, 24) układanie paneli podłogowych, 25) cyklinowanie i lakierowanie podłóg i posadzek z drewna, 26) malowanie ścian i sufitów, 27) malowanie stolarki drzwiowej, grzejników, rur, balustrad balkonowych, 28) dopasowanie skrzydeł drzwiowych, założenie okuć, klamek, zamków, 29) montaż stolarki drzwiowej, 30) montaż stolarki okiennej, 31) szklenie ram okiennych lub drzwiowych, 32) wykonanie ścian oraz sufitów z płyt gipsowo-kartonowych, 33) wywiezienie gruzu i innych materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją, 34) inne roboty remontowe branży ogólnobudowlanej nie objęte wykazem; - w zakresie branży sanitarnej: 1) roboty demontażowe w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej, gazowej i centralnego ogrzewania, 2) układanie rurociągów wody zimnej i ciepłej, rurociągów kanalizacji sanitarnej oraz instalacji gazu i centralnego ogrzewania, 3) wykonywanie podejść do przyborów, 4) montaż armatury odcinającej, 5) montaż przyborów sanitarnych, 6) montaż urządzeń pomiarowych (wodomierzy, ciepłomierzy), 7) montaż urządzeń grzewczych, 8) wykonywanie prób szczelności poszczególnych instalacji, 9) izolacje przewodów zabudowanych, 10) sprawdzenie stanu technicznego (i ewentualna naprawa) instalacji gazowej, wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, ze sporządzeniem opinii/protokołu z prób ciśnieniowych lub badań dla Zakładu Gazowniczego (wymagane przed zamontowaniem licznika), 11) inne roboty remontowe branży sanitarnej nie objęte wykazem; - w zakresie branży elektrycznej: 1) roboty demontażowe instalacji elektrycznych i teletechnicznych, osprzętu i opraw, 2) wymiana tablic licznikowych, 3) układanie przewodów instalacji elektrycznej i teletechnicznych, 4) montaż osprzętu elektrycznego, 5) pomiary elektryczne powykonawcze, 6) sprawdzanie stanu technicznego (i ewentualna naprawa) instalacji elektroenergetycznej ze sporządzeniem opinii/protokołu z prób lub badań dla Zakładu Energetycznego (wymagane przed zamontowaniem licznika), 7) inne roboty remontowe branży elektrycznej nie objęte wykazem. 4. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 12 miesięcy gwarancji na wykonane prace (w zakresie dotyczącym indywidualnie przeprowadzonego remontu każdego lokalu), a na wbudowane wyposażenie na okres zgodny z gwarancją producenta. Wykonawca w ramach wykonania zamówienia jest zobowiązany do utylizacji gruzu i innych odpadów nie nadających się do wykorzystania, w miejscach zorganizowanego składowania odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2001 r. Nr 112, poz. 1206). 5.Warunki wykonania zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarte są w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiącej załącznik nr 2 do umowy ramowej oraz w projekcie umowy ramowej, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że zakres remontów poszczególnych lokali mieszkalnych, kwater i kwater internatowych może zawierać tylko wybrane elementy robót, określone w STWiORB. W przypadku odwołania się przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia do znaku towarowego, źródła pochodzenia, norm, aprobat, specyfikacji technicznych czy systemów odniesienia przyjmuje się, że Zamawiający wskazał wyłącznie na wymagane parametry, jakość, funkcjonalność i w tym zakresie Wykonawcy mogą wykonać zamówienie przy użyciu materiałów o równoważnych parametrach. Wykonawca może zaproponować równoważne (inne) materiały i urządzenia, lecz o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych od przyjętych w STWiORB i przedmiarach robót, kompatybilne z istotnymi parametrami technicznymi materiałów i urządzeń zastosowanych w STWiORB i przedmiarach robót, nie powodujące zmian w przyjętych rozwiązaniach funkcjonalnych i konstrukcyjnych obiektu oraz umożliwiające ich powiązanie z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi w sposób przyjęty w STWiORB i przedmiarach robót jak również nie powodujące konieczności wykonania dokumentacji projektowej. W przypadku wskazania w STWiORB znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów lub urządzeń, Wykonawca może zaoferować równoważne materiały i urządzenia o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż materiałów lub urządzeń wskazanych w STWiORB i przedmiarach robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego w STWiORB, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dokumenty potwierdzające równoważność proponowanych przez Wykonawcę materiałów i urządzeń należy obowiązkowo załączyć do oferty. Propozycja równoważnych (innych) materiałów i urządzeń jest możliwa tylko i wyłącznie na etapie składania oferty wykonawczej. Zamawiający, w uzasadnionych przez Wykonawcę przypadkach, może wyrazić zgodę na zastosowanie rozwiązań równoważnych w trakcie trwania umowy, jednakże działanie takie jest jedynie uprawnieniem Zamawiającego, wobec którego Wykonawca nie może rościć żadnych praw. Nie dołączenie do oferty dokumentów potwierdzających równoważność proponowanych materiałów i urządzeń, traktowane będzie jak przyjęcie wszelkich rozwiązań bez zmian.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: - zadanie częściowe nr 1: 10.000,00 zł; - zadanie częściowe nr 2: 3.700,00 zł; - zadanie częściowe nr 3: 3.000,00 zł; - zadanie częściowe nr 4: 3.600,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach