Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg
- Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
- Data zamieszczenia: 2011-10-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
ul. T. Kościuszki 13 13
34-500 Zakopane, woj. małopolskie
tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
REGON: 00065494800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych i urządzenia zieleni wraz z wykonaniem dostawą i montażem wyposażenia dla zadania nr 138/2011 Wykonanie placu zabaw - Centrum Aktywności Dzieci i Młodzieży położonego na Równi Krupowej w Zakopanem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych i urządzenia zieleni wraz z wykonaniem dostawą i montażem wyposażenia dla zadania nr 138/2011 Wykonanie placu zabaw - Centrum Aktywności Dzieci i Młodzieży położonego na Równi Krupowej w Zakopanem Etapowanie zamówienia: Etap A Wykonanie, co najmniej 2 koncepcji architektoniczno budowlanych placu zabaw w oparciu o PFU, Wykonanie makiet do koncepcji wybranej prze Zamawiającego, Wykonanie projektu budowlanego na podstawie wybranej przez Zamawiającego koncepcji, Przygotowanie kompletnego wniosku i uzyskanie w imieniu inwestora pozwolenia na budowę, Etap B Wykonanie projektów wykonawczych stanowiących uzupełnienie i uszczegółowienie projektu budowlanego w oparciu o PFU wraz z załącznikami, Wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Etap C Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej Dostawa i montaż wyposażenia objętego dokumentacja projektową posiadającego wszystkie wymagane prawem atesty i dopuszczenia do eksploatacji, Urządzenie zieleni na podstawie dokumentacji projektowej, Sporządzenie dokumentacji powykonawczej i przygotowanie kompletu materiałów do uzyskania zgłoszenia przystąpienia do użytkowania lub pozwolenia na użytkowanie obiektu. Zapewnienie eksploatacji, serwisowania urządzeń i utrzymania zieleni przez okres, co najmniej 36 m-cy od daty oddania obiektów do użytkowania. Przedmiot zamówienia podany w p. 2 szczegółowo opisuje: Program Funkcjonalno Użytkowy ( PFU). Wytyczne konserwatorskie Zakres prac projektowych ujętych w etapie A obejmuje w szczególności: Pozyskanie map w tym mapy do celów projektowych z wszystkimi niezbędnymi do celów projektowych naniesieniami, w tym geodezyjnym naniesieniu graficznych elementów obowiązującego Planu Zagospodarowania Przestrzennego, Pozyskanie aktualnych na dzień składania wniosku o pozwolenie na budowę wypisów z rejestru gruntów, Pozyskanie geotechnicznych warunków posadowienia obiektów i ustalenie kategorii geotechnicznych projektowanych obiektów, Wykonanie, co najmniej 2 koncepcji architektoniczno budowlanych placu zabaw w oparciu o PFU, Wykonanie makiet do koncepcji wybranej przez Zamawiającego w skali nie mniejszej niż 1;25 Wykonanie projektu budowlanego na podstawie wybranej przez Zamawiającego koncepcji, Uzyskanie w imieniu inwestora wszelkich warunków zasilania i odbioru mediów, zgód, zezwoleń od zarządców sieci, dróg, konserwatora zabytków, w tym koniecznych zezwoleń na wycinkę drzew i krzewów, Przygotowanie kompletnego wniosku i uzyskanie w imieniu inwestora pozwolenia na budowę, Zakres prac projektowych ujętych w etapie B obejmuje w szczególności: Wykonanie projektów wykonawczych stanowiących uzupełnienie i uszczegółowienie projektów budowlanych. Wykonanie specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) dla wszystkich robót objętych projektem budowlanym i wykonawczym, z podaniem standardu, rodzaju, producenta materiału lub urządzenia, które Wykonawca ma zamiar zastosować przy realizacji zamówienia, Uzyskanie w imieniu inwestora wszelkich zgód, zezwoleń od zarządców sieci, dróg, konserwatora zabytków w zakresie niezbędnym do rozpoczęcia robót, w tym koniecznych zezwoleń na wycinkę drzew i krzewów nieujętych na etapie sporządzania projektu budowlanego koniecznych do przystąpienia do realizacji zadania, Sporządzenie wszelkich niezbędnych dokumentacji oraz projektów wynikających z p. 6.5. Przedłożenie inspektorowi nadzoru dokumentów materiałów, które Wykonawca zamierza zastosować przy realizacji zamówienia i uzyskanie akceptacji Inspektora Nadzoru dla ich zastosowania, w tym zgodności z grupa norm PN-EN 1176/PN-EN 1177 Zakres prac i robót ujętych w etapie C obejmuje w szczególności: Budowę ogrodzenia z bramami i furtka Budowę linii kablowych instalacji niskiego napięcia. Budowę oświetlenia. Budowę instalacji i przyłączy: wody, kanalizacji sanitarnej, deszczowej oraz sieci kanalizacji deszczowej - w tym drenażu. Wykonanie monitoringu placu z możliwością integracji z monitoringiem miejskim Budowę toalet ogólnodostępnych ze szczególnym uwzględnieniem korzystania z nich przez dzieci i matki z dziećmi ( z miejscem do przewijania), jak również osoby niepełnosprawne Wykonanie, dostawę i montaż elementów małej architektury w tym: ławek parkowych, koszy na śmieci urządzeń zabawowych, posiadających wszelkie obowiązujące atesty i spełniających Polskie Normy w tym z grupy PN-EN 1176 i PN-EN 1177. Urządzenie zieleni łącznie z zakupem i dostawą roślin łącznie z ich pielęgnacją i utrzymaniem przez okres, co najmniej 36 miesięcy Budowę komunikacji i elementów komunikacji wewnętrznej. Budowę stref bezpieczeństwa z nawierzchnią bezpieczną dla urządzeń zabawowych Ustanowienie kierownika budowy odpowiadającego za całość budowy objętej projektem budowlanym i pozwoleniem Starosty Tatrzańskiego. Ustanowienie kierowników robót budowlanych, do których kierowania niezbędne jest posiadanie uprawnień innych niż posiada kierownik budowy. Zapewnienie geodezyjnej obsługi inwestycji w tym wytyczenia obiektów Dokumentacji powykonawczej, o której mowa w art. 57 Prawa Budowlanego wraz z inwentaryzacją geodezyjna powykonawczą opatrzoną klauzulą przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezyjnego oraz adnotacja sporządzającego geodety oceniająca zgodność z zatwierdzonym Projektem Zagospodarowania w tym rzędnymi poziomu parteru obiektów kubaturowych. Przedstawienia certyfikatów wykonania placu i urządzeń zabawowych z nim związanych zgodnie z grupa norm ,normą PN-EN 1176 i PN-EN 1177, wydanych przez upoważnione do ich wydania jednostki np. UDT. Instrukcji obsługi urządzeń i regulaminu korzystania z placu zabaw również w formie tablic informacyjnych umieszonych na obiekcie. Udzielą, co najmniej 36-cio miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, elementy małej architektury i zieleń, objęte przedmiotowym zamówieniem. Zapewnią w ramach złożonej oferty eksploatację i serwisowanie w tym przeglądy urządzeń zabawowych oraz utrzymanie zieleni przez okres co najmniej 36 miesięcy od daty dopuszczenia obiektu do użytkowania Zamawiający dopuszcza wynikające z przyjętej technologii zmiany w projekcie wykonawczym w stosunku do istniejącego projektu budowlanego niepowodujące istotnych odstępstw, o których mowa a w art. 36 a ust.5 Prawa Budowlanego. Zmiany wymagają akceptacji Zamawiającego oraz autorów projektu budowlanego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 11.1 Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 10.000,00 zł ( słownie: dziesięć tysięcy złotych) 11.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 11.2.1. pieniądzu; 11.2.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 11.2.3. poręczeniach bankowych; 11.2.4. gwarancjach bankowych; 11.2.5. gwarancjach ubezpieczeniowych; 11.2.6. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ((Dz.U z 2007r. Nr 42 poz.275 z późn. zm.) 11.3. Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85 1240 4748 1111 0000 4871 8666 Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 21 listopada 2011 r. do godz. 12°° 11.4.Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj.21 listopada 2011 r. do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 (parter). 11.4.1. UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty. 11.5. Zwrot wadium 11.5.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , z zastrzeżeniem ,że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11.5.2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 11.5.3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę którym zwrócono wadium na podstawie ust.1 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.5.4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11.5.5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 11.5.5.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 11.5.5.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11.5.5.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- budowa zatoki autobusowej w Woli Rzędzińskiej wraz z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2016-04-14 - Budowa parku sensorycznego przy Domu Pomocy Społecznej w Miechowie (w części dotyczącej obiektów małej architektury, boiska do piłki siatkowej oraz utwardzenia powierzchni gruntu - pielęgnacja parku).
Dodano: 2015-10-02 - Budowa ogrodzenia Budynku Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Krakowie od strony ul. Rajskiej - Etap II od wejścia głównego do wjazdu na zaplecze
Dodano: 2015-07-23 - Odnowa Centrum wsi Powroźnik- etap I
Dodano: 2015-03-05 - Zagospodarowanie centrum w miejscowości Frydman
Dodano: 2014-08-05 - ZAGOSPODAROWANIE TERENU DOMU GMINNEGO W DULOWEJ PRZEZNACZONEGO NA CELE KULTURALNE
Dodano: 2013-09-11 - Budowa wiaty przystankowej przy ul. Dąbrowskiego w Oświęcimiu naprzeciwko Placu Kościuszki wraz z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2013-05-14 - Budowa wiaty przystankowej przy ul. Dąbrowskiego w Oświęcimiu naprzeciwko Placu Kościuszki wraz z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2013-03-25 - Uatrakcyjnienie szlaku turystycznego Eliaszówka z budową wieży widokowej oraz renowacja i zagospodarowanie parku Węgielnik- Skałki w Piwnicznej-Zdroju w ramach Schematu 3.1 C Rozwój produktów i oferty turystycznej regionu Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 (MRPO).
Dodano: 2012-10-23 - Wykonanie małego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w miejscowości Bobowa zgodnie z programem Rządowym -Radosna Szkoła
Dodano: 2012-09-04