Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie wykładzin podłogowych oraz drzwi do pomieszczeń na oddziałach 20B i 20D Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy: Adm. 20/2011

Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-282 Gdańsk, ul. Srebrniki 17
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 52 47 500 , fax. 58 5247520
  • Data zamieszczenia: 2011-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku
    ul. Srebrniki 17 17
    80-282 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 52 47 500, fax. 58 5247520
    REGON: 00029346200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsp-bilikiewicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie wykładzin podłogowych oraz drzwi do pomieszczeń na oddziałach 20B i 20D Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy: Adm. 20/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonanie projektu wykonawczo-budowlanego wymiany wykładzin podłogowych i drzwi w pomieszczeniach na oddziałach szpitalnych 20B i 20 D; 2) wykonanie wymiany wykładzin podłogowych i drzwi do pomieszczeń na oddziałach 20B i 20D. Z chwilą zapłaty wynagrodzenia Wykonawca przeniesie na Zamawiającego całość autorskich praw majątkowych do projektu, w celu realizacji projektu, na następujących polach eksploatacji w zakresie: utrwalania projektu dowolną techniką, kopiowania, wprowadzania do pamięci komputera, użyczania, najmu, dokonywania przez Zamawiającego niezbędnych zmian, przeróbek, uzupełnień, modyfikacji w projekcie, bez konieczności uzyskiwania odrębnej zgody Wykonawcy na powyższe. 2. Przedmiot zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ: 1) program funkcjonalno-użytkowy, 2) rzut kondygnacji - I piętro Oddział 20 B - z zaznaczonymi pomieszczeniami do wymiany wykładzin podłogowych oraz drzwi, 3) rzut kondygnacji - III piętro Oddział 20 D - z zaznaczonymi pomieszczeniami do wymiany wykładzin podłogowych oraz drzwi, 4) zestawienie powierzchni podłóg i drzwi do wymiany. 3. Opis wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1) należy wykonać i dostarczyć Zamawiającemu projekt budowlano-wykonawczy. 2) projekt musi być uzgodniony z Rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń ppoż. 3) projekt musi posiadać Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. 4) Wykonawca ma obowiązek uzgodnienia dokumentacji z Zamawiającym. 4. Warunki prowadzenia robót: 1) Prace projektowe i roboty budowlane należy wykonywać z wszystkimi wymaganymi przez przepisy elementami niezbędnymi dla odbioru robót i użytkowania obiektów. 2) Realizacja budowy będzie odbywała się w czynnym obiekcie szpitalnym. 3) Należy uwzględnić i zapewnić możliwość funkcjonowania obiektów w trakcie wykonywania robót budowlanych. 4) Zamawiający przekaże Wykonawcy do realizacji plac budowy - poszczególne pomieszczenia na oddziałach 20B i 20D. 5) Przed podjęciem realizacji zadania Wykonawca przedłoży harmonogram realizacji robót. Harmonogram prac musi być uzgodniony z Zamawiającym. 6) Roboty remontowe należy prowadzić w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Gdańsku. 7) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty zgodnie z przepisami bhp i ppoż oraz utrzymywać plac budowy w należytym porządku. 8) Po zakończeniu robót Wykonawca jest zobowiązany doprowadzić teren budowy do porządku. 9) Urządzenie placu budowy wraz z dozorem budowy i ochroną mienia Wykonawca wykona we własnym zakresie i na własny koszt. 10) Zasilanie placu budowy energię elektryczną Wykonawca zrealizuje na swój koszt w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający obciąży Wykonawcę za zużytą energię elektryczną według stawek obowiązujących u Zamawiającego - ryczałtowo (na podstawie obustronnego uzgodnienia z Wykonawcą). 11) Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na wysypisko materiałów z demontażu i gruzu z rozbiórek. Koszty wywozu i utylizacji Wykonawca uwzględni w wynagrodzeniu ryczałtowym, a dokumenty potwierdzające wywóz na legalne wysypisko dostarczy Zamawiającemu. 12) Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o gotowości do odbioru wszystkich prac będących przedmiotem odbioru, co najmniej na 2 dni przed odbiorem. Na dzień rozpoczęcia czynności odbioru Wykonawca skompletuje i przekaże komisji odbiorowej wszystkie dokumenty potrzebne do odbioru końcowego, umożliwiające ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym atesty, certyfikaty, aprobaty na materiały użyte w celu realizacji umowy. Brak w/w dokumentów skutkować może odmową odbioru przedmiotu umowy. 13) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia planu BIOZ. 14) Zamawiający żąda dostarczenia przez Wykonawcę przed wbudowaniem deklaracji zgodności montowanych drzwi ze stosowną aprobatą techniczną oraz atestów wykładziny. 15) Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca na swój koszt i ryzyko, winny spełniać wymogi określone w Ustawie z dn. 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych Dz.U z 2004 r. Nr 92 poz. 881, z późn. zm. 16) Wykonawca odgrodzi strefę robocza przed dostępem osób trzecich poprzez ogrodzenie i oznakowanie, sporządzenie odpowiednich zadaszeń oraz odcięcie części remontowanej od części czynnej oddziałów. 17) Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zobowiązany jest dochować staranności wynikającej z zawodowego charakteru prowadzonej przez niego działalności gospodarczej. 18) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami umowy oraz celem umowy. 19) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie działania i zaniechania osób, przy pomocy, których realizuje przedmiot zamówienia. 20) Za roboty wykonywane przez Podwykonawców odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 21) W wypadku stwierdzenia w toku odbioru wad lub usterek przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia na własny koszt i ryzyko w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 22) Zamawiający odmówi odbioru, jeżeli nie został wykonany cały przedmiot zamówienia lub przedmiot zamówienia zawiera wady lub usterki uniemożliwiające jego użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem, a także w przypadku, jeżeli Zamawiający stwierdzi, że roboty zostały wykonane niezgodnie z przedmiotem umowy. 5. Ogólne właściwości funkcjonalno-użytkowe: 1) Wykonanie wymiany wykładzin podłogowych w pomieszczeniach oddziału 20B i 20 D polegającej na ułożeniu wykładziny PCV w dwóch kolorach w jednym pomieszczeniu z wywinięciem cokołu na ścianę (10cm) i spawaniem złączy, po uprzednim przygotowaniu podłoża, tj. zerwaniu starych wykładzin podłogowych, wykonaniu wylewki samopoziomującej. Do wymiany około 390 m2 wykładziny. 2) Wykonanie wymiany drzwi do pomieszczeń oddziałów 20B i 20D polegającej na: demontażu drzwi, wykuciu ościeżnic, poszerzeniu otworów drzwiowych, osadzeniu nowych drzwi. Drzwi do sal chorych powinny otwierać się na zewnątrz sal chorych. Drzwi wykonane z płyty stolarskiej lakierowane w kolorze białym, zamykane na zamek zwykły. Ościeżnice stalowe. Drzwi na korytarzach oddzielające strefę pożarową przeciwpożarowe. Do wymiany 20 szt. drzwi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsp-bilikiewicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach